• Anonym (Hejkomohjälpmig)

    Hjälp!!

    Blir galen av att tänka på detta. För ett halvårsedan inledde jag och en kille ganska så otippat ett väldigt hett "förhållande" eller vad man ska kalla det. Ingen av oss ville ha något förhållande men vi var så otroligt tända på varandra att vi i stort sett inte kunde hålla oss ifrån varandra under några veckors tid. Jag har aldrig känt något liknande rent åtråmässigt, ville bara ha honom hela tiden och det var ganska ömsesidigt. Sedan rann det lite ut i sanden eftersom ingen av oss visste vad vi egentligen ville och vi blev aldrig kloka på varandra plus lite annat som kom emellan, vi hördes inte av mer än via sms lite då och då. Så för några veckor sedan bestämde vi oss för att bara ses och ta en fika för gammal vänskaps skull, vi tjötade på som vanligt och sedan när vi skulle säga hejdå kysstes vi och bestämde att vi skulle ses igen. Vi har setts ungefär en gång i veckan nu plus att vi smsat då och då, varje gång har det slutat med att vi hånglar antingen i bilen eller var som. Jag börjar ju undra om detta kan vara kärlek eller är det bara så att vi klickar rent åtråmässigt? Vill inte fråga honom rent ut, vi har redan kommit fram till tidigare att vi inte riktigt vet vad vi håller på med. Är det bäst att avsluta det hela kanske eller konfrontera honom trots allt och försöka reda ut detta? Kan ju tillägga att jag har väldigt svårt att bli förälskad, har bara varit kär en gång och det varade i 12 år innan vi skildes så det känns svårt att tyda sina egna känslor. Den här killen däremot har haft väldigt många olika förhållanden, han sa själv att han har svårt att hålla sig kvar i något osv.

  • Svar på tråden Hjälp!!
Svar på tråden Hjälp!!