• Anonym (Mats)

    Gillar ni vaniljsex?

    Det gör jag.

  • Svar på tråden Gillar ni vaniljsex?
  • Anonym (Noir)

    Vad är vaniljsex? Kletar man in varandra med vaniljglass eller nåt slabb?

  • Anonym (C)

    Nej, det är ganska tråkigt och jag tänder inte direkt på det.

  • Hadraniel

    Beror lite på vad man menar med det nuförtiden. Är det att köra missionären medan tjejen ligger som en död fisk så säger jag garanterat nej på den frågan.

    Fast överlag har jag andra preferenser och gillar att experimentera i sexlivet, även om mera "vanligt" sex kan var helt ok och mysigt det också såklart. Vanligt sex är nog mer på nivå med att gosa och hångla (något jag gärna gör och tycker är väldigt trevligt) medans sex som är mer enligt mina preferenser är väldigt intensivt och en fantastiskt upplevelse för både kropp och hjärna som jag kommer längta efter att uppleva igen och gå runt och tänka på långt efteråt.

  • Herrn i unform

    Nej det skulle jag inte säga att jag gör. Och har aldrig gjort, i någon relation, det har aldrig givit mig något. Tur jag hittat en likasinnad fru :P

  • Anonym (Näää)

    Näää... men min fru är tokig i det. Hon vill ha vaniljsex 4 ggr om dagen, men hur kul är det med missionären i sängen varje gång?

    Aldrig något nytt eller annorlunda och aldrig någon annan stans än i sängen. Hon håller på att döda vårt sexliv trotts att hon vill ha sex hela tiden.

  • Hadraniel
    Anonym (Näää) skrev 2015-04-20 11:44:36 följande:

    Näää... men min fru är tokig i det. Hon vill ha vaniljsex 4 ggr om dagen, men hur kul är det med missionären i sängen varje gång?

    Aldrig något nytt eller annorlunda och aldrig någon annan stans än i sängen. Hon håller på att döda vårt sexliv trotts att hon vill ha sex hela tiden.


    Förstår din frustration helt och hållet!

    Visst kan man oftast njuta rent fysiskt även av tråkig sex och själva närheten, men går man inte igång på situationen mentalt så blir det ju inte alls lika intressant.

    Tror jag också skulle ha svårt för ett förhållande där man enbart hade "vaniljsex".
  • Anonym (Noir)

    Innebär vaniljsex missionären varje gång? Jag trodde det innebar mer att man var lite mer "normal ", ursäkta uttrycket men jag kom inte på nåt bättre ord, och att man inte var mycket för kinky varianter som bdsm, rollspel, wet sex osv.

  • Hadraniel
    Anonym (Noir) skrev 2015-04-20 11:54:07 följande:

    Innebär vaniljsex missionären varje gång? Jag trodde det innebar mer att man var lite mer "normal ", ursäkta uttrycket men jag kom inte på nåt bättre ord, och att man inte var mycket för kinky varianter som bdsm, rollspel, wet sex osv.


    Jo, är ju lite åt det hållet min definition av "vaniljsex" går. Men vissa anser ju att det är jättekinky att ge oralsex, ha lampan tänd eller köra någon udda ställning så därför blir man ju lite osäker.

    Oavsett definition så vill jag ju experimentera lite mer än enbart med de allra vanligaste sakerna inom sexlivet. Däremot avgör ju definitionen om jag "gillar" vaniljsex eller ej.
  • Petrol

    Ja, men jag skulle tycka att det var tråkigt i längden om det var det enda sex jag hade.

    Men det är likväl trevligt.

Svar på tråden Gillar ni vaniljsex?