• Anonym (Delila)

    Tips på hur man är naughty

    Hej på er!

    Jag undrar om det finns någon här som kan tipsa om hur man beter sig lite "olydigt" (naughty) mot sin partner, det ska helst resultera i smisk som bestraffning.

    Min sambo har någongång då och då skämtat om att lägga mig över knäet när vi skojbråkat, men det har aldrig inträffat trots att jag försökt uppmana honom till det. Under sexet kan han mycket väl ge mig lite grann men aldrig så mycket som jag skulle vilja ha.

    Har ni några tips på hur man styggar/busar till det lite är de välkomna! :)

  • Svar på tråden Tips på hur man är naughty
  • Smecker

    Råka spilla ut en bunke ostbågar i soffan.


    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Anonym (naken)
    Smecker skrev 2015-04-21 11:47:28 följande:

    Råka spilla ut en bunke ostbågar i soffan.


    Och sätt dig sedan naken i soffan
  • Schnaa
    Anonym (naken) skrev 2015-04-21 12:41:45 följande:

    Och sätt dig sedan naken i soffan


    Now we're talking! Uppenbart naughty. Smeckers förslag var däremot inte särskilt smiskbefogat, om jag får säga mitt här.
    It takes a fool to remain sane
  • Anonym (Cia)

    Ha på dig en kort kjol så han enkelt kan lyfta kjolen och dra ner trosorna när han lagt dig över knät.

    Prova kittla honom när han håller sin öl eller annan dricka i handen. Ha bus i blicken.

    Annars kan du prova göra som jag när jag första gången lyckades få min kille förstå att jag ville ha smisk. Jag sa nåt typ "jag har gjort nåt väldigt dumt idag. Om jag berättar vad jag gjort, lovar du att inte smiska mig....så hårt?"

    Sekunder senare låg jag över hans knän och kände hans stora händer daska min nakna stjärt. Underbart!

  • Underhill

    Tycker det är svårare att "veta" när det är ok...hur mycket eller hur lite o sen kan det ju hända att man som man inte är "in the mood" heller. Men det underlättar ju helt klart att veta att det är och när det är "fritt fram" för naughtiness. Så tydlighet i signalerna är ju inte fel :)


    E vi överens så kör vi
  • Smecker
    Schnaa skrev 2015-04-21 12:50:16 följande:

    Now we're talking! Uppenbart naughty. Smeckers förslag var däremot inte särskilt smiskbefogat, om jag får säga mitt här.


    Nej det får du inte.
    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Hermione Granger
    Anonym (Cia) skrev 2015-04-21 13:21:10 följande:

    Ha på dig en kort kjol så han enkelt kan lyfta kjolen och dra ner trosorna när han lagt dig över knät.

    Prova kittla honom när han håller sin öl eller annan dricka i handen. Ha bus i blicken.

    Annars kan du prova göra som jag när jag första gången lyckades få min kille förstå att jag ville ha smisk. Jag sa nåt typ "jag har gjort nåt väldigt dumt idag. Om jag berättar vad jag gjort, lovar du att inte smiska mig....så hårt?"

    Sekunder senare låg jag över hans knän och kände hans stora händer daska min nakna stjärt. Underbart!


    Det ska jag testa.. Oskyldig 
  • Anonym (cheese butt)
    Anonym (naken) skrev 2015-04-21 12:41:45 följande:
    Och sätt dig sedan naken i soffan
    Ja,inget förtydligar ju ett olydigt budskap så som ostbågar i rumpan...
  • Mrs Okänd
    Anonym (cheese butt) skrev 2015-04-21 14:41:53 följande:
    Ja,inget förtydligar ju ett olydigt budskap så som ostbågar i rumpan...

    Jag kan lova att jag INTE hade fått smisk om jag slängde ostbågar i soffan...däremot hade jag nog själv fått städa upp det. Så det är ju liksom inget säkert tecken.
  • Anonym (Delila)

    Tack för alla svar! :)

    Ska prova några av de ^^

Svar på tråden Tips på hur man är naughty