• Anonym (Ts)
    Äldre 24 Apr 23:38
    14978 visningar
    29 svar
    29
    14978

    Hittade 16 årings dildo

    Jag hittade en dildo i min 16 åriga dotters rum, jag tycker det är naturligt men ska jag nämna något eller ska jag hålla tyst? Hur hade ni reagerat om ni hittat en sexleksak i eran dotters rum?

    Observera att jag inte rotade i hennes rum utan jag skulle ta tillbaka en väska hon lånat av mig och där i låg den i en mindre väska, jag lämnade självklart väskan och låtsades som ingenting.

  • Svar på tråden Hittade 16 årings dildo
  • Äldre 24 Apr 23:40
    #1

    Låt det vara bara...


    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Anonym (hm)
    Äldre 24 Apr 23:43
    #2

    Gud vad pinsamt att lyfta en sådan sak för din 16 åring. Typ värsta "American Pie" varningen... Nej låt det vara och glädjs åt att din dotter utforskar sin sexualitet.

  • Anonym (gubbe­n i lådan)
    Äldre 24 Apr 23:49
    #3

    Har också hittat en dildo i en av mina döttrars rum.
    Nu är jag Pappa och bara skrattade. Dock sa jag inget till dottern. Tänkte väl bara mer på. Tiden går och inget förändras hos människan i dess behov.

    Är väl bara sunt med den driften och det behovet.

    Nåja en gång i tiden skämtade man om att skaffa hagelbössa när de där grabbarna dök upp. 

    Tycker inte du ska nämna något och bara tänka.. jävligt normal dotter..

  • Anonym (gubbe­n i lådan)
    Äldre 24 Apr 23:50
    #4
    Anonym (hm) skrev 2015-04-24 23:43:42 följande:

    Gud vad pinsamt att lyfta en sådan sak för din 16 åring. Typ värsta "American Pie" varningen... Nej låt det vara och glädjs åt att din dotter utforskar sin sexualitet.


  • Anonym (Flash­)
    Äldre 24 Apr 23:56
    #5

    Säg inget!! Bara dumt att få henne att skämmas.

    Jag har råkat hitta mammas dildo ett flertal tillfällen, när jag var 12 så råkade jag trampa på den när jag lekte med katten och den låg under madrassen i hennes säng så den gick igång och var tvungen att stänga av den. Verkligen inget jag tog upp med henne då det skulle blivit pinsamt för båda två.

    Hur hade du känt ifall hon tog upp med dig att hon hittat dina sexleksaker?

  • Giovan­na
    Äldre 25 Apr 00:50
    #6

    Låt det bara vara. Hur hade du själv känt om hon kommenterat dina sexleksaker. Vad är känslan inom dig, vad är det du skulle vilja säga? Är du orolig över nåt?

  • Anonym (Ts) Trådstartaren
    Äldre 25 Apr 09:47
    #7
    Giovanna skrev 2015-04-25 00:50:18 följande:

    Låt det bara vara. Hur hade du själv känt om hon kommenterat dina sexleksaker. Vad är känslan inom dig, vad är det du skulle vilja säga? Är du orolig över nåt?


    Jag skulle bara vilja få henne att veta att hon kan prata med allt om mig, vi har en mamma dotter relation men det är inte många ord som kommer ur hennes mun, och direkt vi börjar prata om någon lite mer känsligt blir hon lite tillbakadragen! Jag vill ju att det är mig hon ska vända till om något är på tok.
  • Äldre 25 Apr 09:52
    #8
    Anonym (Ts) skrev 2015-04-25 09:47:02 följande:
    Jag skulle bara vilja få henne att veta att hon kan prata med allt om mig, vi har en mamma dotter relation men det är inte många ord som kommer ur hennes mun, och direkt vi börjar prata om någon lite mer känsligt blir hon lite tillbakadragen! Jag vill ju att det är mig hon ska vända till om något är på tok.
    Men då vill hon inte och det får du acceptera , min dotter är väldigt rättfram och alltid varit med mig , nästan så jag känt jag får veta mer än jag vill ibland . 
    Och låt detta med dildon bara vara , inget du har att göra med 
  • Äldre 25 Apr 09:56
    #9
    Anonym (Ts) skrev 2015-04-25 09:47:02 följande:

    Jag skulle bara vilja få henne att veta att hon kan prata med allt om mig, vi har en mamma dotter relation men det är inte många ord som kommer ur hennes mun, och direkt vi börjar prata om någon lite mer känsligt blir hon lite tillbakadragen! Jag vill ju att det är mig hon ska vända till om något är på tok.


    Är du seriös? Vad vill du att hon ska prata om? Om hon får problem med dildons funktionsduglighet? Om batterierna tar slut? Om dildon är otrogen?
  • Anonym (Ts) Trådstartaren
    Äldre 25 Apr 10:03
    #10
    Knackamackadam skrev 2015-04-25 09:56:07 följande:
    Är du seriös? Vad vill du att hon ska prata om? Om hon får problem med dildons funktionsduglighet? Om batterierna tar slut? Om dildon är otrogen?
    Nej, nu pratar jag generellt och inte om just dildon.
Svar på tråden Hittade 16 årings dildo