• Anonym (SCB)

    Har du en sexleksak?

    Har du en sexleksak?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du en sexleksak?
  • Anonym (Självklart)

    Jag har en lång, mörk modell, med fylliga g-kupor, långa sexiga ben, skön rumpa och en våt rakad fitta med härligt stora blygdläppar och dessutom en mun som är gjord för att suga kuk. När man masserar på rätt ställe sprutar min leksak som en fontän i Rom. Världens bästa sexleksak finns bara i ett exemplar! Och hon är min Solig

  • Anonym (SCB)
    Anonym (Självklart) skrev 2015-04-18 18:53:23 följande:
    Jag har en lång, mörk modell, med fylliga g-kupor, långa sexiga ben, skön rumpa och en våt rakad fitta med härligt stora blygdläppar och dessutom en mun som är gjord för att suga kuk. När man masserar på rätt ställe sprutar min leksak som en fontän i Rom. Världens bästa sexleksak finns bara i ett exemplar! Och hon är min



    Då har du samma märke som mig men jag har en annan modell. Ljus, liten sak 171/62 med b/c-kupa och som är skönt tight och som aldrig säger nej när lusten faller på. "Den" har 3 sköna hål man kan använda. Tyvärr inte helrakad (kom som en senare årsmodell) men helt klart funktionsduglig som den är. :)
  • Anonym (nej, men)

    nej, men vill ha en, men kan inte skaffa utan att sambon märker och det vill jag inte.

  • Kereza

    En liten klitt-vibrator i silikon. En liten, något snabbare klitt-vibrator i något hårdare material. En G-punkts-stav med klitt-vibrator. Om det inte var uppenbart så kommer jag inte av evigt gnuggande vid slidöppningen, och ej heller av att någon bankar sönder livmodertappen...

    Och så kör vi väl på i samma lätt smaklösa stuk som ovan då; jag har även lång, välbyggd modell med simmarkropp och bamse-kuk, lite äldre årsmodell, ganska dyr i drift, men enda upplagan, så hyfsat jäkla exklusiv. 

    Och det var mina leksaker det. 

  • Kereza
    Anonym (nej, men) skrev 2015-04-18 19:34:18 följande:

    nej, men vill ha en, men kan inte skaffa utan att sambon märker och det vill jag inte.


    Går det inte att få den beställd med leverans till jobbet? Det brukar jag göra med saker sambon inte ska se (i vårt fall rör det sig oftast om presenter, men jaja)
  • Kereza
    Kereza skrev 2015-04-18 20:32:22 följande:
    Går det inte att få den beställd med leverans till jobbet? Det brukar jag göra med saker sambon inte ska se (i vårt fall rör det sig oftast om presenter, men jaja)
    Eller ja, bara köpa en på butik, om du har någon i närheten, borde ju också gå.
  • Anonym (nej, men)
    Kereza skrev 2015-04-18 20:32:22 följande:
    Går det inte att få den beställd med leverans till jobbet? Det brukar jag göra med saker sambon inte ska se (i vårt fall rör det sig oftast om presenter, men jaja)
    Jag jobbar hemifrån.
  • Anonym (Mia)

    Jag har 14... Allt från bullets, silikondildos, g-punktsvibratorer och kukringar.

  • Anonym (Bfhligbb)

    Har ett par vibratorer, inga dildos. Och en we-vibe som används vid samlag, men den var kass och samlar bara damm i lådan.

  • Anonym (Onanist)

    Som i många andra omröstningstrådar är det lite märkliga (ogenomtänkta?)alternativ.

    De fyra första alternativen stämmer in på mig, vad ska jag rösta på? Eller är det meningen att bara de som har en (1) sexleksak ska rösta?

    Sen undrar jag bara varför män har andra alternativ än övriga? SCB skulle då aldrig genomföra en undersökning uppställd på detta vis.;)

Svar på tråden Har du en sexleksak?