• iphonecracker

    Tjej sa till mig på gymmet?!?! "sluta glo"

    Är fortfarande lite i chock efter gårdagens gympass, vet inte om jag ska känna mig skyldig eller inte!

    I alla fall så var jag på gymmet, bra humör pga det fina vädret, bröst/axlar stod på schemat.

    Vi är få personer på gymmet, jag och kanske 3-4 stycken till, varav en av dem är en riktigt fräsch tjej, alltså en 10a.
    Hon har tights med string under så man ser typ rätt igenom, till det har hon ett svintight linne och ett par stora bröst, var rätt svårt att träna med det gåendes runt haha.Tungan ute

    I alla fall så tittade jag väl / spanade väl in lite mellan seten då hon helt sonika kommer skitförbannad och frågar "Måste du glo?" "Skärp dig".

    Visste fan inte vad jag skulle svara, så jävla pinsamt, men vet inte om jag gjorde fel eller inte, om man går klädd sådär till gymmet så får man väl räkna med lite blickar, eller??Foten i munnen

  • Svar på tråden Tjej sa till mig på gymmet?!?! "sluta glo"
  • glutten

    Alltså du vet att hon är en människa som är där för att träna, inte en sak som är där för dina ögon att vila på? Glo inte nästa gång.

  • green34
    jaghopparhögt skrev 2015-04-11 17:23:14 följande:

    Varför glodde du då? Kan du inte bara sköta din egen business?


  • vampyria2

    Hm fast samtidigt varför tar man inte på sig mer kläder om man inte vill att nån ska glo på en? Det är väl normal hyfs att man inte går ut halvnaken, inte ens på gymmet?

  • jaghopparhögt
    vampyria2 skrev 2015-04-11 17:40:48 följande:

    Hm fast samtidigt varför tar man inte på sig mer kläder om man inte vill att nån ska glo på en? Det är väl normal hyfs att man inte går ut halvnaken, inte ens på gymmet?


    Vadå halvnaken, enligt ts hade hon tights och ett linne. Rätt normalt att träna i.
  • Voluptuous Shalimar

    Klart man får klä sig som man vill, men håller med ts om att det är märkligt att dra på sig det tightaste man kan hitta, så tight att det syns att man har string under (då är det tight kan jag lova...) om man inte vill att någon ska uppmärksamma en. 

    Skulle knappast gå till gymmet i korsett och hotpants heller om jag ville träna obemärkt och anonymt (men nu skulle jag aldrig sätta min fot på ett gym så detta är helt hypotetiskt...)

  • glutten
    jaghopparhögt skrev 2015-04-11 17:41:55 följande:
    Vadå halvnaken, enligt ts hade hon tights och ett linne. Rätt normalt att träna i.
Svar på tråden Tjej sa till mig på gymmet?!?! "sluta glo"