• badong

    Kvinnor, vad tycker ni om er klitoris- och blygdläppsstorlek?

    Jag upplever att många kvinnor som har stor klitoris och/eller stora, långa inre blygdläppar skäms för det. Samtidigt tycker jag personligen det kan vara supersexigt. I väst görs ju ofta förminskningsoperationer av blygdläppar, medan kvinnor i många andra delar av världen t o m tänjer dom från unga år för att dom ska bli längre, då de säger att sex blir skönare för kvinnor som har långa. Därför är jag nyfiken på lite statistik :) Och gärna diskussion!

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinnor, vad tycker ni om er klitoris- och blygdläppsstorlek?
  • Anonym (ärligt???? "gapar")

    Faktum är att jag aldrig tittat efter speciellt noga. Och begriper inte varför man gör det heller. Varför i all världen ska jag granska mitt kön?

  • LEG
    MammAmma skrev 2015-04-17 13:23:49 följande:

    Vi som har små blygdläppar och större klitoris då?


    Ja se då är det kört.....

    ...tycker du skall vara nöjd med dig själv precis som du är o strunta i denna kåtnissetråd.
  • badong
    MammAmma skrev 2015-04-17 13:23:49 följande:

    Vi som har små blygdläppar och större klitoris då?


    Hm :) Tänkte jag skulle dela upp det och skilja på det genom ännu fler kategorier men bestämde mig för att det blev så många alternativ då, så att ni kanske inte skulle orka kolla igenom alla.

    Men då föreslår jag att du väljer det alternativ som du tycker är mest iögonfallande. (Upplever du att du har jättestor klitoris, men ganska normal-små  läppar - välj det "stora" alternativet då, och hur du ser på det. Och om du tycker läpparna är supersmå, och klitoris bara är lite över medel - välj det "lilla" alternativet :)
  • badong
    LEG skrev 2015-04-17 13:31:44 följande:
    Ja se då är det kört.....

    ...tycker du skall vara nöjd med dig själv precis som du är o strunta i denna kåtnissetråd.
    Nog för att jag är kinky, men jag tänder inte på statistik.
  • badong
    LEG skrev 2015-04-17 13:31:44 följande:
    Ja se då är det kört.....

    ...tycker du skall vara nöjd med dig själv precis som du är o strunta i denna kåtnissetråd.
    Självklart bör alla vara nöjda med sig själva precis som dom är. Det är ju precis det frågan handlar om.
  • badong
    Anonym (ärligt???? "gapar") skrev 2015-04-17 13:23:18 följande:

    Faktum är att jag aldrig tittat efter speciellt noga. Och begriper inte varför man gör det heller. Varför i all världen ska jag granska mitt kön?


    Det är klart man bör granska sitt eget kön, och resten av sin kropp också. En vill väl lära känna det en fått :)
  • Anonym (ärligt???? "gapar")
    badong skrev 2015-04-17 13:43:39 följande:
    Det är klart man bör granska sitt eget kön, och resten av sin kropp också. En vill väl lära känna det en fått :)
    Så man lär känna något genom att titta? Begriper inte. Jag granskar inte mina tår heller. Eller nacke. Man sköter om det man har och sen är det inte mer med det. Tycker det är hemskt att man t o m ska ha komplex för sitt kön. Jag är helnöjd med det jag fått, ingen har klagat. Och skulle dom det, så är det inte mitt problem. Det är deras.
  • MammAmma
    LEG skrev 2015-04-17 13:31:44 följande:

    Ja se då är det kört.....

    ...tycker du skall vara nöjd med dig själv precis som du är o strunta i denna kåtnissetråd.


    Jadå, är helnöjd!
  • badong
    Anonym (ärligt???? "gapar") skrev 2015-04-17 14:03:28 följande:
    Så man lär känna något genom att titta? Begriper inte. Jag granskar inte mina tår heller. Eller nacke. Man sköter om det man har och sen är det inte mer med det. Tycker det är hemskt att man t o m ska ha komplex för sitt kön. Jag är helnöjd med det jag fått, ingen har klagat. Och skulle dom det, så är det inte mitt problem. Det är deras.
    Snälla, hela den här tråden gick ju ut på att motverka komplex. Komplex är alltid dumt!
    Eftersom jag fått för mig att fler kvinnor har komplex för stora än för små, utgick jag från det i intro texten. Det kan visa sig vara precis tvärtom. Eller så är förhoppningsvis alla helt nöjda med som dom är. Det vore det mest glädjande resultatet!

    Jag tror du och jag är olika när det gäller nyfikenheten om den egna kroppen. Jag har undersökt varenda milimeter av mina tår. Och nacke :) Och allt annat, både känsla och utseende, och försöker ta hand om det hele.

    (Förresten ser jag inga upprörda protester när trådar startats om kukstorlek av kvinnor här på FL... Där har vi många komplex.)
Svar på tråden Kvinnor, vad tycker ni om er klitoris- och blygdläppsstorlek?