• Anonym (K)

    Hjälp tack! Vad har jag för kroppsform? *OBS BILD*

    Hej!
    Jag har länge undrat över vilken kroppsform jag har. Jag är ju rätt rak men själv ser jag ju lätt min midja och att jag är liiiiite bredare nedtill än vid bröstkorgen (mina bröst är förövrigt små). Mina axlar är bredare än mina höfter, men inte jättemycket, ni kan se själva på bilderna nedan. 

    Så vad tror/tycker ni?
    Rektangel?
    Päron?
    ...eller nåt annat? Finns så många olika benämningar och jag håller inte koll på alla :)

    Tack på förhand!


  • Svar på tråden Hjälp tack! Vad har jag för kroppsform? *OBS BILD*
  • Anonym (tycker)

    Normalbyggd, helt klart. Eller smal, om du föredrar det.


    Krävs en hel del mer fyllighet nertill för att betecknas som päronformad.

  • Anonym (K)

    Tack för ditt svar, jag tänkte att päronform kanske vore att ta i. Kanske är rektangel då?

  • Anonym (K)

    Oj, precis när jag svarade, tack för svaren :) (även "avtändande", då jag är asexuell känns det bättre än om någon skulle "tända" på mig)

    Och den där bilen var ju kul! Nu vet jag inte om någon del av mig är tillräckligt mycket bredare än en annan för att jag ska svara "Yes" på första..men kul ändå :)

  • Anonym (Anna)

    Du har jättesnygg kropp. Skulle vilja se ut så? Men vad är asexuell ?

  • Anonym (han svarade)

    Du har en vad man kallar "spool-formad" kropp.

  • Anonym (K)

    Tack för svaren! :) Kanske var onödigt att nämna att jag var asexuell men jag får väl ta konsekvenserna, det betyder att jag inte känner någon sexuell attraktion, att andra då skulle känna nåt sånt mot mig gör mig lite obekväm.

Svar på tråden Hjälp tack! Vad har jag för kroppsform? *OBS BILD*