• Anonym (Funderande)

    Killar! Är detta vanligt?

    Träffar en kille nu vart väldigt enkelt och mysigt, båda har vart så kära och kåta, sedan i fredags har vi knullat som kaniner!
    Men så kom vardagen med jobb = trött = inte lika sugen. Så igår försökte jag snällt avvisa honom att vi kanske skulle sova isär men han ville så gärna sova ihop. Mysigt tänkte jag, hoppas han också är trött så vi bara kan hålla om varandra och sova.
    Så var det inte! Han var kåt och jag sa med en gång att ikväll blir det inget, jag känner inte för det. Och han blev SÅ SUR! Först fattade jag ingenting han verkade riktigt frustrerad och då blev jag frustrerad, kan vi inte bara ses och mysa? MÅSTE man ha sex?
    Vi var arga på varandra en stund och sedan kom han krypandes och sa frustrerat att han var svinkåt, hade förväntat sig att vi skulle ha sex för vi hade skickat lite busiga sms på dagen och därför hade han blivit så besviken.
    Jo alltså lite förstår jag väl, kan väl också bli frustrerad om jag är kåt och inte får ligga. Men så arg att han surade i flera timmar? Killar (och tjejer med erfarenhet av detta) är detta något som är vanlig reaktion från er sida när testosteronet inte får som det vill?

  • Svar på tråden Killar! Är detta vanligt?
  • Anonym (ja)

    Han vill ju bara knulla med dig inget annat, inget mys eller sånt där. Knulla. Så ja det är rätt logiskt att han blev sur du verkar missat poängen varför ni umgås.

  • Anonym (Endast sex)

    Han är inte kär i dig ts. Han har dig endast för SEX! Varför inser du inte det?

  • Anonym (Hur gick det här till?)

    Han vill ju bara ha din kropp inget annat.

  • nymedlem

    Kan bara hålla med ovanstående. Han blev väl förbannad för att du lurat hem honom utan att sexa. Meningslöst att träffa dig alls då.

    I hans värld är det nog självklart att det inte är mer än sex mellan er! Kär? Nej verkligen inte!

  • Anonym (inte värt det)

    Vilka bottenskrap till svar du har fått ts. 
    Det är så typiskt fl att försöka platta till någon för att dom ser en chans att göra det. 

    Jag har erfarenheter av både pojkar som inte har förstått att dom inte har rätt att få exakt allt dom pekar på som din pojkvän, och ja, dom har blivit sura, när dom inte får som dom vill.
    Precis som vilken treåring som helst, vilket är ungefär den mognadsnivån dom besitter.
    Bortskämda barnungar. 
    Såna lägger jag inte min energi eller kärlek på dom förtjänar den inte.

    Den ger jag till min man som har begripit att kärlek handlar om att ge och få, inte bara, "jag vill ha och får jag inte det blir jag sur, så det så".
    Såna män säger ok, du vill inte ha sex, bra, då gör vi något annat, som kramas och sover ihop. 

    Jag skulle inte vara så snabb med att läsa in hans intentioner i det här, mer än att han just då ville ha sex.
    Däremot om det här upprepar sig skulle jag börja se ett mönster och anta att det inte enbart kommer röra sig om sex, utan att det beteendet kommer sprida sig även till andra områden.
    Sen skulle jag ta en ordentlig funderare på om det är en sån här person jag vill vara tillsammans med. 

  • Anonym (ja)
    Anonym (inte värt det) skrev 2015-04-01 08:31:36 följande:

    Vilka bottenskrap till svar du har fått ts. 

    Det är så typiskt fl att försöka platta till någon för att dom ser en chans att göra det. 

    Jag har erfarenheter av både pojkar som inte har förstått att dom inte har rätt att få exakt allt dom pekar på som din pojkvän, och ja, dom har blivit sura, när dom inte får som dom vill.

    Precis som vilken treåring som helst, vilket är ungefär den mognadsnivån dom besitter.

    Bortskämda barnungar. 

    Såna lägger jag inte min energi eller kärlek på dom förtjänar den inte.

    Den ger jag till min man som har begripit att kärlek handlar om att ge och få, inte bara, "jag vill ha och får jag inte det blir jag sur, så det så".

    Såna män säger ok, du vill inte ha sex, bra, då gör vi något annat, som kramas och sover ihop. 

    Jag skulle inte vara så snabb med att läsa in hans intentioner i det här, mer än att han just då ville ha sex.

    Däremot om det här upprepar sig skulle jag börja se ett mönster och anta att det inte enbart kommer röra sig om sex, utan att det beteendet kommer sprida sig även till andra områden.

    Sen skulle jag ta en ordentlig funderare på om det är en sån här person jag vill vara tillsammans med. 


    Fast det här fallet talar sitt klara språk.... han är inte hennes pojkvän, han är inte kär och han vill bara ligga. Män menar det dom säger.
  • Anonym (inte värt det)
    Anonym (ja) skrev 2015-04-01 09:04:22 följande:
    Fast det här fallet talar sitt klara språk.... han är inte hennes pojkvän, han är inte kär och han vill bara ligga. Män menar det dom säger.
    Ja,du har rätt, män menar det dom säger.
    Men har han sagt att han inte är kär i ts?
  • Haskel

    Enligt min mening är det vanligt, och behöver inte betyda att han enbart vill ligga.

    Testosteronet är ganska jobbigt att ha att göra med. Det får oss män att tänka oklart. Precis som hormoner hos kvinnor.
    Har testosteronet satt fart, tolkas en avvisning ofta som "hon tycker inte om mig". Det gör en ledsen/arg/sur. Man vet att man tänker fel, men känslorna styr man inte över. Många killar blir därför griniga. 

  • nymedlem
    Anonym (inte värt det) skrev 2015-04-01 08:31:36 följande:

    Vilka bottenskrap till svar du har fått ts. 

    Det är så typiskt fl att försöka platta till någon för att dom ser en chans att göra det. 

    Jag har erfarenheter av både pojkar som inte har förstått att dom inte har rätt att få exakt allt dom pekar på som din pojkvän, och ja, dom har blivit sura, när dom inte får som dom vill.

    Precis som vilken treåring som helst, vilket är ungefär den mognadsnivån dom besitter.

    Bortskämda barnungar. 

    Såna lägger jag inte min energi eller kärlek på dom förtjänar den inte.

    Den ger jag till min man som har begripit att kärlek handlar om att ge och få, inte bara, "jag vill ha och får jag inte det blir jag sur, så det så".

    Såna män säger ok, du vill inte ha sex, bra, då gör vi något annat, som kramas och sover ihop. 

    Jag skulle inte vara så snabb med att läsa in hans intentioner i det här, mer än att han just då ville ha sex.

    Däremot om det här upprepar sig skulle jag börja se ett mönster och anta att det inte enbart kommer röra sig om sex, utan att det beteendet kommer sprida sig även till andra områden.

    Sen skulle jag ta en ordentlig funderare på om det är en sån här person jag vill vara tillsammans med. 


    Du kan ju inte jämföra din MAN med en kille ts har träffat några dagar!
Svar på tråden Killar! Är detta vanligt?