• Anonym (Man)

    Kvinnor.

    Vad tycker ni om män som är desperata vad avser sex och vem de vill ligga med?

  • Svar på tråden Kvinnor.
  • Anonym (Man)
    Gathenhielm skrev 2015-03-31 17:30:08 följande:

    Du verkar tamejfan desperat.


    Bara litet.
  • Anonym (Lily)
    Anonym (Man) skrev 2015-03-31 17:03:35 följande:

    Vad tycker ni om män som är desperata vad avser sex och vem de vill ligga med?


    Vad menar du med desperat? En man som är jättetänd på en viss kvinna som inte vill ligga med honom och försöker övertala henne på alla sätt? Eller en man som har hög/specifik standard och fortsätter söka såna kvinnor och nobbar alla andra? Eller en man som är desperat efter sex i allmänhet? Förstår inte riktigt din fråga, du är rätt oklar i alla dina trådar Drömmer
  • Anonym (Man)
    Anonym (Lily) skrev 2015-03-31 17:57:26 följande:

    Vad menar du med desperat? En man som är jättetänd på en viss kvinna som inte vill ligga med honom och försöker övertala henne på alla sätt? Eller en man som har hög/specifik standard och fortsätter söka såna kvinnor och nobbar alla andra? Eller en man som är desperat efter sex i allmänhet? Förstår inte riktigt din fråga, du är rätt oklar i alla dina trådar


    Jag avser väl primärt det första du redogjorde för.
  • Anonym (Lily)
    Anonym (Man) skrev 2015-03-31 18:34:06 följande:
    Jag avser väl primärt det första du redogjorde för.
    Okej, det är ju jobbigt, lite pinsamt och lite skrämmande i så fall. Har en sådan kompis som försöker övertala mig. Jag tycker inte att han är attraktiv alls.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Lily) skrev 2015-03-31 20:57:21 följande:

    Okej, det är ju jobbigt, lite pinsamt och lite skrämmande i så fall. Har en sådan kompis som försöker övertala mig. Jag tycker inte att han är attraktiv alls.


    Fall inte för hans knep. Om han har sådana. Ligg bara med de du vill.
  • Anonym (Lily)
    Anonym (Man) skrev 2015-04-01 00:33:14 följande:
    Fall inte för hans knep. Om han har sådana. Ligg bara med de du vill.
    Hans knep är att försöka locka mig genom att skicka kukbilder/onanifilmer av sig själv och tjat. Det gör mig bara mer avtänd, så nej, det kommer inte hända Drömmer
  • Anonym (Man)
    Anonym (Lily) skrev 2015-04-02 15:18:27 följande:

    Hans knep är att försöka locka mig genom att skicka kukbilder/onanifilmer av sig själv och tjat. Det gör mig bara mer avtänd, så nej, det kommer inte hända


    Bra att du står upp för dina rättigheter.
  • Pappman
    Anonym (Man) skrev 2015-04-02 15:21:26 följande:

    Bra att du står upp för dina rättigheter.


    För sina rättigheter? Som innebär rätten att få kukbilder men bestämt avböja sex, eller hur tänkte du nu?
  • Anonym (Man)
    Pappman skrev 2015-04-02 21:09:08 följande:

    För sina rättigheter? Som innebär rätten att få kukbilder men bestämt avböja sex, eller hur tänkte du nu?


    Rättigheten att inte få kukbilder, snarare.
  • Anonym (Man)
    livserfarene skrev 2015-04-03 00:09:02 följande:

    du.verkar.intresserad.av.mig.

    vill.du.knulla.kram


    Du är ett troll.
  • Anonym (Man)
    Livserfarennn skrev 2015-04-03 00:52:46 följande:

    Dig ska jag knulla! Anonyma kåta man och trådskapare.

    Vi kan starta en tråd där vi sarrar på varandra.


    Jag avstår inviten.
Svar på tråden Kvinnor.