• Anonym (Inga Svenss­ons)
    Äldre 23 Apr 12:36
    83585 visningar
    23 svar
    23
    83585

    Cap d'Agde eller inte....

    Ja, är det Cap d'Agde som gäller om man vill åka till havet och sola och bada och ha sex med andra likasinnade eller....? Vi är ett par som tänkte prova detta i sommar men vet inte vart vi ska åka.

    Någon som har erfarenhet av stället och vet hur det funkar och som kan rekommendera något roligt? Eller har ni erfarenheter av andra ställen som ni vill berätta om, Spanien, Kroatien eller andra länder sär man kan slänga badkläderna på dagen och besöka sköna parklubbar och swingerställen på nätterna?!

    Dela gärna med er av era sköna och sexiga sommarminnen Solig

  • Svar på tråden Cap d'Agde eller inte....
  • Anonym (Inga Svenss­ons) Trådstartaren
    Äldre 23 Apr 18:20
    #1

    Ingen berest swinger som har lite kunskap i frågan??

  • Anonym (Capis­ommar)
    Äldre 24 Apr 18:17
    #2

    Hej,
    Vi var där 2 dagar förra sommaren, endast dagtid. GALET\Crazy ställe men ack så frigjort! Där fick man under solen se typ allt. Vi har bokat en hel vecka i slutet på Juli för att få uppleva nattlivet som vi hörde skulle vara helt fantastiskt. Rekommenderas starkt!

  • Anonym (Inga Svenss­ons) Trådstartaren
    Äldre 24 Apr 18:36
    #3
    Anonym (Capisommar) skrev 2015-04-24 18:17:02 följande:

    Hej,
    Vi var där 2 dagar förra sommaren, endast dagtid. GALET\Crazy ställe men ack så frigjort! Där fick man under solen se typ allt. Vi har bokat en hel vecka i slutet på Juli för att få uppleva nattlivet som vi hörde skulle vara helt fantastiskt. Rekommenderas starkt!


    Låter intressant! Hur är det ålders- respektive könsfördelningen? Jag (tjej) är lite rädd att det bara ska var en massa fluktande gubbar.. men så kanske det inte är? Och stämmer det att ALLA går runt nakna mest hela tiden, på affären och fiket osv... Är det dyrare där än i övrigt på franska Rivieran... jag har minst tusen frågor som ni kanske märker, så ni får gärna berätta mer...
    /Inga
  • Äldre 5 May 09:32
    #4
    +1

    Jag njuter på nakenstränder det kan bli en viss spänning. jag har varit på andra mindre ställen vid Medelhavet men ännu inte  Cap d'Agde det verkar läckert. 
    Någon som varit där och kan berätta?Cool

  • Äldre 5 May 10:27
    #5

    Jag och min fru var där förra året, dock bara över dagen.
    Vi fick se och gjorde en hel del på stranden ;)
    Sen var vi inne i byn på kvällen och det var en upplevelse att se alla sköna människor. Minnena räcker en lååång tid därefter. :)
    Blygheten släpper ganska fort då man inser att alla är lika, gamla, unga, smala, tjocka... Vi hann bara in på området när en man parkerade bilen och klev ut framför oss helnäck. Ovant men sen på stranden kändes det skumt innan vi tog av oss kläderna också.
    Ni kan pm:a om ni vill veta mer

  • Äldre 30 Jun 10:05
    #6

    Vi har också varit i Cap d'Agde ett par dagar och det gav mersmak så vi åker dit i år igen, denna gång i början av augusti. Där finns det verkligen alla möjligheter att leva ut så som man känner för. Och där finns alla åldrar. Till stor del är det ett parresemål, och framför allt kvällstid är det väldigt parinriktat. Svarar gärna på frågor om ni har några. 

  • Äldre 30 Jun 10:46
    #7

    Bor ni på hotell inne på området?


    vilhelm arne skrev 2015-06-30 10:05:16 följande:

    Vi har också varit i Cap d'Agde ett par dagar och det gav mersmak så vi åker dit i år igen, denna gång i början av augusti. Där finns det verkligen alla möjligheter att leva ut så som man känner för. Och där finns alla åldrar. Till stor del är det ett parresemål, och framför allt kvällstid är det väldigt parinriktat. Svarar gärna på frågor om ni har några. 


  • Äldre 1 Jul 23:36
    #8

    Förra året bodde vi på hotell Eve. Helt okej hotell, fast lite i utkanten. I år har vi hyrt en lägenhet i Heliopolis som är väldigt centralt. 

  • Äldre 2 Jul 08:03
    #9
    vilhelm arne skrev 2015-07-01 23:36:01 följande:

    Förra året bodde vi på hotell Eve. Helt okej hotell, fast lite i utkanten. I år har vi hyrt en lägenhet i Heliopolis som är väldigt centralt. 


    Hur var det på Eve? Är det swingerhotell eller familj?
  • Äldre 2 Jul 15:57
    #10

    Eve är inte något direkt swingerhotell. Det är inte ett ställe där folk har sex synligt, men nog förekommer det en hel del aktiviteter i rummen. Något familjehotell skulle jag inte säga att det är, Hela Cap d'Agdes naturistdel är knappast något familjeresmål. Det finns gott om andra naturistställen i Frankrike som passar familjer. 

Svar på tråden Cap d'Agde eller inte....