• Anonym (orolig)

    Behöver jag åka in för kontroll?

    Jag har varit rejält förkyld under hela graviditeten (är nu i v 28) med hosta till o från mest rethosta.

    nu sedan 2 veckor tillbaka har jag blivit rejält trött i kroppen. Var till min bm igår som konstaterade att mitt hb sjunkit från 111 till 85 på 4 veckor o hon skickade in andra prover för att kolla depåerna.

    Men det jag egentligen är jag orolig över nå helt annat. Nämligen att jag har ont i höger sida av magen. (Bm konstaterade igår att bebis ligger med huvudet neråt o ryggen till vänster i magen)

    jag får mest ont när jag hostar men även mindre rörelser gör ont. När jag tar på magen så ömmar det där på höger sida. Utan att jag ens behöver trycka speciellt. Kan detta bero på att jag haft/har hostan eller är det nåt annat som kan orsaka detta?

    Jag har 10 mil att åka till sjukhuset för kontroll och med fler barn i hemmet o en natt arbetande sambo känner jag att jag inte vill åka i "onödan"

    Vore tacksam för svar då det gör mer o mer ont för varje dag som går (sedan 1 v ungefär)

  • Svar på tråden Behöver jag åka in för kontroll?
  • Anonym (orolig)

    Det har gått bra. Berodde nog på hostan.

Svar på tråden Behöver jag åka in för kontroll?