• Anonym (Tjejen)

    Behöver era bästa tips för att maxa oralsexet!

    Förhoppningsvis kommer jag iväg ikväll till KK/ragget/dejten ja vad vi nu ska kalla honom. 


    Han Älskar att bli sugen och poängterar fler gånger både under och efter att det är grymt, helt underbart ect.


    Men just nu känns det som att jag hamnat i någon form utav rutin...


    Kan inte ni ge mig era bästa tips både,


    tjejer - Vad har ni för hemliga knep när ni suger? 


    killar - Vad tycker ni är riktigt, riktigt skönt?


    Sen har jag en fråga som kanske är riktad främst till er tjejer: Han gillar när jag går djupt och tar hela i munnen. Tyvärr har jag väldigt lätta spy reflexer som går igång. Har ni något knep på att kunna ta den djupt utan att vara rädd för att spy över honom? 


    Tack! Skrattande{#emotions_dlg.flower}

  • Svar på tråden Behöver era bästa tips för att maxa oralsexet!
  • Anonym (killen)

    Det är ju kväljningsreflexen som tänder! Den ska inte spy, men gärna kvälja rejält. Det är en sexig känsla att min går så långt ner i halsen på någon att den personen kväljs.

  • leonie

    Lite sent svar för igår så kanske men.....

    Öva med en dildo att ta den djupt, då övAr du även upp kräkreflexen så du kan lära dig hur mycket du tål innan det inte går osv.... Testar du att prova ett par gånger om dagen lär du snabbt upptäcka att du kan ta den längre och längre ner...

    Sen beror det också på hur din kk's kuk är "byggd" är den rak, sned, grov etc....

    En bra ställning för nybörjare att ta den djupt är att ligga på rygg med huvudet rakt upp lr hängandes lite utanför sängkanten.... Det är mycket lättare än om man sitter framför honom lr ligger ovanpå honom.... Det kommer du också att kunna sen efter lite mer "praktik"

    Men som sagt, öva med en dildo några veckor och överraska honom sen, lovar han blir glatt överraskad:)

    Lycka till

  • Johan Ason

    Hej

    Att inte ha kommit på ett tag...

    Sug några ggr under dagen...utan att han får komma..Spara på utlösningen. Låt honom knulla dej länge...utan att få komma...förrän Du tillåter..

  • Anonym (Jess)

    Kyss, sug och slicka på frenulum. Bara det, och länge!

  • Celines Essence

    Jag har skrivit en del i detta ämne innan, så detta blir det en upprepning. I princip hela texten nedan är kopierad från ett inlägg som jag tidigare skrivit i en annan tråd om kuksugning :

    Ta reda på vad just din man tycker om, Prova smeka,slicka,suga på olika sätt och be honom tala om vad som känns skönast. Fråga om takten, Fråga om det är lagom snabbt...lagom hårt.

    Den teknik som jag oftast använder är att suga vaccum och följa med men runkande hand.Jag har numera lärt mig exakt vad min älskade gillar, men han brukar ändå få hjälpa mig genom att säga "saktare" precis på slutet. Det känns jättebra att han säger så.

    - Variera lagom mycket. Det ska inte bli för mekaniskt lika rörelse hela tiden. Jag vet vad min man tycker allra bäst om för att komma ,men ändå gör jag lite variationer för att inte en trist nötningskänsla ska uppstå. För mycket variationer är inte heller bra och ju närmare orgasm desto mer taktfast ska det vara. ( men ta reda på om just din man fungerar så också )

    Några variationer kan vara att hålla ner handen så förhuden stramar bakåt och suga så. Andra variationer kan vara att slicka på strängen på undersidan nära ollonet samtidigt som du suger. Slicka runt ollonets kant.

    -Mycket saliv

    -Om du som suger har lätt att få kräkrefex när kuken trycker längst bak i munnen, kan du med fördel hålla handen runt skaftet hela tiden. På så sätt reglerar du hur långt in den ska. Dessutom får han stimulering av handen hela vägen runt kuken.

    -Om du känner dig tveksam att ta säden i munnen kan du de första gångerna välja att suga honom hela vägen en gång då det inte gått så lång tid sedan förra utlösningen. Då kommer det ju mindre mängd sperma. Om du inte vill svälja allt kan du bara öppna munnen lite och låta det rinna ut.

    -Ta reda på om han vill bli smekt samtidigt på pungen, i mellangården, eller i analen. Prova tex en vibrator ( Vi använder Magic Wand) mot mellangården , ner mot analen samtidigt som du suger. Om ni ska testa samtidigt anal stimulering, så tror jag det är bra att du tar reda på om han vill det. I så fall kan du smeka med ett finger (Kanske med handskar) och glidmedel, eller tom någon typ av prostatastimulator.

    - Berätta hur mycket du tycker om kuken och honom


    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • DeeAss
    Celines Essence skrev 2015-04-19 17:17:14 följande:

    Jag har skrivit en del i detta ämne innan, så detta blir det en upprepning. I princip hela texten nedan är kopierad från ett inlägg som jag tidigare skrivit i en annan tråd om kuksugning :

    Ta reda på vad just din man tycker om, Prova smeka,slicka,suga på olika sätt och be honom tala om vad som känns skönast. Fråga om takten, Fråga om det är lagom snabbt...lagom hårt.

    Den teknik som jag oftast använder är att suga vaccum och följa med men runkande hand.Jag har numera lärt mig exakt vad min älskade gillar, men han brukar ändå få hjälpa mig genom att säga "saktare" precis på slutet. Det känns jättebra att han säger så.

    - Variera lagom mycket. Det ska inte bli för mekaniskt lika rörelse hela tiden. Jag vet vad min man tycker allra bäst om för att komma ,men ändå gör jag lite variationer för att inte en trist nötningskänsla ska uppstå. För mycket variationer är inte heller bra och ju närmare orgasm desto mer taktfast ska det vara. ( men ta reda på om just din man fungerar så också )

    Några variationer kan vara att hålla ner handen så förhuden stramar bakåt och suga så. Andra variationer kan vara att slicka på strängen på undersidan nära ollonet samtidigt som du suger. Slicka runt ollonets kant.

    -Mycket saliv

    -Om du som suger har lätt att få kräkrefex när kuken trycker längst bak i munnen, kan du med fördel hålla handen runt skaftet hela tiden. På så sätt reglerar du hur långt in den ska. Dessutom får han stimulering av handen hela vägen runt kuken.

    -Om du känner dig tveksam att ta säden i munnen kan du de första gångerna välja att suga honom hela vägen en gång då det inte gått så lång tid sedan förra utlösningen. Då kommer det ju mindre mängd sperma. Om du inte vill svälja allt kan du bara öppna munnen lite och låta det rinna ut.

    -Ta reda på om han vill bli smekt samtidigt på pungen, i mellangården, eller i analen. Prova tex en vibrator ( Vi använder Magic Wand) mot mellangården , ner mot analen samtidigt som du suger. Om ni ska testa samtidigt anal stimulering, så tror jag det är bra att du tar reda på om han vill det. I så fall kan du smeka med ett finger (Kanske med handskar) och glidmedel, eller tom någon typ av prostatastimulator.

    - Berätta hur mycket du tycker om kuken och honom smile1.gif


    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Anonym (J)
    Anonym (Tjejen) skrev 2015-04-18 22:55:06 följande:

    Puffar tråden!


    Du borde skämmas! Sitta och skriva så äckliga saker, hoppas dina föräldrar tar ifrån dig datorn och ger dig utegångsförbud.
  • Anonym (Tjejen)

    Tackar er alla för era svar! Många kom in "försent" men jag hoppas verkligen att jag får chans att pröva dom senare! 

Svar på tråden Behöver era bästa tips för att maxa oralsexet!