• Anonym (Woman)

    Min man skämmigt ut mig idag och blir inte snäll

    Det har varit en dålig dag idag. Min man började dagen genom att skaka glaset med soda så allt kom ut som en våg på mig och vår dotter. Vi blev spolade. Vi båda skrek och min dotter fick läsk i hennes ögon.

    Efter det ut kom våra ofarliga gäster kom till oss för att besöka. Min make hade en eftersom humor men våra gäster var inte glad för det. Så jag hade ägg på mitt ansikte! Jag försökte berätta för min make att stoppa sina skämt. Han brydde sig inte om mig så han höll på hela tiden. Det var hemskt med sina sex skämt.

    Vår dotter ville äta för en timme sedan. Min man gav henne köttbullar och ingen potatis. Han gjorde några sås och lingon häxa och han kokade det.

    Jag är en självständigt kvinna människa och blir kvinna varje dag! Jag blir sömnig på min man han vet inte vad han gör. Jag förundras massaker. Vad jag ska göra?

  • Svar på tråden Min man skämmigt ut mig idag och blir inte snäll
  • Anonym (Twinkle)

    Jag älskar den här dåren! Så jäkla rolig! Hen har flera andra sådana här google translate-trådar men nu kommer jag inte ihåg vad de heter. Tack snälla ts för ett gott skratt så här på söndagskvällen!

  • tittilitut

    usch, stackars dig. hoppas du har vänner som kan hjälpa dig. du borde försöka lämna honom.

Svar på tråden Min man skämmigt ut mig idag och blir inte snäll