• ÄggformUF

    Hur många datorer äger du?

    Hej!

    Jag gör en undersökning till min matematikkurs där jag bl.a ska göra ett diagram om hur många datorer svenskar äger. Jag hade uppskattat om ni la tre sekunder på att svara i enkäten!

    Tack!

    goo.gl/forms/P4ee5iGMlD
  • Svar på tråden Hur många datorer äger du?
  • Mascaraklumpar

    Fick det till 7 st, men sen kom jag på att jag har ett par 10-15 år gamla stationära datorer på vinden också. Helt sjukt vad man samlar på sig.

  • Frontline

    Har 7 stycken varav 5 av dom används regelbundet Skrattande
    3 stycken står på dygnet runt undrar vad det kostar hmmm


    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Pescetarian

    Jag har endast en (MacBook), men till den har jag tre olika hårddiskar. Och för mig är det hårddisken som är själva datorn. Det runt om är bara skalet.

  • Kereza

    Jag har två egentligen, men på söndag blir det tre.

    En Macbook med engelskt tangentbord som jag har till vardagsbruk.

    En PC med lite grövre grafik och ljud, som jag använder till spel, musik, video och bild (och att arbeta med diverse projekt med de tre senare punkterna)

    Och på söndag så kommer det en PC laptop av något slag som min far ger mig i present - den ska jag ha enbart till skrivande, är det tänkt (så den kommer ligga laddad och klar inför promenader och bara användas just till skrivandet)

  • Harmagedon

    Jag äger typ en halv. Dvs vi har en stationär dator hemma som min man köpt men vi har gemensam ekonomi så jag har antagligen betalat hälften. Min man spelar lite Word och excel på den men annars använder vi den mest till att betala räkningar. På jobbet har jag fyra stycken men de är ju inte mina.

  • MeAngeleyes

    Jag har ingen, har aldrig haft. Sambon har en stationär som jag använder ibland och så har jag en smartphone!

  • Frontline
    Harmagedon skrev 2015-04-02 11:29:59 följande:
    Jag äger typ en halv. Dvs vi har en stationär dator hemma som min man köpt men vi har gemensam ekonomi så jag har antagligen betalat hälften. Min man spelar lite Word och excel på den men annars använder vi den mest till att betala räkningar. På jobbet har jag fyra stycken men de är ju inte mina.

    Spelar Word och Excel?


    Livet är underbart när underlivet är bart :)
Svar på tråden Hur många datorer äger du?