• Anonym (Man)

    Tjejer vilken längd är sexigast på killar?

    Till tjejer, vilken längd på killar är sexigast? :)

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tjejer vilken längd är sexigast på killar?
  • Anonym (Avenbok)

    Varför finns inga alternativ under 165 med? Jag avstår att rösta.

  • Anonym (Man)
    Anonym (Avenbok) skrev 2015-04-24 16:17:35 följande:

    Varför finns inga alternativ under 165 med? Jag avstår att rösta.


    jävligt ledsen asså men glömde haha
  • Anonym (Avenbok)
    Pojkspolingeeen skrev 2015-04-24 16:30:04 följande:
    klantigt haha...
    Klantigt behöver det inte vara. Jag undrade mest om TS på flit valde bort de alternativen och i så fall varför.
  • Anonym (Bruttan)
    Anonym (Avenbok) skrev 2015-04-24 16:17:35 följande:

    Varför finns inga alternativ under 165 med? Jag avstår att rösta.


    Varför finns inte alternativet 170cm - 175cm?
    Jag bojkottar omröstningen jag med. Taffligt genomförd.

     


     

  • Anonym (176)

    Röstade på 185-190, men egentligen tycker jag typ 187-191.

  • fluu

    Behöver vi verkligen ta exakt samma fråga igen?


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Anonym (Man)
    fluu skrev 2015-04-24 19:15:14 följande:

    Behöver vi verkligen ta exakt samma fråga igen?


    ?
  • Zarch

    Alltså det är egentligen en helt konstig fråga att svara på. Mest symmetriska är väl isåfall män mellan 178-187 cm isåfall, men sexigt med längd? Knappast!

  • Anonym (längre)

    Är tjej på 163 cm, hade en pojkvän en gång som var 175 och jag störde mig som fan på hans längd...


    Tycker att det ska vara en rätt stor skillnad på en tjej och en kille, därför säger jag att runt 185 är den perfekt längden =)

  • Anonym (Avenbok)
    Anonym (längre) skrev 2015-04-25 12:14:34 följande:

    Är tjej på 163 cm, hade en pojkvän en gång som var 175 och jag störde mig som fan på hans längd...


    Tycker att det ska vara en rätt stor skillnad på en tjej och en kille, därför säger jag att runt 185 är den perfekt längden =)


    Du tycker att det "ska vara rätt stor skillnad mellan en tjej och en kille"... tycker du det om andra också? Vad sägs om att DU tycker att det ska vara stor skillnad mellan DIG och en kille? Eller lägger du dig verkligen i andras relationer på de viset? Har du fler åsikter om vilka människor som får ha relationer med varandra? Ska de ha samma/olika ögonfärg? Hur är det med hudfärg? Jag är blek och min flickvän brun, funkar det? Och visst ja! Vi är ju två tjejer, är det tillåtet överhuvudtaget? Enligt dig som verkar har så bestämda åsikter om andras relationer.
  • Anonym (längre)
    Anonym (Avenbok) skrev 2015-04-25 16:25:03 följande:
    Du tycker att det "ska vara rätt stor skillnad mellan en tjej och en kille"... tycker du det om andra också? Vad sägs om att DU tycker att det ska vara stor skillnad mellan DIG och en kille? Eller lägger du dig verkligen i andras relationer på de viset? Har du fler åsikter om vilka människor som får ha relationer med varandra? Ska de ha samma/olika ögonfärg? Hur är det med hudfärg? Jag är blek och min flickvän brun, funkar det? Och visst ja! Vi är ju två tjejer, är det tillåtet överhuvudtaget? Enligt dig som verkar har så bestämda åsikter om andras relationer.

    Men nu får du väl ändå skärpa dig?!


    Ursäkta att jag missade ordet  "JAG" framför tycker. Det här är ju en tråd som handlar om vad människor tycker och eftersom att jag skrev "tycker" så menar jag min egen åsikt. Jag kan väl inte svara för vad alla andra tycker heller?


    JAG  tycker att det är ganska viktigt att en kille FÖR MIG ska vara ganska så mycket längre. 


    Nöjd nu?!?! Herregud...

  • fluu
    Anonym (Man) skrev 2015-04-25 12:06:32 följande:
    ?
    Du kan inte ha missat att det är ungefär den vanligaste frågan på forumet bara under detta år...
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Akkqmwoxkfmjt

    Är tjej snart 14 år, är några centimeter över 180 skäms jätte mycke över de, någon som vet ifall man kan operera sig, hur gammal man måste va, vart man ska göra de och hur mycke de kostar? Själv skulle jag vilja va ca 170

  • Melinoe

    Spelar egentligen ingen roll. När jag var tonåring ville jag bara ha killar som var längre än mig, 177cm, men efter att träffat flera kortare insåg jag att det inte spelar någon roll för mig.

    röstade på 180 - 185, anledningen är att min man ligger däremellan och han är skit sexig :)

Svar på tråden Tjejer vilken längd är sexigast på killar?