• Anonym (xXx)

    Oralsex han aldrig glömmer

    Har ni läst boken oralsex han aldrig glömmer med 52 tekniker? 
    har den bra tips ?

  • Svar på tråden Oralsex han aldrig glömmer
  • livserfaren

    Var får man tag på boken.tänkte ge tjejen.hon älskar att suga.o jag är salig av hennes kunskaper på området men hon vill lära sig ännu mer.

  • Anonym (Milfy)
    livserfaren skrev 2015-04-01 12:23:14 följande:

    Var får man tag på boken.tänkte ge tjejen.hon älskar att suga.o jag är salig av hennes kunskaper på området men hon vill lära sig ännu mer.


    Knappen "Lägg i kundvagn" ger dig inga ledtrådar eller så?
  • livserfaren
    Anonym (Milfy) skrev 2015-04-01 13:14:18 följande:

    Knappen "Lägg i kundvagn" ger dig inga ledtrådar eller så?


    Ok
  • Anonym (Milfy)
    livserfaren skrev 2015-04-02 21:05:55 följande:

    Har nu beställt boken till tjejen har höga förväntningar recensioner mottages tacksamt,


    Vad skall du ha recensioner till om du redan har köpt den???
  • livserfaren
    Anonym (Milfy) skrev 2015-04-02 21:49:15 följande:
    Vad skall du ha recensioner till om du redan har köpt den???
    Jag hade inte tänkt läsa den,det ska tjejen göra,men ni tjejer som läst den kanske kan ge ett tips om den verkar bra eller? kul att du svarade igen du verkar på hugget,gammalt ordspråk.
  • livserfaren
    livserfarene skrev 2015-04-02 23:22:49 följande:
    Du kan ju redan suga?
    Kan jag,det tror jag inte,Men du kan säkert det kelis,du har ju inte bråkat med mig på länge,har du varit utomlands eller?,du vill gärna tillhöra min fan club,jag vet,men ändra attityd då.
  • Anonym (?)
    livserfaren skrev 2015-04-02 23:30:41 följande:
    Kan jag,det tror jag inte,Men du kan säkert det kelis,du har ju inte bråkat med mig på länge,har du varit utomlands eller?,du vill gärna tillhöra min fan club,jag vet,men ändra attityd då.
    Konverserar du med dig själv???
  • livserfaren
    Anonym (?) skrev 2015-04-02 23:39:02 följande:
    Konverserar du med dig själv???
    Kolla bokstaveringen i nicket så ser du en viss SKILLNAD.hon är inte jag utan en beundrare till mig.
  • livserfaren
    livserfarene skrev 2015-04-02 23:37:28 följande:
    Roffe säger att du suger som en kvinna.
    Du med din Roffe,vem är Roffe känner ingen,du som är kvinna hur suger du,nyiken förstås.
  • Anonym (?)
    livserfarene skrev 2015-04-02 23:45:16 följande:
    Vad pratar du om? Klart jag är du.
    Förvirrande. Tror dock inte att det är en beundrare utan någon som enbart är ute efter att driva med dig. Tyvärr.
  • livserfaren
    livserfarene skrev 2015-04-02 23:48:10 följande:
    Vad pratar du om? jag är ingen kvinna utan en slapp man med taskig ekonomi och ett enkelt jobb.
    Såja jag har dumpat dig nångång inte såå konstigt egentligen,eller hur.
  • livserfaren

    Vilken underbar o utforskande oralsex jag får av tjejen.hon är verkligen bra på det.Men hon vill gärna utforska en tjej med sin härliga underbara mun o tunga.undrar lite hur vi ska ordna det.nyfiken.tips mottages tacksamt.

Svar på tråden Oralsex han aldrig glömmer