• Äldre 16 Apr 13:22
    2023 visningar
    10 svar
    10
    2023

    Hjälp med bra recensioner

    Hej.
    Jag skulle vilja köpa ett vibrerande ägg med fjärrkontroll till min sambo som en överraskning för henne. Har letat efter en bra modell men det är ju tyvärr en djungel att välja. Så om ni skulle vilja dela med er av era erfarenheter vore jag tacksam.

  • Svar på tråden Hjälp med bra recensioner
  • Anonym (DD)
    Äldre 20 Apr 13:36
    #1

    Köpte denna häromveckan: www.bordello.se/sexleksaker/sexleksaker-ovrigt/vibrerande-agg/remote-control-wireless-egg-tradlost-vibrerande-agg.html

    Riktigt kul att sitta på soffan och titta på TV med, mitt i allt får man tjejen att hoppa till

  • Äldre 20 Apr 14:56
    #2

    Ägg har vi bara provat ett enda, och det har jag inget annat än gott att säga om - och det gör jag här: hasseochanna.wordpress.com/2009/06/02/recension-agg-varning-sex/


  • Anonym (Paret­)
    Äldre 25 Apr 00:45
    #4

    Väl en med reglerbara hastigheter, det brukar vara bäst. Tänk på att skruva isär ägget är det inte används annars tar batterierna slut (har gjort det misstaget...)
    Annars är det en kul grej att ha och leka med har köpt ett för ca 200kr på www.box2you.se som fungerar bra. Men funkar bättre mot klittan än på insidan för min del... Skäms

  • LottaL­B
    Äldre 4 May 10:07
    #5

    Vibrerande ägg är fantastiska men ofta kan jag tycka att de med sladd börjar glappa efter ett tag. FInns såklart sladdlösa och nu även såna man kan styra med smartphonen, är det inte coolt så säg Cool

    www.oliverocheva.se/produkt/smart-mini-vibe-lila/

  • Äldre 14 May 20:00
    #6

    Jag och min fru har provat denna.
    http://www.vuxensaker.se/cry-baby-secret-vibe

    en riktigt skön upplevelse så min fru.
    MEN........
    Gör det riktigt skönt för er båda
    eller så kan "killen" göra det skönt för dig fast han EJ är hemma.....
    Denna är en riktigt rolig leksak....
    Man kan styra den med "app" på en smartphone!!!!!
    http://www.vuxensaker.se/we-vibe-4-plus

    eller så finns det mer alternativ här

    http://www.vuxensaker.se/sexleksaker/for-bada/we-vibe-lelo

  • Äldre 16 May 08:43
    #7

    Ägg är tveklöst kul. Enligt min kvinnas utsago så känns dess vibrationer på ett skönt sätt. Dock är det inte mycket att hänga i granen ifall man vill uppnå orgasmer med sina lekar.

    Vi köpte en We Vibe 4 och never looked back. En del av apparaten gör samma jobb som ägget, dvs masserar den sk. G-punkten och den andra delen vilar stadigt mot hennes klitta. Den är liten och syns knappt under trosorna ifall vi går ut. Dock så går hon alltid i kjol. Just massagen på klittan, vilken jag styrde, gjorde så att jag såg henne få orgasm på en uteservering så sent som igår.

    Köpte den på vuxen.se. Googla "produkt" + review, det gör vi alltid, så brukar det poppa upp lite matnyttig info som hjälper oss i rätt riktning.

    Have fun!

  • Äldre 16 May 14:45
    #8

    Är det bara jag som tycker det är jäkligt trist när någon startar en sån här tråd, och sedan inte en enda gång skriver i den igen? Det gör i alla fall att jag har mindre och mindre lust att alls svara, för varje gång det händer.


  • Äldre 16 May 15:35
    #9

    Äsch då, Hasse, de har bara gjort slag i saken och köpt hem en massa kul prylar. Då har man inte tid med trivialiteter såsom denna sida.

  • Äldre 16 May 20:26
    #10
Svar på tråden Hjälp med bra recensioner