• Anonym (Kille­n)
    Äldre 17 Apr 23:25
    5485 visningar
    16 svar
    16
    5485

    Vill du se på när din flickvän onanerar?

    Så killar, Vad tycker honom att titta på när tjejer onsnerar? Gillar/gillar inte?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vill du se på när din flickvän onanerar?
  • Anonym (Kille­n) Trådstartaren
    Äldre 17 Apr 23:28
    #1

    Glömde skriva i frågan om ni får eller inte får kolla på när tjejen onanerar. (Har en liknande fråga för tjejer uppe på forumet)

  • Anonym (We)
    Äldre 18 Apr 04:31
    #2

    Så underbart och se henne njuta.

  • Anonym (PlanB­)
    Äldre 18 Apr 05:31
    #3

    Hade ""Ja, för h-vete! Bring it on.." funnits med bland svarsalternativen så hade jag röstat på det. :)

    I love it! Hjärta

  • Anonym (Crazy Cat)
    Äldre 18 Apr 07:48
    #4

    Nu är ju jag kvinna men jag trodde att det var det mest naturliga som finns att våga onanera inför sin partner. En del av förspelet liksom, som variation. Sen ser ju killen hur man tycker om att bli smekt.

  • Anonym (Kille­n) Trådstartaren
    Äldre 18 Apr 09:34
    #5

    Älskar att se tjejen onanera. Ibland brukar jag viska i hennes öra att jag vill se henne onanera till orgasm och jag bara ligger bredvid och ser hur skönt hon gör för sig själv. Jag gillar även att hon liksom mig blir lite obekväm efter att hon fått orgasm med vad hon gjort precis bredvid mig. När hon håller på (Det är samma för mig) och är kåt så tänker hon inte på det utan njuter i fulla drag. När hon är klar brukar jag tacka henne för showen och berätta hur underbart vacker hon är. :)

  • Anonym (Blää)
    Äldre 18 Apr 10:08
    #6
    Anonym (Killen) skrev 2015-04-17 23:25:45 följande:

    Så killar, Vad tycker honom att titta på när tjejer onsnerar? Gillar/gillar inte?


    Varför kollar du inte stavningen innan du postar ett inlägg?
  • Anonym (Kille­n) Trådstartaren
    Äldre 18 Apr 10:17
    #7
    Anonym (Blää) skrev 2015-04-18 10:08:20 följande:
    Varför kollar du inte stavningen innan du postar ett inlägg?



    Bra fråga. Jag missade det helt enkelt och det gjorde även min iPhones rättstavningsprogram.
  • Pentra
    Äldre 18 Apr 21:31
    #8
    Anonym (Killen) skrev 2015-04-18 09:34:30 följande:
    Älskar att se tjejen onanera. Ibland brukar jag viska i hennes öra att jag vill se henne onanera till orgasm och jag bara ligger bredvid och ser hur skönt hon gör för sig själv. Jag gillar även att hon liksom mig blir lite obekväm efter att hon fått orgasm med vad hon gjort precis bredvid mig. När hon håller på (Det är samma för mig) och är kåt så tänker hon inte på det utan njuter i fulla drag. När hon är klar brukar jag tacka henne för showen och berätta hur underbart vacker hon är. :)

    Gillar! ;-P ... /Pentra
  • Anonym (Blääh­)
    Äldre 19 Apr 22:42
    #9
    Anonym (Killen) skrev 2015-04-18 10:17:14 följande:

    Bra fråga. Jag missade det helt enkelt och det gjorde även min iPhones rättstavningsprogram.


    Det där är ingen bra ursäkt, bara någon bortförklaring.
  • Anonym (Kille­n) Trådstartaren
    Äldre 20 Apr 07:26
    #10
    Anonym (Blääh) skrev 2015-04-19 22:42:18 följande:

    Det där är ingen bra ursäkt, bara någon bortförklaring.


    Förlåt du högste rättstavarväsen och härskare* på forumet Familjeliv för att jag missade att korrekturläsa mitt inlägg. Jag ska försöka bättra mig och hoppas jag inte blir straffad för att jag var ouppmärksam och lät dig läsa ett felstavat ord!
  • Anonym (Kille­n) Trådstartaren
    Sat 30 Nov 2019 22:02
    #11

    Ska få titta på när hon onanerar senare ikväll. Längtar.

  • Anonym (Vicky­)
    Sat 30 Nov 2019 23:20
    #12

    Vet att min sambo vill men jag njuter inte såpass av det. Absolut kan det vara skönt men små orgasmer. Numera hjälper han till istället.

  • Anonym (Kille­n) Trådstartaren
    Sat 30 Nov 2019 23:52
    #13
    Anonym (Killen) skrev 2019-11-30 22:02:19 följande:

    Ska få titta på när hon onanerar senare ikväll. Längtar.


    Fick slicka henne innan men sen kom satisfyern in och fixade orgasmen på under 30 sekunder. Jag tror hon kom 30 sekunder med, helt underbart att se
  • Anonym (B)
    Sat 30 Nov 2019 23:59
    #14
    +1

    Visst tycker jag det är hett att se men inget jag skulle vilja titta på en längre stund eller fram till orgasm utan att själv vara med. Då smeker eller slickar jag henne hellre tills hon kommer eller att vi helt enkelt knullar istället.

  • Sun 1 Dec 2019 07:03
    #15
    +1

    Mer än gärna. Så otroligt sexigt och upphetsande

  • Sun 1 Dec 2019 09:14
    #16

    Jag tycker framförallt att det är lärorikt att se hur den andra gör. Man lär sig om intensitet i beröringen och annat, som man sedan kan ha nytta av när man själv stimulerar.

Svar på tråden Vill du se på när din flickvän onanerar?