• Anonym (idiot)

    Vem av oss har rätt? Gravid!

    Vi skyddar oss inte. Han fullt medveten om detta. Jag påpekar flera gånger att han bör använda kondom. Vilket han provar men sliter av den. Kör på avbrutet och säkra perioder. Helt galet enligt mig men hans val och för min del gör det inget om det blir barn då jag är redo på alla plan.

    Här står vi nu och så slänger han ur sig att jag minnsan ska göra abort och att det här förstör hans liv!? Vi är inte redo för barn. Va!? Kunde inget annat än skratta och bad honom växa upp och höra av sig då!

    Jag är helt med på noterna att jag blir ensam och sådär. Men jag bara måste fråga... har jag verkligen gjort något fel!?

  • Svar på tråden Vem av oss har rätt? Gravid!
  • cirkusmusen
    Bebis123 skrev 2015-04-23 15:57:30 följande:

    Nej nej nej! Herregud han vet ju om att du är oskyddad???? ???? blir tokig på såna män.


    Håller med här.
  • Anonym (idiot)

    Jag har varit 100% ärlig med att jag är oskyddad. Alltid. Predikat om vad som kan hända. Visat honom hur abort går till på youtube ihop om att han ska fatta. Provat kondom flera ggr och även om det är oskönt så kan jag tänka mig använda det. Men han sliter av den. Och även att jag är sugen på barn och kommer behålla om jag så blir gravid, även om min situation skulle vara knivig så har jag ekonomi, boende, fast jobb, familj. Med andra ord är enda anledningen abort att pappan inte skulle finnas där.

    nu är han sur och menar på att jag förstör vårt förhållande och dylikt, jag känner ingen sympati för idioten (tyvärr) jag tycker bara det är skrattretande... han är dessutom 27!

  • Anonym (T)

    Ja det är faktiskt skrattretande. Det krävs ju inte mycket för att förstå att oskyddat sex kan leda till graviditet. Är man med i leken får man helt enkelt leken tåla :)

  • Anonym (lder0)

    Nej du har inte gjort nåt fel, utom möjligen att vara tillsammans med en sån kille för tecknen på hur han är hade du väl sett innan?

  • Anonym (mannen)
    Anonym (idiot) skrev 2015-04-23 15:52:43 följande:
    Vi skyddar oss inte. Han fullt medveten om detta. Jag påpekar flera gånger att han bör använda kondom. Vilket han provar men sliter av den. Kör på avbrutet och säkra perioder. Helt galet enligt mig men hans val och för min del gör det inget om det blir barn då jag är redo på alla plan.

    Här står vi nu och så slänger han ur sig att jag minnsan ska göra abort och att det här förstör hans liv!? Vi är inte redo för barn. Va!? Kunde inget annat än skratta och bad honom växa upp och höra av sig då!

    Jag är helt med på noterna att jag blir ensam och sådär. Men jag bara måste fråga... har jag verkligen gjort något fel!?
    Ja du hade ju oskyddat sex med någon som inte ville bli pappa. Så självfallet har du gjort fel. Du skulle ju hittat någon som gärna skulle vilja bli pappa, vi är många som gärna blir ansvarsfulla pappor och som gillar att knulla också.
  • Anonym (Jens)

    Vilken underlig relation ni verkar ha. Nu bråkar ni om vem som har rätt, är det viktigt? Du vet att du är oskyddad och särar på benen och är sedan beredd att göra abort om pappan inte finns?

  • Anonym (idiot)

    När man är 27 år antar jag att man vet hur barn blir till så om han inte ville ha barn borde han väl skyddat sig? Jag ångrar mig inte en sekund jag tycker bara det är sjukt och att han påstår att jag gjort fel.

Svar på tråden Vem av oss har rätt? Gravid!