• Anonym (Anonym)

    Quiz om sex

    Skriv gärna vad som gör er kåt. Hoppas ni tyckte om mitt quiz!!

    PS. Sista frågan är alla svar rätt på. Jag tröck bara på det som gör mig mest kåt.

    Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden Quiz om sex
  • Anonym (Begreppsförvirring?)

    Det här är ju inget Quiz din tokfrans ;)

  • Skogatrollet

    Hehe :P då är det bara den sista som jag hade rätt isf på :P

  • Skogatrollet

    Haha ja det tyckte jag :P blev ett rejält flin :P

  • zitronen

    Ja du men frågan om sex gör ont när man har mens är helt individuellt. För vissa känns det som vanligt, för andra går det lättare (då det är våtare) och för andra (som mig) känns det som att bli slagen i magen. Att smeka utanpå när jag har mens är skönt (men ingenting jag föredrar då... blod) men klarar inte av att ha sex. Min livmoder svullnar upp när jag har mens och minsta beröring gör riktigt ont. Livmodern sitter ju bara ca 5 cm in så om han inte har en väldigt liten så kommer det ju åt. Jag kan inte heller ha sex precis innan eller precis efter mens för då är livmodern öm och svullen, ibland inte heller när jag har ägglossning. Som sagt, helt individuellt.

  • Anonym (A)
    Anonym (Anonym) skrev 2015-04-17 18:37:35 följande:

    Skriv gärna vad som gör er kåt. Hoppas ni tyckte om mitt quiz!!

    PS. Sista frågan är alla svar rätt på. Jag tröck bara på det som gör mig mest kåt.


    Du verkar ganska efterbliven, vilka knäppa frågor.
    Tycker att du ska kolla på tv och hålla dig borta från tangentbordet.
  • taquine
    Anonym (A) skrev 2015-04-21 21:28:38 följande:
    Du verkar ganska efterbliven, vilka knäppa frågor.
    Tycker att du ska kolla på tv och hålla dig borta från tangentbordet.
    Eller hålla sig till läxböckerna fröken gett, alltid bra att gå ut nian med någorlunda betyg,) 
    Jävlar vilken sandlåda detta blivit 
  • Anonym (A)
    taquine skrev 2015-04-21 21:43:44 följande:
    Eller hålla sig till läxböckerna fröken gett, alltid bra att gå ut nian med någorlunda betyg,) 
    Jävlar vilken sandlåda detta blivit 
    Vas svamlar du om din dumma kuk?
    Du borde sluta att skriva här, det finns ingen som vill läsa inlägg av ett bögkuk huvud som dig.

  • taquine
    Anonym (A) skrev 2015-04-21 21:49:48 följande:
    Vas svamlar du om din dumma kuk?
    Du borde sluta att skriva här, det finns ingen som vill läsa inlägg av ett bögkuk huvud som dig.

    Haha Nej du har helt rätt , Ganska intressant jag skulle vara en kuk..och en bög sådan . Men , men nivån visar sig gång på gång : Ha en fin kväll 
    Goodness me
  • Anonym (Sojja89)

    Vadå man kan bli gravid om man får satsen i munnen! Dummaste allternativet för vem f*n tror det ? Hahah de fick mig bara skratta lite ^^

Svar på tråden Quiz om sex