• Anonym (Orolig)

    Kan man ha sex efter 50?

    Jag har fått för mig att det typ är kört efter 50+. Man har i alla fall inte speciellt många år kvar av njutning då. Tänker jag fel?

  • Svar på tråden Kan man ha sex efter 50?
  • Anonym (46)

    Maken får återkomma om några månader och berätta! Men hörru-självklart kan man både ha sex och njuta av sex efter 50. Och mest troligt många,många år till efter det.

  • Armageddon

    Så är det, fittan växer igen och kuken går enbart att pinka med...

  • Anonym (antik)

    Haha vad rolig du är ts! Min man fyller 56 år snart och är lika potent som han var vid 26. Och både viljan och lusten blomstrar som aldrig förr. Barnen vuxna och mycket tid för varandra så ännu sitter vi inte i gungstolen och virkar.

  • Aniiee

    Jag tror inte George Lucas, Steve Martin, Robert DeNiro, Charlie Chaplin eller Michael Douglas håller med om det - alla blev pappor efter 50. Chaplin fick en bebis vid 73 (!).


    The pursuit of truth and beauty is a sphere of activity in which we are permitted to remain children all our lives - A. Einstein
  • Anonym (Den vackra kvinnan du såg på stan)

    Å Vad jag skrattade när jag läste rubriken.Är en kvinna, 60, snygg och vältränad.Har haft ett bra äktenskap som tyvärr dog ut. Fick sen ett rikt kärleksliv och sexliv. Inga problem för mig att ha sex, intresserade män är det gott om. Mycket unga män är ofta intresserade. Själv föredrar jag 40 plus.Inga problem med 10-15 år yngre män. Har nu ändå fastnat för en jämnårig man, flyttat ihop. Vi har inga problem med en sexuell relation. Skulle nästan påstå att det jag har nu, är bättre, än när jag var 30.Jag vet vad jag gillar nu, och vågar säga det till min partner.Skulle aldrig drömma om att nöja mig med halvbra, jag vill ha det bra, och ser till att jag får det.

  • Anonym (honeybunny)

    Ujuj! Självklart! Nu är inte jag 50 men har haft äran att få tillbringa många sköna stunder med....2 män över 50! Du tänker att Du inte har så många år kvar av njutning! Varför tänker Du så? Upp med hakan... njut!

  • Anonym (Den vackra kvinnan du såg på stan)

    Håller med. Varför inte njuta och leva, så dumt vara fixerad vid ålder. Unga män idag är väldigt intresserade av äldre kvinnor, de vet att det finns erfarenhet och charm och skönhet.Och många mogna män håller sig också aktiva och fräscha.De hinder du sätter upp, de finns i hjärnan, för sex sitter faktiskt i hjärnan, inte i kroppen. Börjar med en tanke och en känsla, sen hänger kroppen med...

  • Lindsey Egot the only one

    Kan kan man väl likväl att en 25 åring tappar sexlusten helt

  • Anonym (50+)

    Såklart man kan! När barnen flyttat ut blomstrar sexlivet upp. Det enda som är trist är att slemhinnorna blev torrare vid klimakteriet men det löser vi med glidmedel vid start och en östrogenring. Å andra sidan är det skönt att slippa mens. Min man måste ligga på laddning lite längre mellan varven men vi har fortfarande roligt i sängen, och är attraherade av varandra.

  • Anonym (60+)

    Är lite drygt 60 och njuter av mitt sexliv. Träffar en tjej som är 40 i stort sett varje helg. Innan henne var en 16 årig gymnasietjej min älskarinna under ett år.

    Därutöver och när jag reser i jobbet händer det att jag träffar någon eskort ibland eller besöker en bordell. En tjej på en bordell i Tyskland berättade att den äldsta kund hon hade haft hade varit över 90.

    Så inte är sexlivet slut för att man fyllt 50

  • Anonym (60+)

    Kan väl tillägga som signaturen 50+ skrivet att jag också behöver ligga på laddning längre tid mellan varven. Så det funkar inte med flera knull direkt efter varandra och när jag är på bordell så orkar jag inte i samma utsträckning knulla flera tjejer som jag kunde när jag var yngre. I gengäld så har jag nog blivit skickligare med åren att använda tunga och fingrar så jag kompenserar mina färre antal orgasmer med att tjejerna får fler.

  • Woody K

     Min dam är 62 och blir fortfarande plaskvåt utan tillsatser. Nu kan hon komma många gånger på raken. När hon var 40 så tröttnade hon efter en gång.

  • LaLola

    Nej för fanken, det är omöjligt!
    Musslan stänger sig för alltid o alla pillesnoppar skrumpnar ihop så fort man fyllt 50!

    Allvarligt talat....du kan ju inte vara seriös Ts.....

Svar på tråden Kan man ha sex efter 50?