• Anonym (skulle ni)

    Skulle ni gifta män kunna skicka nakenbilder på er själva till en tjejkompis ni kände om hon bad efter det?

    Jag som är gift sexchattade med en fd gift kollega tidigare i år. Det blev så då vi båda kom fram till att vi har dåligt sexliv med våra respektive. 
    I samma veva bad jag om att få se nakenbilder på honom. Och gissa vad!
    Han skickade dem till mig via sin mobil! Trodde jag aldrig att han skulle göra!
    Jag gjorde det inte på mig. 
    Ni män som råkar ut för kvinnor ni känner som ber om nakenbilder på er själva, skulle ni skicka dem och dem bad efter dem?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-04-22 16:56
    Vad ska jag göra med min killkompis? Vi träffas aldrig utan bara skriver och ringer till varandra. Han mailar mig jämt om att om jag vill ligga med honom så gör vi det och att han gör allt för mig och att jag får ringa honom hur mycket jag vill.

    Men det känns fel då han också är gift. Han påstår dock att hans förhållande är dåligt och att det är mycket tjafs hemma trots lyckliga FB bilder.

    Hans fru vet om mig och min killkompis har sagt att det kommer ta slut när hans dotter har flyttat hemifrån.

    Att han vågar skriva till mig att jag får ligga med honom om att han vill och att han fixar det är förvånansvärt modigt för om jag skulle vilja skulle jag kunna vidarebefordra mailen till hans fru.

  • Svar på tråden Skulle ni gifta män kunna skicka nakenbilder på er själva till en tjejkompis ni kände om hon bad efter det?
  • Anonym (Martin)

    Nej!

    Jag respekterar min fru och är hennes.

  • Anonym (skulle ni)
    Anonym (Martin) skrev 2015-04-18 21:03:12 följande:

    Nej!

    Jag respekterar min fru och är hennes.


    Det gjorde nämligen min fd kollega till mig när hans fru var bortrest med en kompis.
    Under vardagarna får jag 70 jobbmail från honom om att hans sexliv är i princip noll och att han lever med sin fru för sin dotters skull. Att dottern skulle bli så ledsen om han lämnade familjen och att han kommer se till så att det blir han och jag om några år...Ibland får jag sms från honom på helgerna annars vill han ha helgerna till familjen och deras gemensamma vänner och släktingar.....hur förstår jag mig på honom?
  • Tecum
    Anonym (skulle ni) skrev 2015-04-18 21:06:39 följande:
    Det gjorde nämligen min fd kollega till mig när hans fru var bortrest med en kompis.
    Under vardagarna får jag 70 jobbmail från honom om att hans sexliv är i princip noll och att han lever med sin fru för sin dotters skull. Att dottern skulle bli så ledsen om han lämnade familjen och att han kommer se till så att det blir han och jag om några år...Ibland får jag sms från honom på helgerna annars vill han ha helgerna till familjen och deras gemensamma vänner och släktingar.....hur förstår jag mig på honom?
    Vad är det att förstå? Han är trött på sin fru och raggar på dig.
    Gick det bra att onanera till bilderna...
  • Anonym (skulle ni)
    Tecum skrev 2015-04-18 21:45:42 följande:
    Vad är det att förstå? Han är trött på sin fru och raggar på dig.
    Gick det bra att onanera till bilderna...
    Men dem umgås iallafall och han är ännu gift med henne. Dem hittar på saker ihop och firar påsk och jul och går på fester tillsammans som vanliga familjer. Kan han då vara trött på sin fru?
  • Anonym (anonym)

    Blir sexlivet med äkta hälften bättre av att sexchatta och skicka/utbyta snuskbilder med andra bakom ryggen på denne?

  • Anonym (skulle ni)
    Anonym (anonym) skrev 2015-04-18 21:52:20 följande:

    Blir sexlivet med äkta hälften bättre av att sexchatta och skicka/utbyta snuskbilder med andra bakom ryggen på denne?


    Han har berättat för mig att han aldrig skulle bo med sin fru om det inte var för deras tonårsdotters skull men jag börjar tro att han säger så för att försöka få mig i säng/ligga med mig. Eller så är det sant. 
  • Anonym (kvinna)

    Varför bad du om bilder? Själv får jag ofta be män att INTE skicka bilder, fattar inte varför så många män gör det?! Obestämd

  • Anonym (skulle ni)
    Anonym (kvinna) skrev 2015-04-18 21:57:17 följande:

    Varför bad du om bilder? Själv får jag ofta be män att INTE skicka bilder, fattar inte varför så många män gör det?! Obestämd


    Just gifta män förstår jag inte hur dem kan göra det? Hans fru kom på honom och hon blev vansinnig. Men han fortsätter skriva saker om att det kommer att bli han och jag en dag i framtiden men då han vet att jag är mamma  till ett barn och bor ihop med en man jag inte älskar vill han inte förstöra nu när hon är i skolåldern.
  • Anonym (skulle ni)
    Anonym (kvinna) skrev 2015-04-18 21:57:17 följande:

    Varför bad du om bilder? Själv får jag ofta be män att INTE skicka bilder, fattar inte varför så många män gör det?! Obestämd


    Just gifta män förstår jag inte hur dem kan göra det? Hans fru kom på honom och hon blev vansinnig. Men han fortsätter skriva saker om att det kommer att bli han och jag en dag i framtiden men då han vet att jag är mamma  till ett barn och bor ihop med en man jag inte älskar vill han inte förstöra nu när hon är i skolåldern.
  • Tecum
    Anonym (skulle ni) skrev 2015-04-18 21:47:19 följande:
    Men dem umgås iallafall och han är ännu gift med henne. Dem hittar på saker ihop och firar påsk och jul och går på fester tillsammans som vanliga familjer. Kan han då vara trött på sin fru?
    Absolut. Han stannar av praktiska skäl och för dotterns skull. Det är inget ovanligt och det gäller både män och kvinnor. Men det kan också vara som du säger, han låtsas att förhållandet är sämre än det är för att få dig i säng.
Svar på tråden Skulle ni gifta män kunna skicka nakenbilder på er själva till en tjejkompis ni kände om hon bad efter det?