• vilsensjäl

    misslyckade bröstoperationer

    Har ni någongång vart med om eller sätt någon kvinna som vart med om ett x antal misslyckade Bröstoperationer. Här har ni mig. På min blogg kan ni följa mig och se bilder på allt skit som har hänt under alla komplikationer inom dem senaste 3 åren.

    Jag vågade sticka ut ifrån mängden och vågade visa vad som kan hända om man hamnar under en klåpares knivar!

    Jag kan tyvärr inte lägga ut några bilder här. Så gå in på min blogg och kolla bilder där och läs. Kanske får ni en tankeställare. Eller kanske inte.

    Lämna gärna ett tycke, Eller kanske en tanke!

    Kram på er

    Morsanmimmi.WordPress.com :)

  • Svar på tråden misslyckade bröstoperationer
  • Batmamba

    Det verkar som att inplantaten mest ställer till problem. Går det inte att ta ut dem? Eller byta till mindre?

    Hur som helst är det förfärligt vad dåligt konsumentskyddet är för de som gör skönhetsoperationer. Vad jag har förstått måste man inte ens vara kirurg för att få utföra dem!

  • vilsensjäl

    Hej och tack för era meningar!

    Jag har vart utan implantaten i ett år, då på nyårsnatten ett plantat höll på att åka ur som ni har sett på bilderna på min blogg.

    Då tog dem ur de implantatet som höll på att åka ut. Sen levde jag med ett implantat i 2 månader ungefär och fick gå med ett implantat löst i bh för att det skulle se lika ut.

    Sen besluta dem sig för att ta ut det andra implantatet också. Så gick jag utan inlägg i ett år. Och jag ville ha mina 80 tusen tillbaka, eller at kliniken skulle betala för min operation hos en annan klinik. Men nej, dem vägrar betala tillbaka. Utan istället lovade att operera mig tills jag vart bra...

    Inläggen kan jag tyvärr inte leva utan. Det äter säkert helt sjukt. Men jag är inte mig själv utan dem. Den är en del av mig.

    I onsdags opererade jag brösten igen.. La då in istället 425cc i vardera bröst. Nu gäller det att man håller tummar och tår så det inte uppstår några nya komplikationer.

    Ja idag kan vem som helst bli kirurg, till och med att jag tror att jag skulle kunna gjort det bättre.

    Kram och tack för svar!

  • Jo123

    Jag håller tummarna att all ska gå bra för dig nu!

    Min mamma har varit med om samma sak och hon fick en sådan infektion att hon var nära på att dö.. Efter många månaders kämpande så blev allt bra tillslut...

    Och återigen vill ja bara säga att jag håller tummar och tår för dig!

    Kram

  • vilsensjäl

    Fick hon, herregud jag beklagar att hon har fått stått ut med samma problem. Det är ingen människa värd! Vi lägger våra kroppar och liv i andras händer. Då ska man också veta med 99% säkerhet att dem klarar av att göra sitt jobb.

    Tack för din omtanke, den värmer ????

    Kram

  • DCD

    Usch, hur går det för dig? Går febern ner?

    Hoppas det bara är vanlig flunsa, alla verkar ju vara sjuka nu.

    Tänker på dig, främling.

  • vilsensjäl

    Hej, tack för din omtanke!

    Min feber har gått ner, phuuu sicken jädrans tur jag hade!! Var nästan bombsäker på att det var infektion igen.... Allt annat känns bra, lite öm och så men inge mer än så :)

    Tack igen för omtanken!

    Kram främling

Svar på tråden misslyckade bröstoperationer