• Anonym (Tjejen)

    Han sa "du är så blöt"?

    Min kille sa till mig när vi hade sex "du är så blöt", han lät inte missnöjd på något sätt, snarare tvärtom kanske..?

    Undrar nu killar, är det bättre för er när tjejen är riktigt våt..?

    Ja, det är en seriöst ställd fråga...

  • Svar på tråden Han sa "du är så blöt"?
  • Livsnjutaren38

    Inte för blöt ! Friktionen blir sämre då ! Men det är ju alltid ett gott tecken på att tjejen/kvinnan i fråga är nöjd och njuter ;)

  • Mrs Okänd

    Män TROR att man är mer upphetsad då och att det beror på dem, vilket inte alltid stämmer. Men ibland är det ju så att det hänger ihop med upphetsningen och då är det ju bra!

    Jag skulle tolka det som en komplimang i ditt fall! Ungefär som...Du är så hård. Det vill alla män höra.

  • Anonym (Man)

    Män tror inte alls att kvinnan är upphetsad för att hon är blöt. Finns ju andra naturliga orsaker till att kvinnor är blöta. Men när det gäller blöt p.g.a upphetsning så är ju kvinnan olika blöt beroende på individ. Precis som män avger olika mängd säd vid utlösning.

    Sen hur bra friktionen blir beror relativt mycket på snippans och snoppens storlek, men visst påverkas friktionen av blöthetsnivån :)...tror ändå att det var menat som en komplimang i detta fall :)

  • Anonym (Pastorn)

    Jag tycker att det är väldigt skönt när frun är extra våt, rent fysiskt alltså. Jag tycker att slidsekretet stimulerar mer och ökar känseln längs hela skaftet.

    Enda undantaget har varit vid graviditeter då sekretet blivit mer vattnigt och liksom tappat det extra glidet.

  • Mrs Okänd
    Anonym (Man) skrev 2015-04-24 08:26:20 följande:
    Män tror inte alls att kvinnan är upphetsad för att hon är blöt. Finns ju andra naturliga orsaker till att kvinnor är blöta. Men när det gäller blöt p.g.a upphetsning så är ju kvinnan olika blöt beroende på individ. Precis som män avger olika mängd säd vid utlösning.

    Sen hur bra friktionen blir beror relativt mycket på snippans och snoppens storlek, men visst påverkas friktionen av blöthetsnivån :)...tror ändå att det var menat som en komplimang i detta fall :)

    Ok, förlåt, VISSA män tror det. Jag har i alla fall hört det många gånger.
  • Mrs Okänd
    Anonym (Pastorn) skrev 2015-04-24 08:30:30 följande:
    Jag tycker att det är väldigt skönt när frun är extra våt, rent fysiskt alltså. Jag tycker att slidsekretet stimulerar mer och ökar känseln längs hela skaftet.
    Enda undantaget har varit vid graviditeter då sekretet blivit mer vattnigt och liksom tappat det extra glidet.

    Ja, när man är upphetsad blir det ett helt annat glid dessutom. Och det känns ju sexigt på något sätt men ibland tycker jag det känns mindre, eller på ett helt annat sätt i alla fall. Fast det brukar sluta bra!

    Är man inte upphetsad kan det ju vara svårt att få in den även om man har glidmedel. Samma sak vid mens.
  • Anonym (...)

    Jag har förstått att jag blir något mer våt än den genomsnittliga kvinnan, och det har alltid uppskattas enormt hittills. Men det där är ju så klart individuellt så klart från man till man, eller kvinna för den delen... Det är ju inte bara män som ligger med kvinnor.

  • Anton Chigurh
    Anonym (Tjejen) skrev 2015-04-24 08:01:25 följande:
    Min kille sa till mig när vi hade sex "du är så blöt", han lät inte missnöjd på något sätt, snarare tvärtom kanske..?

     är det bättre för er när tjejen är riktigt våt..???

    Ja, det är en seriöst ställd fråga...
    Ja, det är underbart när kvinnan är riktigt våt. Jag kan känna hur våt min kvinna blir, genom hennes jeans alltså....jag håller fan på att krevera av kåtslag själv när jag känner detta.

    HELVETE, säger jag bara.....chzygrin

    Kram //Anton
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anonym (Mr.M)

    Ja det är helt underbart när tjejer är riktigt blöta. En riktigt plaskvåt mus ska det vara! Är så fruktansvärt skönt.

  • Anonym (666)

    Så klart det är bättre, den glider in så lätt då. Sen tycker jag att det är mer upphetsande när ni är riktigt våta när man slickar.

  • Anonym (Tjejen)

    Tack för era svar...! Tog det väl som en "komplimang" som flera säger men blev lite fundersam sen när jag tänkte på det..! ;)

    Killen är 36, nån frågade... :)

  • Mizzteaze

    När musen dryper av hetta och är våt, säg det gör väl varenda man kåt? Staken glider lätt, musen sväljer sig mätt, även med en tungas eller fingrars lekande sätt...

  • Anonym (Pastorn)
    Mizzteaze skrev 2015-04-25 13:44:11 följande:

    När musen dryper av hetta och är våt, säg det gör väl varenda man kåt? Staken glider lätt, musen sväljer sig mätt, även med en tungas eller fingrars lekande sätt... smile5.gif


    Poesi?
  • Johan70

    Det är underbart när kvinnan är riktigt blöt. Då vet man ju att man verkligen har lyckats få henne kåt.

  • Mizzteaze
    Anonym (Pastorn) skrev 2015-04-25 14:13:05 följande:

    Poesi?


    "Deeper" she said...so I rolled over and read her poetry...
Svar på tråden Han sa "du är så blöt"?