• Anonym (ts)

    Är jag gravid? Bild

    Jag har inte möjlighet att göra något test på två dagar men tankarna äter upp mig. Vad tycker ni? Ser det ut som en bebis mage? Har försökt dra in magen men går inte alls mycket. Har såklart massa symptom på att jag skulle kunna vara gravid men nu när jag såg magen blev jag hemskt orolig...

    Kan inte tyda det riktigt då jag är överviktig sen innan men magen brukar inte se ut såhär!

    Hjäp

  • Svar på tråden Är jag gravid? Bild
  • Anonym (Ra)

    Det är ju helt omöjligt att svara på med enbart en bild på en mage! Bara ett g-test kan svara på detta.

  • Anonym (ts)
    Anonym (Ra) skrev 2015-04-20 10:49:19 följande:

    Det är ju helt omöjligt att svara på med enbart en bild på en mage! Bara ett g-test kan svara på detta.


    förstod det men folk som tidigare varit gravida kanske hade nån hum om hur det kan se ut.. sitter fast på en plats där gravtest ej är möjligt samt som jag inte vill ha barn så oron får en att posta sånt här korkat...
  • Anonym (bara testa)

    Bara till att köpa test. Annars kan du ej veta. Magen kan svälla pga mat med m.m.

    Jag ser gravid ut då och då men är det ej=)

  • Anonym (ts)
    Anonym (bara testa) skrev 2015-04-20 10:55:54 följande:

    när skulle du haft din mens?


    Igår
  • Anonym (Ra)
    Anonym (ts) skrev 2015-04-20 10:54:03 följande:

    förstod det men folk som tidigare varit gravida kanske hade nån hum om hur det kan se ut.. sitter fast på en plats där gravtest ej är möjligt samt som jag inte vill ha barn så oron får en att posta sånt här korkat...


    Jag har 4 barn och det är omöjligt att se det på enbart magen.. Som sagt så kan den svälla av många andra orsaker.
  • Anonym (bara testa)
    Anonym (ts) skrev 2015-04-20 10:58:07 följande:
    Igår
    ok. då är det nog ingen fara. om de är en dag sen bara.
  • viseversa
    Anonym (ts) skrev 2015-04-20 10:54:03 följande:
    förstod det men folk som tidigare varit gravida kanske hade nån hum om hur det kan se ut.. sitter fast på en plats där gravtest ej är möjligt samt som jag inte vill ha barn så oron får en att posta sånt här korkat...
    Vadå inte möjligt? På vilket sett är det inte möjligt för dig att köpa och ta ett test?
  • Anonym (123)
    Anonym (ts) skrev 2015-04-20 10:43:52 följande:

    Jag har inte möjlighet att göra något test på två dagar men tankarna äter upp mig. Vad tycker ni? Ser det ut som en bebis mage? Har försökt dra in magen men går inte alls mycket. Har såklart massa symptom på att jag skulle kunna vara gravid men nu när jag såg magen blev jag hemskt orolig...

    Kan inte tyda det riktigt då jag är överviktig sen innan men magen brukar inte se ut såhär!

    Hjäp


    Jag fick inte bebismage förens jag var ca 5 månader gravid och innan vecka 13(ca 3 månaders graviditet) är det i princip omöjligt att ha mage pga graviditet utan då handlar det om att magen är svullen, vilket det kan vara även fast man inte är gravid.

    Endast ett test kan visa om du är gravid. 
  • Anonym (Gs)

    Men är mensen bara en dag sen?? Då är du i princip bara någon/några veckor gravid och så tidigt syns det inte.. Och oftast märks det inte heller... Gör ett test. Mens kan vara månad sen utan att det betyder något.

Svar på tråden Är jag gravid? Bild