• Anonym (Tjejen)

    Vill Sälja Sex!

    Jag har bestämt mig för att börja sälja sex. Jag behöver lite extra pengar och varför inte liksom? Jag älskar sex och ser ingen större skillnad på att dra hem ett krogknull eller en kille som betalar för det. Så till min fråga, hur ska jag nu gå tillväga? Är det någon sida på nätet som gäller?

  • Svar på tråden Vill Sälja Sex!
  • Anonym (Det kommer surt efter)

    Skulle kunna tipsa dig om ett par sidor och andra råd då jag själv varit i den situationen. Nu kan jag inte till hundra procent garantera att du kommer att uppleva/erfara samma saker som jag men är nästan säker på att detta endast leder till olycka i någon form, lite beroende på hur länge du ägnar dig åt "hobbyn" och i vilken omfattning.

    Det finns så många nackdelar som överväger den snabba, direkta fördelen så jag anser detta vara en riktigt destruktiv idé och avråder helst alla som går med tankar på att börja. Vill du så kan jag berätta mer, vill dock inte pracka på dig något. 

  • Anonym (me2)
    Anonym (Det kommer surt efter) skrev 2015-04-24 02:04:30 följande:

    Skulle kunna tipsa dig om ett par sidor och andra råd då jag själv varit i den situationen. Nu kan jag inte till hundra procent garantera att du kommer att uppleva/erfara samma saker som jag men är nästan säker på att detta endast leder till olycka i någon form, lite beroende på hur länge du ägnar dig åt "hobbyn" och i vilken omfattning.

    Det finns så många nackdelar som överväger den snabba, direkta fördelen så jag anser detta vara en riktigt destruktiv idé och avråder helst alla som går med tankar på att börja. Vill du så kan jag berätta mer, vill dock inte pracka på dig något. 


    Jag har också haft dessa funderingar när jag har varit i ekonomisk knipa/kris. Kan du inte berätta lite om de nackdelar du fått av denna "lösning".

    Kanske kan det hjälpa såna som mig som tvekar till att avstå och jag tror egentligen att det är det bästa för de allra flesta.


  • StarDuzt

    Vad vill ni göra?

    Vad anser ni vara mest lättförtjänta pengar?

    Vad är No-No o hur skall prislistan se ut?

    Dra i Schnablar med spruuut = Happy Ending

    Suuugaaaa PissPinnar?

    Vanligt vaginalt sex?

    Staken-I-Baken-Sex?

    Får massa äckliga alko- o svettlukande gubbar
    ink pungsvett kyssa o gosa med också?

    Tar Ni emot alla raser?

    Tar Ni två eller flera på en gång (inte två schnablar på en gång
    utan efter varandra) till specialpris - männen är snåla o invandrarna
    är särskilt snåla* - precis som när de handlar o prutar

    Väldigt många KöpeFixdamer är razzar o godkänner
    bara nordiska män.

    * frågade en iransk kille som är uppväxt här med välbetald papz
    i Dubai - har Ni tiggeziggis i Iran - ziggis har vi nog likt de flesta
    andra länder men tiggeziggis har vi inte - varför inte deet då

    Iraniern: de skulle aldrig få några pengar där Varför det dåå?

    Iraniern: för att (vi) iranier är de snålaste som finns vi skulle aldrig
    ge tiggeziggis någonting

  • Anonym (Tjejen)
    Anonym (Det kommer surt efter) skrev 2015-04-24 02:04:30 följande:

    Skulle kunna tipsa dig om ett par sidor och andra råd då jag själv varit i den situationen. Nu kan jag inte till hundra procent garantera att du kommer att uppleva/erfara samma saker som jag men är nästan säker på att detta endast leder till olycka i någon form, lite beroende på hur länge du ägnar dig åt "hobbyn" och i vilken omfattning.

    Det finns så många nackdelar som överväger den snabba, direkta fördelen så jag anser detta vara en riktigt destruktiv idé och avråder helst alla som går med tankar på att börja. Vill du så kan jag berätta mer, vill dock inte pracka på dig något. 


    Du får gärna berätta mer!:)
  • Anonym (Tjejen)

    Ingen annan som har något tips om hur man börjar och vad man ska tänka på?

  • StarDuzt

    Jag har själv umgåtts med en 5-6 prodamer som kompis/sängkamrat
    o varit den stoooraaa kärleken till en av dem eftersom jag är juste.

    Vi hade jävligt kul ihop o de var pålitliga - betydligt mer än genom-
    snittliga damer - två var ONS men de andra träffade jag fler gånger

    En av dessa bodde hos mig en dryg vecka (på hennes begäran)
    Det var en juste o intressant upplevelse i sig

    Vi hade väldigt trevliga PillowTalks o Breakfast Talks - det var
    alltid övernattningar

    O dom föraktade alla torzkarna - men inte mig för jag var ju aldrig
    i torzkfacket - o de försökta aldrig zuuugaaa mig på pengar eller 
    förmåner - tvärtom fick jag en lång juste halsduk av en av dom.

    Men som sagt jag var juste - bjöd alltid på frukost o körde dem
    dit de ville nästa dag - om de ville ha skjuts osv

    Samtidigt så var ju nästan alla av dem lite mentalt störda.

    Dock var bara en av dem missbrukare lite obegåvad o från alkishem o
    lite predestinerad till detta. Men dom var alla roliga på sitt sätt

    Du får inboxa om du vill - men jag vill inte att du sprider den info
    jag ger dig

  • Anonym (Rika barn leka bäst)

    Ja när man sett Carin Mannheimers Rika barn leka bäst börjar man fundera på om inte kvinnor gör rätt som börjar ta betalt. Istället för att betala som det blir för många i form av gratisätare som utnyttjar kvinnan som en hotellinrättning med service i form av gratis hemlagade måltider, tvätten fixad, gratis tidningar och tv, sexuella tjänster mm. Så varför inte

  • Anonym (Afhlld)
    Anonym (Tjejen) skrev 2015-04-23 23:21:41 följande:

    Jag har bestämt mig för att börja sälja sex. Jag behöver lite extra pengar och varför inte liksom? Jag älskar sex och ser ingen större skillnad på att dra hem ett krogknull eller en kille som betalar för det. Så till min fråga, hur ska jag nu gå tillväga? Är det någon sida på nätet som gäller?


    Fast drar du verkligen hem vem som helst från krogen? De flesta väljer någon de är attraherade av.
  • Anonym (Afhlld)
    Anonym (Rika barn leka bäst) skrev 2015-04-24 07:36:11 följande:

    Ja när man sett Carin Mannheimers Rika barn leka bäst börjar man fundera på om inte kvinnor gör rätt som börjar ta betalt. Istället för att betala som det blir för många i form av gratisätare som utnyttjar kvinnan som en hotellinrättning med service i form av gratis hemlagade måltider, tvätten fixad, gratis tidningar och tv, sexuella tjänster mm. Så varför inte


    Tja, man kan se på det på olika sätt. Borde min man betala för att ha sex med mig? Men då borde ju jag också betala för att ha sex med honom ju. Sedan kan man ju, som jag, välja en man som delar på allt hemarbete. Vi delar på städning, matlagning mm.
Svar på tråden Vill Sälja Sex!