• Anonym (Sårad­)
    Äldre 23 Apr 09:48
    1889 visningar
    58 svar
    58
    1889

    Tjejer: Är du en hjärtekrosserska eller bad girl?

    Anledningen till att jag undrar var över att en polare sa så till mig om en tjej som jag träffar. :-/

    Han sa att skit i hon, är en jävla bad girl.

    Vad menar han med det å är det nåt ni är?

  • Svar på tråden Tjejer: Är du en hjärtekrosserska eller bad girl?
  • Anonym (Cam)
    Äldre 23 Apr 10:21
    #1

    Tyvärr är det ofta så att kvinnor med fördelaktigt utseende kan oförtjänt få det ryktet om sig, folks förutfattade meningar bara för att man ser bra ut så måste man vara en player.

    Blev tillsammans med mitt livs kärlek för flera år sedan. Hans kompisar varnade honom för mig, att jag var en player. Jag gav honom aldrig någon anledning till svartsjuka men hans kompisars kommentarer byggde bo i skallen på honom. Hans galna svartsjuka förstörde allt men han är fortfarande mitt livs största kärlek.

  • Äldre 23 Apr 11:00
    #2

    Har kallats värre saker än det där, men det är ingenting att bry sig om. Gillar du tjejen så peka finger åt dina avundsjuka polare.

    Vem blir inte en såkallad "heartbreaker" när intresset inte är helt 100? Blir man kär så blir de flesta av oss en jävla tönt.

  • Anonym (Hrmpf­)
    Äldre 23 Apr 11:12
    #3

    Hon kan ju vara en bad girl på andra sätt än en player.

    Hon kanske dricker för mkt, slarvig ekonomiskt, psykisk ohälsa eller annat.

    Alltså att hon har ett rörigt liv, är ostabil och inget att satsa på.

  • Anonym (Cam)
    Äldre 23 Apr 11:21
    #4
    Anonym (Hrmpf) skrev 2015-04-23 11:12:53 följande:

    Hon kan ju vara en bad girl på andra sätt än en player.

    Hon kanske dricker för mkt, slarvig ekonomiskt, psykisk ohälsa eller annat.

    Alltså att hon har ett rörigt liv, är ostabil och inget att satsa på.


    Aha! Ska man alltså ta kreditupplysning först, låta den tilltänkta partnern gå och ta leverprover först för att utesluta överdriven alkoholkonsumtion , be om ett utlämnande av patientjournaler först för att utesluta psykisk ohälsa innan man inleder en relation med någon?
  • Äldre 23 Apr 11:25
    #5
    Anonym (Cam) skrev 2015-04-23 11:21:38 följande:

    Aha! Ska man alltså ta kreditupplysning först, låta den tilltänkta partnern gå och ta leverprover först för att utesluta överdriven alkoholkonsumtion , be om ett utlämnande av patientjournaler först för att utesluta psykisk ohälsa innan man inleder en relation med någon?


    Hahaha, den var bra!
  • Anonym (Hrmpf­)
    Äldre 23 Apr 11:28
    #6
    Anonym (Cam) skrev 2015-04-23 11:21:38 följande:

    Aha! Ska man alltså ta kreditupplysning först, låta den tilltänkta partnern gå och ta leverprover först för att utesluta överdriven alkoholkonsumtion , be om ett utlämnande av patientjournaler först för att utesluta psykisk ohälsa innan man inleder en relation med någon?


    De flesta vettiga människor märker sånt genom att umgås och lära känna personen.

    Men om du har svårt för det så kör din grej.
  • Schnaa
    Äldre 23 Apr 11:32
    #7
    Anonym (Sårad) skrev 2015-04-23 09:48:51 följande:

    Anledningen till att jag undrar var över att en polare sa så till mig om en tjej som jag träffar. :-/

    Han sa att skit i hon, är en jävla bad girl.

    Vad menar han med det å är det nåt ni är?


    Du får väl fråga dina vänner vad de menade med det.
    It takes a fool to remain sane
  • Anonym (Förrv­irrad)
    Tue 17 Sep 2019 21:46
    #8

    Vad är bad girls för nåt? Tjejer gör Inget elakt

  • Anonym (**)
    Wed 18 Sep 2019 15:23
    #9
    Anonym (Cam) skrev 2015-04-23 11:21:38 följande:
    Aha! Ska man alltså ta kreditupplysning först, låta den tilltänkta partnern gå och ta leverprover först för att utesluta överdriven alkoholkonsumtion , be om ett utlämnande av patientjournaler först för att utesluta psykisk ohälsa innan man inleder en relation med någon?
    Så du tror inte att de som känner en sådan person märker hur denne är?

  • Anonym (Hepp)
    Wed 18 Sep 2019 15:29
    #10
    Anonym (Cam) skrev 2015-04-23 10:21:11 följande:

    Tyvärr är det ofta så att kvinnor med fördelaktigt utseende kan oförtjänt få det ryktet om sig, folks förutfattade meningar bara för att man ser bra ut så måste man vara en player.


    Eller tvärtom: bara för att man är snygg så har man en massa andra supertrevliga egenskaper också, och när man då inte lever upp till dem uppfattas man som "bad girl" eller bitch.

    Men jag är varken vacker eller bitch. Jag är en vanligt tjej med vanligt utseende.
Svar på tråden Tjejer: Är du en hjärtekrosserska eller bad girl?