• Äldre 18 Apr 12:15
    58725 visningar
    1342 svar
    1342
    58725

    BF slutet av december :)

    Hej tjejer!

    Jag plussade för någon dag sen och är i v4+1 idag. Det är mitt och min sambos första barn, och vi har BF på självaste julafton. Hoppas att hitta någon som man kan prata med och dela tankar under graviditeten :)

  • Svar på tråden BF slutet av december :)
  • Äldre 18 Apr 21:32
    #1

    Hej Jag hänger gärna med i din tråd. Jag själv plussa förra veckan. Idag är jag 5+1 ???? Har bf den 17/12. Det är mitt 3e barn. Känns super kul.

  • Äldre 18 Apr 21:34
    #2

    Hej! Plussade förra helgen och är i v 6 (5+3), så BF den 15e december! Mitt första barn :)

  • Äldre 18 Apr 22:15
    #3

    Hänger gärna med, plussade isf, vd 22/12

  • Äldre 18 Apr 22:52
    #4
    madde3 skrev 2015-04-18 21:32:51 följande:

    Hej Jag hänger gärna med i din tråd. Jag själv plussa förra veckan. Idag är jag 5+1 ???? Har bf den 17/12. Det är mitt 3e barn. Känns super kul.


    Välkommen vad kul! Grattis! Vad kul med 3e ! När brukar man ringa bm och skriva in sig? :) har du gjort det än eller man brukar vänta någon vecka?
  • Äldre 18 Apr 22:53
    #5
    JosefineBo skrev 2015-04-18 21:34:34 följande:

    Hej! Plussade förra helgen och är i v 6 (5+3), så BF den 15e december! Mitt första barn :)


    Vad kul! Grattis! Hur känns det? Mitt första barn också..många tankar som snurrar, men så klart super glad! :)
  • Äldre 18 Apr 22:54
    #6
    soda skrev 2015-04-18 22:15:06 följande:

    Hänger gärna med, plussade isf, vd 22/12


    Välkommen och grattis! Är det första barnet? :)
  • Äldre 18 Apr 23:17
    #7

    Plussade idag! Är i vecka 5 (4+1) nu så har inte riktigt smält det ännu. Tog första testet nånsin idag så har fortfarande svårt att tro att det är på riktigt! Vårt första och vi har väl egentligen inte pratat om barn så länge. Vi har precis gift oss och varit sambos i fem år så nu känns tiden precis lagom. Skall bli spännande att följa er andra :)

  • Äldre 18 Apr 23:28
    #8
    attid89 skrev 2015-04-18 23:17:59 följande:

    Plussade idag! Är i vecka 5 (4+1) nu så har inte riktigt smält det ännu. Tog första testet nånsin idag så har fortfarande svårt att tro att det är på riktigt! Vårt första och vi har väl egentligen inte pratat om barn så länge. Vi har precis gift oss och varit sambos i fem år så nu känns tiden precis lagom. Skall bli spännande att följa er andra :)


    Va kul grattis! Då är vi precis lika långt gångna ! :)

    Hur mår du? Va ditt plus/streck på testet starkt idag? Mina va ganska svaga, men blev lite starkare efter 2 dagar. Sen fick jag gravid på det digitala :)
  • Äldre 18 Apr 23:34
    #9
    liinaH skrev 2015-04-18 23:28:53 följande:

    Va kul grattis! Då är vi precis lika långt gångna ! :)

    Hur mår du? Va ditt plus/streck på testet starkt idag? Mina va ganska svaga, men blev lite starkare efter 2 dagar. Sen fick jag gravid på det digitala :)


    Tog två test och båda var hyfsat svaga. Men ändå plus verkar det som ;)

    Jag mår bra. Lite mensvärk typ men ingen mens, så det var därför jag testade. Hade egentligen inte riktigt "planerat" utan tänkt ta det som det kommer. Vi slutade skydda oss för några veckor sen så var inställd på att det kunde ta tid, men det gick rätt fort ändå ;)

    Hur mår du? Planerar länge? Känner du något? Kan du förstå, liksom? :D Häftigt!
  • Äldre 19 Apr 00:05
    #10
    liinaH skrev 2015-04-18 22:53:31 följande:
    Vad kul! Grattis! Hur känns det? Mitt första barn också..många tankar som snurrar, men så klart super glad! :)

    Tack detsamma! :D


    Det känns bra, overkligt som attans så har nog inte riktigt smält det men det kommer väl! Hur känns det själv? :)

Svar på tråden BF slutet av december :)