• Mijas

    Flyga efter kraschen med 150 döda?

    Lågprisbolagen pressar kostnader och en dåre tillåts vara pilot, så vad kan hända härnäst.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Flyga efter kraschen med 150 döda?
  • maaammaaa

    Min man har säkert precis landat vid Arlanda, innan han gav sig av tänkte jag på livförsäkringen han har och hoppas han kommer hem helskinnad om några dar. Hoppas piloterna är vid sunda vätskor.

  • Mijas
    Fagerlund skrev 2015-04-08 08:52:18 följande:

    Vad har priset på biljetten med psykisk sjukdom hos piloten att göra?


    Det hävdas att man kan tumma på säkerheten när det ska snålas.
  • Påven Johanna
    maaammaaa skrev 2015-04-07 17:32:23 följande:

    Min man har säkert precis landat vid Arlanda, innan han gav sig av tänkte jag på livförsäkringen han har och hoppas han kommer hem helskinnad om några dar. Hoppas piloterna är vid sunda vätskor.


    Innan han gav sig av tänkte du på hans livförsäkring? Vad tänkte du angående den, om jag får fråga?
  • Benedicte127

    Konstiga valmöjligheter.

    Varför finns inte " flyger lika ofta som innan? "

  • Pentra
    Benedicte127 skrev 2015-04-08 11:31:23 följande:
    Konstiga valmöjligheter. Varför finns inte " flyger lika ofta som innan? "

    Min första tanke också. Därför så kan jag inte heller rösta, och det resultat som sedan framkommer blir då missvisande. ... /Pentra
  • maaammaaa

    I


    Påven Johanna skrev 2015-04-08 11:26:43 följande:

    Innan han gav sig av tänkte du på hans livförsäkring? Vad tänkte du angående den, om jag får fråga?


    Jag brukar inte tänka på vår eventuella död men jag tänkte vad gör jag om de krashar. Procentuellt är risken större med bilfärder att man råkar ut för olyckor, men han kom tryggt fram.
Svar på tråden Flyga efter kraschen med 150 döda?