• Anonym (Anonym)

    Sambon smygfilmar mig i duschen

    Här om dagen när min sambo sov och jag själv inte kunde somna så tänkte jag att jag kollar om han har några fina bilder på våran dotter på sin telefon som jag kunde skicka till min egen för att sedan framkalla. Han har sagt att jag får kolla hans mobil, även om jag aldrig annars gör det. Vi brukar låta varandras telefoner vara båda två.

    Men jag gjorde det nu i alla fall och hittade förvånansvärt en film på mig i hans telefon när jag står i duschen. Han har alltså legat på golvet utanför badrummet och smygfilmat mig genom springan under dörren när jag duschade.

    Jag känner mig så otroligt kränkt, arg och framförallt ledsen över detta att jag inte ens ska kunna känna mig trygg i mitt eget hem. Inte ens kunna gå och duscha eller gå på toaletten utan att nu mera vara rädd för att någon smygtittar eller som i detta fall smygfilmar mig. Allt förtroende och tryggheten jag känner med min sambo bara försvann så där.

    Nu till frågan, överreagerar jag?

    Hur ska jag konfrontera honom?

    På något vis så skäms jag och tycker detta är otroligt pinsamt att jag står där helt naken i min kropp som jag nu direkt efter förlossningen inte känner mig helt bekväm med, helt ovetande om att det är någon som både ser och filmar mig. Så att konfrontera honom kommer kännas väldigt pinsamt både för honom och mig gissar jag. Vad hade ni gjort och hur hade ni reagerat?

  • Svar på tråden Sambon smygfilmar mig i duschen
  • Anonym (Smickrad)

    Jag tycker verkligen att du överreagerar!

    Jag hade blivit smickrad av det! Kanske nåt han vill ha och titta på när han ska roa sig på egen hand så att säga, många tar till porr men din kille vill titta på dig :)

  • MammAmma

    Jag hade reagerat som du och även konfronterat honom. Jag hade tagit det som att han kränkt min integritet.

  • Anonym (Jess)

    Jag hade också reagerat som du! Ej okej att bli filmad ovetandes! Ta upp det med honom, du har rätt att vara arg.

  • AnnaZL
    Anonym (Jess) skrev 2015-04-18 22:27:49 följande:

    Jag hade också reagerat som du! Ej okej att bli filmad ovetandes! Ta upp det med honom, du har rätt att vara arg.


  • Zarch

    Hur ska du konfrontera honom? Har du inte gjort det än undrar jag? Uppenbarligen har han ingen respekt för dig, men du steker honom snällt pannkakor fortfarande istället för att smälla in stekjärnet i pallet på honom? Jo jag tackar, skaffa en ryggrad kvinna!

Svar på tråden Sambon smygfilmar mig i duschen