• Skeptikern

    Lära känna nya människor och nya tjejer.

    Hej allihopa.

    Jag hoppas att alla ni har det bra.

    Det finns en sak som jag undrar.

    Hur får man kontakt med nya människor och nya tjejer?

    Jag vill så gärna lära känna någon som är där för mig på grund av att jag vill gärna hitta på nya saker med någon. Resa utomlands, äta i restauranger, samtala om vad som helst, promenera och utforska nya ställen etc.

    Jag har alltid varit singel och jag har verkligen försökt att förändra min situation genom att bli medlem i dejtingsidor, vilket inte funkar.

    Jag vill gärna testa nya sätt och jag undrar om någon av er kan ge mig tips och råd hur jag kan göra för att lära känna nya människor och en tjej i min ålder.

    Uppskattar det verkligen om någon är generös och lägger till sin tid till min fråga.

    Mvh // Skeptikern.

  • Svar på tråden Lära känna nya människor och nya tjejer.
  • Kereza

    Man skaffar en social hobby - även om man bara träffar människor av samma kön så brukar de ha kompisar av motsatta könet. 

    Så, säg till exempel att du börjar med bilsport av något slap - eller en kock-kurs, eller en danskurs eller målning, eller musik - och lär känna människor - innan det är färdigt går ni på krogen/evenemang/tävlingar/restaurang/hemma-besök tillsammans och deras syskon/ex/bästis är där. Bingo. 

  • Kereza

    En kille jag känner har startat en "casual walking"-grupp på Facebook; folk träffas och går låååånga promenader och upptäcker nya platser tillsammans - det funkar också.

  • LuksSky

    Jag håller med Kereza.

    Du måste skaffa dig en social hobby och träffa människor på det sättet om du vill lära känna nya.

    Det är ganska enkelt att lära känna nya människor om man inte är alldeles för blyg.

    Anmäl dig i någon kurs, det hjälper.

Svar på tråden Lära känna nya människor och nya tjejer.