• Anonym (Undrar)

    När var ni högljudda första gången?

    Kommer ni ihåg första gången ni hade sex som var så skönt att ni var riktigt högljudda? Hur gamla var ni då? Och hur länge hade ni varit sexuellt aktiva då?

  • Svar på tråden När var ni högljudda första gången?
  • Anonym (J)

    Jag var nog 15 år och hade väl varit sexuellt aktiv i ett par månader.

  • Anonym (Undrar)
    Anonym (J) skrev 2015-04-24 12:01:40 följande:

    Jag var nog 15 år och hade väl varit sexuellt aktiv i ett par månader.


    Kommer du i håg om du hade någon wow-känsla? Blev du förvånad över hur skönt det var?
  • Anonym (J)
    Anonym (Undrar) skrev 2015-04-24 12:13:10 följande:
    Kommer du i håg om du hade någon wow-känsla? Blev du förvånad över hur skönt det var?
    Ja absolut, jag blev förvånad!
  • Anonym (pinglan)

    Tror att jag alltid varit högljudd. Träffade en kille en gång som det gick för innan vi ens fått av oss kläderna. Jag fattade ingenting men han sa att han blivit så upphetsad av att jag lät att han inte kunde hålla tillbaka det.

  • Anonym (Undrar)
    Anonym (pinglan) skrev 2015-04-24 19:41:46 följande:

    Tror att jag alltid varit högljudd. Träffade en kille en gång som det gick för innan vi ens fått av oss kläderna. Jag fattade ingenting men han sa att han blivit så upphetsad av att jag lät att han inte kunde hålla tillbaka det.


    Du lät innan ni fått av er kläderna??
  • Anonym (pinglan)

    Ja, jag stönade väl högt redan när han smekte mig utanpå kläderna.

  • Anonym (Undrar)
    Anonym (pinglan) skrev 2015-04-25 07:14:57 följande:

    Ja, jag stönade väl högt redan när han smekte mig utanpå kläderna.


    Äkta eller fejksnön?
  • Zarch

    Nja, det var säkert någon gång när jag var brallis och tyckte att det började bli långdraget. Då tog man antagligen till med den "stuckna grisen".

  • Anonym (pinglan)

    [quote=75209285][quote-nick]Anonym (Undrar) skrev 2015-04-25 10:57:06 följande:[/quote-nick]

    Äkta eller fejksnön?

    Äkta. Varför skulle jag låtsas, hur skulle han då veta att jag njuter?

  • Anonym (b)

    Det var när min sambo för 5 år sen fick mig att komma utan att smeka mig samtidigt.

    Vi hade nyss träffats och hade sex och när jag hade sex med andra var jag/killen tvungen att smeka mig samtidigt för att komma.

    Jag var 18 år och hade haft sex i 3 år.

  • Anonym (Undrar)
    Anonym (pinglan) skrev 2015-04-25 12:54:44 följande:

    [quote=75209285][quote-nick]Anonym (Undrar) skrev 2015-04-25 10:57:06 följande:[/quote-nick]

    Äkta eller fejksnön?

    Äkta. Varför skulle jag låtsas, hur skulle han då veta att jag njuter?


    Undrade, är inte van att tjejer stönar högt redan när man smeker dem utanpå kläderna.
Svar på tråden När var ni högljudda första gången?