• längtan15

    Kan jag vara gravid?

    Hej på er allihop!
    Jag och min sambo har aktivt försökt få barn sedan juni 2014 men ännu har inget + dykt upp. Men denna gång har det känts annorlunda, jag har den här veckan känt mig illamående till och från hela dagarna, varit ovanligt trött och har känt lite stickningar i magen. Idag bim +1 tog jag ett test men tyvärr visade de negativt, kan det vara för tidigt att testa sig? Är det någon annan som varit med om liknande eller inbillar jag mig bara dess symtom för att jag så gärna vill bli gravid?

  • Svar på tråden Kan jag vara gravid?
  • viseversa

    Ingen tvingar dig att titta. Ställ in så du ser dessa personers statusuppdateringar då? Hur svårt ska det vara??

  • viseversa

    Ts jag vet inte vad som hände. Skulle kommentera i en helt annan tråd. HUR det hamnade här vet jag ej. Sorry!

  • viseversa

    Det borde visa plus OM du är gravid på bim+1 men du kanske är låghormonare. Vänta några dagar och testa igen om mensen inte kommit.

  • Elliema

    Hej ts! när jag blev gravid så gav det inte positivt utslag på test förrän BIM +5-7. Och jag hade likadana symtom som du. Mitt förslag är att vänta och testa igen senare. Håller tummarna för positivt test i dagarna!

  • Elliema

    Ingen orsak! när man läser alla familjelivs trådar kan det verka som om alla plussar innan BIM och på BIM men det funkar inte så för alla . En del är som sagt högre upp tråden låghormonare och plussar senare.

    Hoppas verkligen att det blir ett positivt test för dig!

  • längtan15

    Ja men verkligen, och när man snöar in sig här verkar de som alla verkar ha så lätt att bli gravida (även fast jag vet att det inte är så) då börjar man nästan fundera om det är något fel på en. Tack så mycket :)

Svar på tråden Kan jag vara gravid?