• MrsMa

    Vart finns ni killar?

    Vart finns ni som på riktigt vill ha en sund relation? Som inte bara söker nån att ligga med i hemlighet åh sedan gå? Ni som gillar att ta för er både i hemmet åh utanför. Som inte söker nån som försörjer er? Som föredrar en mys kväll med middag åh gott sällskap framför fest? Eller är det bara att ge upp den tanken?

  • Svar på tråden Vart finns ni killar?
  • Anonym (Här är en)

    Vill inget hellre än att träffa en tjej för en riktig relation!

  • MrsMa
    Anonym (Här är en) skrev 2015-04-17 11:09:38 följande:

    Vill inget hellre än att träffa en tjej för en riktig relation!


    Vart letar man då? Jag är ingen krog människa. Åh det lär knappast plinga på dörren en lördags kväll! Om du förstår.. är nätet det enda som gäller nu?
  • Anonym (x)

    Jag är en till, men jag liksom du har mina ganska höga krav.

  • Johan70

    Nej, vi finns.

    Sök på nätet, i bekantskapskretsen, i föreningslivet... På krogen hittar man inte rätt typ av personer, tror jag.

  • 3 barns pappa

    Här finns en som söker min andra hälft men jag är rädd skrämd igentligen att skaffa en ny relation efter min fruktansvärda skillsmässa.Men alla tjejer är väl inte ute efter att göra illa en.


    Anonym
  • Anonym (Sund relation)

    Vi finns väl lite här och var, men mig hittar du varken på krogen, på festen eller på nätet utan på... vardagliga ställen helt enkelt.
    Var finns du själv någonstans? Är också ute efter en sund relation med en klok tjej, men det är inte det lättaste. Speciellt inte i en storstad har jag insett.

  • Smecker

    De flesta killar vill ha en sund relation med rätt person. Frågan är alltså varför dessa killar inte vill ha det med just dig.

    Ja just det, själv befinner jag mig på jobbet. Men jag vill inte ha en sund relation med dig.


    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Anonym (Här är en)
    MrsMa skrev 2015-04-17 11:12:09 följande:

    Vart letar man då? Jag är ingen krog människa. Åh det lär knappast plinga på dörren en lördags kväll! Om du förstår.. är nätet det enda som gäller nu?


    Det är väl nätet som gäller tror jag. Har aldrig träffat någon så jag vet inte vad som är bäst.
  • nanneN

    Det här är något som fascinerat mig rätt länge, och jag tror faktiskt vi tjejer har oss själva att skylla till ganska stor del här.

    Jag har roat mig med att observera varför vi tjejer alltid verkar ha så svårt att hitta bra killar, och har faktiskt dragit slutsatsen att bra killar finns överallt, men vi ser dom inte. Det är som att vi har ett filter som gör dom osynliga.

    På krogen dras vi till självsäkra, högljudda, snygga män som oftast visar sig vara skitstövlar, och sen gnäller vi när dom dumpar oss.
    I vardagslivet har nästan alla tjejer en eller flera "killkompisar", en sån som man alltid kan ringa när man behöver hjälp, som alltid finns där, som lyssnar och tröstar. En typiskt bra kille. Men vi ser honom som vän, inget annat.
    Männen som sitter i fängelse för diverse hemska brott får hundratals mail från kvinnor som beundrar dom och vill gifta sig med dom, utan att någonsin ens ha träffats!
    Jag blev faktiskt smått chockad när jag insåg att jag faktiskt gör samma sak. Man dras till dom där åh så heta och sexiga killarna på krogen som drar hem en ny tjej varje helg, och sen gråter man ut hos den där underbara och genomfina killen som man bara ser som vän.

    Vafan är det för fel på oss kvinnor egentligen? :D

  • Anton Chigurh
    nanneN skrev 2015-04-17 13:46:19 följande:
    Det här är något som fascinerat mig rätt länge, och jag tror faktiskt vi tjejer har oss själva att skylla till ganska stor del här.

    Jag har roat mig med att observera varför vi tjejer alltid verkar ha så svårt att hitta bra killar, och har faktiskt dragit slutsatsen att bra killar finns överallt, men vi ser dom inte. Det är som att vi har ett filter som gör dom osynliga.

    På krogen dras vi till självsäkra, högljudda, snygga män som oftast visar sig vara skitstövlar, och sen gnäller vi när dom dumpar oss.
    I vardagslivet har nästan alla tjejer en eller flera "killkompisar", en sån som man alltid kan ringa när man behöver hjälp, som alltid finns där, som lyssnar och tröstar. En typiskt bra kille. Men vi ser honom som vän, inget annat.
    Männen som sitter i fängelse för diverse hemska brott får hundratals mail från kvinnor som beundrar dom och vill gifta sig med dom, utan att någonsin ens ha träffats!
    Jag blev faktiskt smått chockad när jag insåg att jag faktiskt gör samma sak. Man dras till dom där åh så heta och sexiga killarna på krogen som drar hem en ny tjej varje helg, och sen gråter man ut hos den där underbara och genomfina killen som man bara ser som vän.

    Vafan är det för fel på oss kvinnor egentligen? :D
    Jag byter filter på bilen då och då, till olja, luft, kupé, med mera med mera, eller rättare, verkstaden gör jobbet åt mig, men FILTERHELVETET blir bytt. 

    "Ni" kvinnor får se till att ert filter blir bytt. Om ni sen gör det på verkstad, eller själva, det spelar mindre roll. Men byt filtret. Så löser sig mycket. Ha rätt filter i är viktigt. Försök sätta dit luftfiltret där oljefiltret skall monteras, så förstår du min poäng, Nanne !!!

    Kram //Anton
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
Svar på tråden Vart finns ni killar?