• Gert

    Vill du minska asylinvandringen?

    Under det första kvartalet i år kom 1 611 asylsökande till Norge. Det är ungefär lika många asylsökande som kommer till Sverige på en vecka. Är det inte dags att Sverige börjar göra som alla andra länder?


    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vill du minska asylinvandringen?
  • Aikido
    Fagerlund skrev 2015-04-14 19:17:50 följande:
     Vadå Ja, Nej eller Kanske? När ska man svara kanske?
    När man är osäker.
  • Gert
    Nerfherder skrev 2015-04-14 19:11:23 följande:

    Nej. Däremot vill jag minska antalet rabiata rasister här på forumet.


    Varför vill du inte minska asylinvandringen?

    Själv vill jag minska på antalet rabiata SD-hatare här på forumet.
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Gert
    Anghammarad skrev 2015-04-14 19:27:43 följande:

    Hej Gert. Hur många asylsökande kommer till Sverige?


    Per dag, vecka, månad eller år?
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • driver28

    Jag vill minska all invandring temporärt tills man reder ut den stinkande soppa som svensk invandringspolitik är och går till grunden med problemet innan vi orsakar mer psykiskt lidande till illa omhändertagna flyktingar och migranter som får vänta 4 år på utvisningsbeslut, blir sammanklumpade under benämningen "Invandrare" tillsammans med religiösa och politiska motståndare som grannar i ghettoliknande nedgångna stadsdelar som Rosengård, Fittja, Tensta där ingen annan vill bo och där man är lika rädd för att gå ut om kvällen som i Basra eller Baghdad och erbjudas skitjobben svenskar ratar trots högskoleutbildning. Nä, fy för Svensk invandringspolitik. Den är ohuman och saknar helt kunskap och förståelse för de problem som det innebär att integrera folk från otaliga kulturella bakgrunder och få dem att dra jämnt med varandra. MEN vi kan inte riktigt backa bandet till massinvandringens början på 70-talet och göra S-regeringens misstag ogjorda. Vi måste tänka om! Vi måste se till att lägga resurser på att ta hand om den redan stora massa flyktingar vi REDAN LOVAT ATT TA HAND OM MEN INTE LYCKATS MED innan vi kan inbilla oss att vi bara kan lämna dem vind för våg och vända blicken utåt till nya människor som vi kan stå oförstående inför och köra rätt in i bidragsberoende och isolation. Gör man inget utan bara kör på är det som att kasta pengar på brasan. Man har utan framgång kört samma race i nära 40 år nu. Är det någon som är nöjd med situationen? Nä, trodde inte det heller......

  • driver28
    Nerfherder skrev 2015-04-14 19:11:23 följande:

    Nej. Däremot vill jag minska antalet rabiata rasister här på forumet.


    Sjukt trött på sådana här okonstruktiva kommentarer.
  • Nerfherder
    driver28 skrev 2015-04-14 20:46:30 följande:

    Sjukt trött på sådana här okonstruktiva kommentarer.


    Själv är jag sjukt trött på Gerts eviga omröstningstrådar.
Svar på tråden Vill du minska asylinvandringen?