• Anonym (pojkansiktet)

    Finns det sätt att få manligare drag?

    Jag är en kille på 28 år som har ett ärftligt problem som gör att jag ser extremt mycket yngre ut, och som kille så ställer det till med många problem.Jag har väntat på att åldras och har tänkt på i tio års tid nu att åldern kanske kommer ifatt men det gör den inte. 

    Alltid när jag träffar nya människor, tandläkare, psykologen eller vad det nu kan vara så får jag alltid frågan vad jag pluggar då dom utgår ifrån att jag går på gymnasiet och inte minst när det gäller tjejer då jag har fått höra på krogen "hur kom du in" för dom tror jag är mindreårig, ni förstår mitt problem. Det är lite så att allt på mig är "litet". Jag är kort 167cm, liten snopp, små händer och fötter och även för små ådror då jag tänkte bli blodgivare men dom sa att mina ådror var för små för att kunna ge blod. Jag var även till vårdcentralen och gjorde tester och skulle se om det var något som var fel på mig men dom kunde inte hitta något, frågade särskilt om testosteronvärdet men det var också normalt sa läkaren.

    Som jag skrev innan så har detta tärt på mig så otroligt mycket att jag nu börjat besöka en psykolog men det är ju inte så att det kommer att hjälpa mig att se äldre ut och jag känner att jag har kommit till en punkt då jag känner att jag är villig att satsa allt på ett kort. Har varit i kontakt med människor som kan fixa en pistol till mig och den hade jag tänkt att använda mot mig själv om jag inte kan lösa detta problem. Jag är villig att testa vilken typ av medicin eller behandling som helst så om jag tar någon skada av det eller om det inte skulle hjälpa mig så kan jag snabbt och smärtfritt avsluta mitt liv. Jag är villig att testa vad som helst med andra ord oavsett möjliga konsekvenser.