• Anonym (Undrande)

    Kvinnor - när fick ni lust igen?

    Som rubriken lyder, när kände ni er sugna igen efter förlossningen?

    Observera att jag inte undrar när ni faktiskt hade sex utan när ni kände sexuell lust :)

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinnor - när fick ni lust igen?
  • Anonym (Undrande)
    Schnaa skrev 2015-04-23 12:47:17 följande:

    Den avtog aldrig.


    Dumt att jag missade det alternativet. Tack för ditt svar
  • fluu

    Kände lust under hela graviditeten och även efter.


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Clementinemeyer

    Under graviditeten(tvillingar) hade jag noll lust och tillfällena då vi hade sex under graviditeten kan räknas på ena handens fingrar. Fick dock tillbaka lusten i samma sekund som barnen var ute så vi hade faktiskt sex på bb...

  • Anonym (Undrande)
    Clementinemeyer skrev 2015-04-23 20:40:39 följande:

    Under graviditeten(tvillingar) hade jag noll lust och tillfällena då vi hade sex under graviditeten kan räknas på ena handens fingrar. Fick dock tillbaka lusten i samma sekund som barnen var ute så vi hade faktiskt sex på bb...


    Oj! Födde du vaginalt eller blev det kejsarsnitt?
  • Kyrkby
    Clementinemeyer skrev 2015-04-23 20:40:39 följande:

    Under graviditeten(tvillingar) hade jag noll lust och tillfällena då vi hade sex under graviditeten kan räknas på ena handens fingrar. Fick dock tillbaka lusten i samma sekund som barnen var ute så vi hade faktiskt sex på bb...


    ??
  • Guapa

    Vet inte riktigt hur jag ska svara.. Lust har alltid funnits där, både före och efter förlossningen. Sex med partner slutade vara skönt i början av graviditeten, gjorde direkt ont i över ett halvår efter förlossningen och är fortfarande inte lika skönt som innan ett år efter förlossningen...

  • Clementinemeyer
    Anonym (Undrande) skrev 2015-04-26 10:45:17 följande:
    Oj! Födde du vaginalt eller blev det kejsarsnitt?
    Vaginalt
    Kyrkby skrev 2015-04-26 13:24:21 följande:
    ??
    ?

  • Anonym (Undrande)
    Clementinemeyer skrev 2015-04-26 17:00:12 följande:

    Vaginalt?


    I mina ögon är det helt otroligt! Jag födde en ganska liten bebis, sprack inte och ändå kundw jag knappt sitta eller gå på toa de första dagarna. Att ha sex då hade jag verkligen inte en tanke på Dessutom blöder man ju som fan.
  • Clementinemeyer
    Anonym (Undrande) skrev 2015-04-27 09:47:58 följande:
    I mina ögon är det helt otroligt! Jag födde en ganska liten bebis, sprack inte och ändå kundw jag knappt sitta eller gå på toa de första dagarna. Att ha sex då hade jag verkligen inte en tanke på smile1.gif Dessutom blöder man ju som fan.
    Inte penetrerande då bör jag väl tillägga och att min partner inte är en man Jag blödde inte speciellt mycket faktiskt.
  • Anonym (6)

    Jag fick aldrig tilbacka den fören mina barns Pappa och jag separerade fick 3st småbarn . När vi separeadeeoch jag bara hade två barn att ta hänsyn till så vaknade lusten igen . Vet att jaa inte skulle skaffat nr 2 med honom men ung och dum som de brukar säga .

  • MotherOfTheDevils

    Min lust har aldrig försvunnit under någon av mina 6 graviditeter, snarare ökat. Vi har haft sex (som jag tagit initiativ till och verkligen varit sugen på) tidigast 5 dagar efter och senast 14 dagar efter.

Svar på tråden Kvinnor - när fick ni lust igen?