• Anonym (K-G)
    Äldre 17 Apr 23:37
    8110 visningar
    18 svar
    18
    8110

    Hur ofta har lesbiska sex?

    Hur ofta är ni lesbiska som lever i ett parförhållanden intima med varandra?

  • Svar på tråden Hur ofta har lesbiska sex?
  • Anonym (K-G) Trådstartaren
    Äldre 17 Apr 23:39
    #1

    Finns det nåt samband mellan hur butchig en flata är och hur mycket sexuella relationer denne har?

  • Anonym (Jenny­)
    Äldre 17 Apr 23:42
    #2
    +1

    Hur långt är ett snöre?

  • Äldre 17 Apr 23:48
    #3

    Hur ofta har du som heterosexuell sex?

    Fattar du vilken knäpp fråga du ställer?

  • Anonym (K-G) Trådstartaren
    Äldre 17 Apr 23:52
    #4
    Tines skrev 2015-04-17 23:48:53 följande:

    Hur ofta har du som heterosexuell sex?

    Fattar du vilken knäpp fråga du ställer?


    Ja fast nu finns det ju en drös med frågetrådar om hur ofta heterosexuella har sex i en parrelation så så konstig var väl inte frågan?
  • Clemen­tineme­yer
    Äldre 26 Apr 17:03
    #5
    Anonym (Jenny) skrev 2015-04-17 23:42:53 följande:
    Hur långt är ett snöre?
  • Anonym (saxa)
    Äldre 26 Apr 17:08
    #6

    2 ggr per dag, 2300 och 0600 och det gäller alla oss lesbiska par.

  • Anonym (K-G) Trådstartaren
    Äldre 26 Apr 18:55
    #7

    Det är rätta takter

  • Anonym (Lesbi­sk)
    Äldre 30 Apr 10:07
    #8

    Är du själv flata och vill jämföra?

    Jag kan också undra ibland hur andra har det... Och hur är det med den omtalade "lbd", vanligt/ovanligt?

  • Äldre 30 Apr 11:22
    #9
    Anonym (Lesbisk) skrev 2016-04-30 10:07:56 följande:

    Är du själv flata och vill jämföra?

    Jag kan också undra ibland hur andra har det... Och hur är det med den omtalade "lbd", vanligt/ovanligt?


    Vad är lbd?
  • Äldre 30 Apr 11:39
    #10

    Jag skulle tro att de som är lesbiska har sex oftare än vanliga par. Det grundar jag på att det inte har penetrations sex utan mest pussar och smeker varandra. Det ger ju inte samma effekt som riktig sex och då måste man nog har det lite oftare.

    Så min teori är alltså att riktig  sex där man sätter på tjejer så får man utlopp för sin sexlust, men tjejer som har mjuksex håller nog på lite titt som tätt.

  • fae
    Äldre 30 Apr 11:46
    #11
    Stenxx skrev 2016-04-30 11:39:09 följande:

    Jag skulle tro att de som är lesbiska har sex oftare än vanliga par. Det grundar jag på att det inte har penetrations sex utan mest pussar och smeker varandra. Det ger ju inte samma effekt som riktig sex och då måste man nog har det lite oftare.

    Så min teori är alltså att riktig  sex där man sätter på tjejer så får man utlopp för sin sexlust, men tjejer som har mjuksex håller nog på lite titt som tätt.


    Hahah, what the hell?? Såklart det inte är Riktigt Sex utan en kuk. Det vet väl alla. Helt rätt.
  • Äldre 30 Apr 13:24
    #12
    Stenxx skrev 2016-04-30 11:39:09 följande:

    Jag skulle tro att de som är lesbiska har sex oftare än vanliga par. Det grundar jag på att det inte har penetrations sex utan mest pussar och smeker varandra. Det ger ju inte samma effekt som riktig sex och då måste man nog har det lite oftare.

    Så min teori är alltså att riktig  sex där man sätter på tjejer så får man utlopp för sin sexlust, men tjejer som har mjuksex håller nog på lite titt som tätt.


    Har du ofta otur när du tänker?
  • Anonym (Lesbi­sk)
    Äldre 30 Apr 15:12
    #13

    Det verkar ju tyvärr vara ett vanligt förekommande problem det där, att en stor del av den manliga populationen ofta har en jävlig otur med tankeverksamheten.. och därmed även otur med försöken att tänka ut hur en kvinna ska tillfredsställas.

  • Anonym (C)
    Äldre 30 Apr 15:17
    #14
    Stenxx skrev 2016-04-30 11:39:09 följande:

    Jag skulle tro att de som är lesbiska har sex oftare än vanliga par. Det grundar jag på att det inte har penetrations sex utan mest pussar och smeker varandra. Det ger ju inte samma effekt som riktig sex och då måste man nog har det lite oftare.

    Så min teori är alltså att riktig  sex där man sätter på tjejer så får man utlopp för sin sexlust, men tjejer som har mjuksex håller nog på lite titt som tätt.


    Hahah alltså.. det är nog många lesbiska som har penetrations sex och sex utan penetration är inte mindre riktigt. Det är ju inte så vanligt att tjejer kommer av enbart penetration så funkar nog bra för många att inte ha penetrerande sex.
  • Äldre 30 Apr 15:24
    #15

    Jag är 26 år o lesbisk , varit i några långa förhållande o ja vi har sex i början lika mycket som alla andra sen tenderar menscykeln påverkas lite för innan mensen är nästan alla kvinnor kåta, varjefall alla jag pratat med , då vill man ha sex men ens flickvän som kanske precis haft mens är då inte lika sugen, så blir man går om varann.. Hade turen min flickvän o jag cyklade samma menscykel ett halvår i höstas haha då va de nästan jämt sex precis veckan innan mensen , bingo ;) nej men dum fråga för är ingen skillnad från heteroförhållande , killar är ju alltid sugna men tjejen i ett lesbiskt förhållande vs tjejen i ett heteroförhållande är ju samma , bara de att killar är så sjukt tjatiga o på så in i helvete så kanske har heteropar mer sex för killen lyckas tjata sig till mer när tjejen inte vill. Jag accepterar ju när min flickvän säger nej även om man blir lite putt..

  • Äldre 30 Apr 16:17
    #16
    Anonym (Lesbisk) skrev 2016-04-30 15:12:04 följande:

    Det verkar ju tyvärr vara ett vanligt förekommande problem det där, att en stor del av den manliga populationen ofta har en jävlig otur med tankeverksamheten.. och därmed även otur med försöken att tänka ut hur en kvinna ska tillfredsställas.


    Jag är rädd att du har rätt :)
  • Äldre 30 Apr 16:20
    #17

    Men så pratar vi också om en person med denna kapacitet:

    www.familjeliv.se/forum/thread/76582820-vardagssex

    Inte direkt begåvningsreserven vad gäller sex och samliv...

  • Anonym (SOLAR ALLTID TOPLES­S)
    Äldre 30 Apr 17:05
    #18
    Anonym (K-G) skrev 2015-04-17 23:37:01 följande:

    Hur ofta är ni lesbiska som lever i ett parförhållanden intima med varandra?


    Jag och min flickvän har oftast sex med varandra fyra till fem gånger i veckan. 
Svar på tråden Hur ofta har lesbiska sex?