• Trekant som gick fel

    Hade nästan trekant, känner mig bedragen

    Jag måste skriva av mig, vet inte hur jag skall hantera detta. Det är det enda som cirkulerar i mitt huvud nu och min fru anser att jag är löjlig, hon förstår inte hur jag känner mig och att jag fått lite avsmak på hennes agerande nu.
    Liten bakgrund, vi har varit gifta i 12 år och haft ett bra och ganska vilt sexliv hela tiden. De sista 4 åren har vi pratat om att blanda in fler och ha sex med, då hon inte är bi så har det inte varit aktuellt med en extra tjej men vi har fantiserat många gånger om att ta in en extra kille. Då skulle vi ta någon vi inte kände och låta det vara en engångsgrej så att vi kunde utvärdera det efteråt.
    Nu blev det inte riktigt så. Det finns en kille som har stött på min fru i över ett halvår på jobbet men hon har bara skämtat bort det hela. Hon har varit helt öppen med mig och sagt att hon inte är intresserad av honom på det viset och att han bara är en kvinnokarl som stöter på allt och alla. Han har aldrig varit aktuell ens som trekantspartner för oss. Men så träffade vi på honom när vi var ute med gemensamma vänner på krogen förra helgen. Inget nämdes överhuvudtaget om sex eller trekanter och vi hade det alla trevligt. Tyvärr blev jag lite för full och reagerade inte när han stötte på min fru. Min fru hade också druckit men inte alls lika mycket så hon kan inte skylla på alkoholen. Mitt omdöme däremot var inte det bästa och när han frågade om vi skulle gå vidare så tyckte jag att det var en bra ide. Kl blev snabbt två på natten och vi undrade alla vad vi skulle göra nu. Nu var det bara vi tre kvar, de andra hade gått åt olika håll eller hem. Nu var det som det började gå fel. Han frågade skämtsamt om han fick följa med på en sängfösare hemma och jag sa visst, det låter väl som en bra ide. Min fru sa i detta läget inte någonting men jag såg att hon tittade på honom på ett speciellt sätt, som om hon blivit intresserad. Hon tog oss båda i varsin hand och vi vandrade hemmåt med henne i mitten. När vi kom hem så satte vi oss i soffan och pratade, jag behövde gå på toaletten och sedan hämtade jag några öl, kanske var jag borta lite länge för när jag kom tillbaka satt de och pratade sex. Då hade min fru berättat för honom att vi ville ha trekant och han var absolut med på noterna. Ingen frågade mig någonting utan det blev bara lite hångel i soffan mellan främst dem två men min fru rörde mig också så det var inte bara dem två som gjorde något. Vi flyttade oss in i sovrummet och där började det. Tyvärr var jag lite för full och var extremt osäker på mig själv så jag fick helt enkelt inte upp den. Jag tittade lite på dem och kände mig verklgien som tredje hjulet så jag gick ut ur sovrummet och lämnade dem själva. Jag trodde då att min fru skulle sluta och komma ut till mig men det gjorde hon inte. Jag var full och ledsen så jag gick och la mig i ett annat rum. Tänkte att hon skulle komma snart. När jag sedan vaknade jättebakis kl 8 på morgonen så var hon fortfarande inte där. Jag går in i sovrummet och då ligger hon och sover med honom där. Hon har alltså sovit hela natten med honom. Vi började käbbla och han går hem. Hon säger att hon somnat efter att de hade sex och att det inte var någon stor grej och att det är mitt eget fel att jag drack för mycket. Nu har vi bråkat nästan en hel vecka och jag känner det som om hon varit otrogen mot mig. Hur skall jag komma över detta och hur skall jag få henne att förstå att jag känner mig sårad och bedragen?

  • Svar på tråden Hade nästan trekant, känner mig bedragen
  • Anonym (hj)

    Det är inte normalt att ha en trekant om man är i förhållande, det är nåt sjukt som enbart en trasig människa kan tycka är ok.

    En relation ska vara mellan två personer, det är det naturliga.

  • Anonym (Swinger)

    Skulle nästa vilja säga skyll dig själv.
    Man måste prata med varandra före, under och efter samt sätta upp regler för hur det skall gå till. Att bara köra på och tro att det fixar sig är både dumt och naivt.

    Hoppas att ni kan gå vidare och ta detta som en läxa och att ni värkligen pratar igenom det som har hänt och vad ni vill skall hända i framtiden.

    PS Alkohol är ingen bra grund för lyckat sex, speciellt inte när det kräver att man skall vara kommunikativ och ha förmågan att läsa av varandra.

  • Trekant som gick fel

    Fast grejen var att jag igentligen inte gett henne en frisedel att ha sex själv, utan vi skulle ha det tillsammans. Nu kunde inte jag pga alkoholen och då tycker jag att hon inte bara borde köra vidare själv. det var inget öppet förhållande vi hade pratat om utan bara en trekant.

  • Anonym (hj)
    Anonym (Swinger) skrev 2015-04-24 12:16:48 följande:

    Skulle nästa vilja säga skyll dig själv.
    Man måste prata med varandra före, under och efter samt sätta upp regler för hur det skall gå till. Att bara köra på och tro att det fixar sig är både dumt och naivt.

    Hoppas att ni kan gå vidare och ta detta som en läxa och att ni värkligen pratar igenom det som har hänt och vad ni vill skall hända i framtiden.

    PS Alkohol är ingen bra grund för lyckat sex, speciellt inte när det kräver att man skall vara kommunikativ och ha förmågan att läsa av varandra.


    TS bör uppenbarligen inte lyssna på detta svin.
    En klart psykiskt sjuk person som anser att det är normalt att dela sin fru med andra.

    En relation är något mellan två människor, det är det naturliga.
    Det är såklart något allvarligt som brister hos en person som vill att ens partner ska ha sex med andra.
  • Anonym (Swinger)
    Trekant som gick fel skrev 2015-04-24 12:22:09 följande:

    Fast grejen var att jag igentligen inte gett henne en frisedel att ha sex själv, utan vi skulle ha det tillsammans. Nu kunde inte jag pga alkoholen och då tycker jag att hon inte bara borde köra vidare själv. det var inget öppet förhållande vi hade pratat om utan bara en trekant.


    Frågan är själkart hur hon uppfattat din önskan. Man måste vara extremt tydlig.
    Hon kan mycket väl ha uppfattat det som att du var intresserad av att se henne med en annan man och det fick du.
  • muppen1

    Ni hade diskuterat om att ha en trekant.

    Hon knullar en annan man medan du ligger däckad i ett annat rum.

    Låter det som en trekant tycker du?

  • Anonym (Fabianen)

    Tycker att du dels har dig själv att skylla och dels är det faktiskt lite svinigt gjort av din fru. Men om ni inte hade klara regler sen innan och du inte själv sa nåt när allt hände så trodde antagligen din fru att allt var ok för dig.

    Jag kan inte för min själ fatta att folk gör såna här grejer, blandar in tredje part i det absolut mest intima man har som ett par. Och dessutom på fyllan. Nä, ni har lika stor skuld i detta båda två. Din fru skulle pratat med dig och du kunde själv ha sagt nåt istället för att gå och lägga dig. Jag hade misshandlat fanskapet om han la en hand på min fru men det är ju jag det. Lycka till att reda upp eran röra.

  • Anonym (AvS)

    Men skulle det ha varit en trekant på ditt sätt skulle ju alla tre ha supit sig apraka och däckat i soffan utan sex. Ska du ägna dig åt sex får du väl avhålla dig från alkohol eller dricka med måtta.

Svar på tråden Hade nästan trekant, känner mig bedragen