• Ensamkille

    Precis blivit singel

    Hej är en kille på snart 27 år som har blivit dumpad av sin flickvän pga att hon inte kan ge 100% i vårt förhållande.

    Jag har varit singel innan och har några ex i ryggsäcken men den här gången har jag fått sån panik över att jag börjar bli gammal :P många, nästan alla av mina polare är antingen gifta eller ska ha barn. Och jag måste börja om från början. Jag vill bara ha hjälp med att komma ifrån den här känslan jag har i kroppen så jag kan resa mig upp ur allt det här som en vinnare istället för förloraren som jag känner mig nu. Ensam kille

  • Svar på tråden Precis blivit singel
  • MaryM

    Du är inte alls gammal :)

    Gör nu grejer som bygger upp dig själv. Träna. Häng med kompisar. Ha kul. Så mår du snart bättre.


    She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • Inchthing

    27år är ingen ålder på en hingst ;)

    Du är ingen förlorare på något vis, och ärligt talat så var det starkt på sätt och vis att hon gjorde slut för att hon inte kunde ge er 100%...så inget illa om henne, nu har du framöver chansen att hitta hon som vill ge er 100% eller hur?

    varva ner och ta det lugnt, lev ditt liv och få dej själv att må bra..sommaren är på väg och slarva inte bort den med att hänga läpp och sitta inne, vem vet exet kanske hör av sej om ett tag och inser att hon kanske vill ge det ett 100%:igt försök sen.....men häng inte upp dej på det och gå vidare....

    Lycka till :)

  • sextiotalist

    27 år och alla är stadgade. Bor du i en liten småstad? Nu börjar grabbens äldsta kusiner komma upp i dr åldern och det är endast en (som passerat 30) som har barn. De andra är inte ännu där. En del har blivit singlar igen eller är i början av ett förhållande.

    Det du kan ha i baktanke nu, det är att ju äldre du är när du träffar din blivande partner desto större chans till ett långt förhållande.

    Så när du om 30 år lever med samma person så kanske några av dina vänner är inne på sitt tredje förhållande med dina barn och mina barn, ex som man ska kompromissa med på flera håll (det har räckt med ett håll kan jag intyga) och ni kan lugna planers semestrar och annat utan problem

  • Anonym (Jenny)
    Inchthing skrev 2015-04-26 14:54:45 följande:

    27år är ingen ålder på en hingst ;)

    Du är ingen förlorare på något vis, och ärligt talat så var det starkt på sätt och vis att hon gjorde slut för att hon inte kunde ge er 100%...så inget illa om henne, nu har du framöver chansen att hitta hon som vill ge er 100% eller hur?

    varva ner och ta det lugnt, lev ditt liv och få dej själv att må bra..sommaren är på väg och slarva inte bort den med att hänga läpp och sitta inne, vem vet exet kanske hör av sej om ett tag och inser att hon kanske vill ge det ett 100%:igt försök sen.....men häng inte upp dej på det och gå vidare....

    Lycka till :)


    Hingst? Haha. Inte på ett sto heller. Tycker att det verkar mer regel än undantag att träffa sin partner när man passerat 30, iaf i storstäderna. Gäller såväl kvinnor som män.
  • Anonym (Ragg?)
    Inchthing skrev 2015-04-26 14:54:45 följande:

    27år är ingen ålder på en hingst ;)

    Du är ingen förlorare på något vis, och ärligt talat så var det starkt på sätt och vis att hon gjorde slut för att hon inte kunde ge er 100%...så inget illa om henne, nu har du framöver chansen att hitta hon som vill ge er 100% eller hur?

    varva ner och ta det lugnt, lev ditt liv och få dej själv att må bra..sommaren är på väg och slarva inte bort den med att hänga läpp och sitta inne, vem vet exet kanske hör av sej om ett tag och inser att hon kanske vill ge det ett 100%:igt försök sen.....men häng inte upp dej på det och gå vidare....

    Lycka till :)


    Hur gammal är du, btw? Känner igen dig så väl, faktum är att du ser ut som en kille som raggade på mig för några månader sedan.
  • Ensamkille
    Anonym (Ragg?) skrev 2015-04-26 15:19:23 följande:

    Hur gammal är du, btw? Känner igen dig så väl, faktum är att du ser ut som en kille som raggade på mig för några månader sedan.


    Jag har inte raggat på någon, så det är inte jag :)
  • Anonym (Go)

    Amen alla har ju sin väg att gå och det lär bli som det blir.. Jag trodde aldrig jag skulle träffa kärleken i mitt liv och få barn tex men så hände det mitt 33 år.

    Sluta jämföra dig med andra, kör ditt race och götta dig.

    Hellre va singel oc bygga upp sig själv än att va i ett förhållande som inte var rätt väl?! Sen när du väl träffar henne så jävlar!

  • Anonym (Ragg?)
    Ensamkille skrev 2015-04-26 19:08:12 följande:
    Jag har inte raggat på någon, så det är inte jag :)
    Det inlägget riktade jag till "Inchthing".
  • Ensamkille

    Tack för alla svar :)

    27 är väl ingen ålder som ni säger bara mitt huvud som spökar :P

    Det var absolut starkt av henne, och jag är inte arg på henne på nått sätt. Shit happens så är det ju.

    Ja staden jag bor i är liten.

    Rätt skönt och kunna skriva av sig och inte bara få höra att det var det bästa som kunde hända, det var det kanske men det gör det inte lättare tyvärr :)

    Det där med att man kanske möter sin "riktiga" partner vid 30 känns ändå skönt att ha i bakhuvudet så tack för det :)

  • Ensamkille
    Anonym (Ragg?) skrev 2015-04-26 19:19:58 följande:

    Det inlägget riktade jag till "Inchthing".


    Aha sorry :)
  • Ensamkille
    Anonym (Go) skrev 2015-04-26 19:13:41 följande:

    Amen alla har ju sin väg att gå och det lär bli som det blir.. Jag trodde aldrig jag skulle träffa kärleken i mitt liv och få barn tex men så hände det mitt 33 år.

    Sluta jämföra dig med andra, kör ditt race och götta dig.

    Hellre va singel oc bygga upp sig själv än att va i ett förhållande som inte var rätt väl?! Sen när du väl träffar henne så jävlar!


    Du har helt rätt tack så mycket :D
  • Djävulens Högra Hand

    Du kan kallt räkna med att du träffar någon, sen av det man kan utläsa i de flesta trådar så kan om du inte har barn stå lite högre i kurs hos damerna. Ja gäller naturligtvis inte alls alla men ja snoka runt lite här på familjeliv så blir du glad i hågen. Sen har man blivit dumpad så har väl egot fått sig en liten törn, dock får man se det som så att det är bara ens syn på dig och kring dig, alla andra damer kanske ser dig som världens kap. Ja jag läste att hon inte kunde he 100% men fortfarande så handlar det ju om dig där av jag skrev det ovanstående. Så du kan lugnt luta dig tillbaka, plötsligt kommer det en dam och vänder uppochner på allt och du står där med ungar och hela köret!

    Kör hårt!

  • Ensamkille
    Djävulens Högra Hand skrev 2015-04-26 19:32:50 följande:

    Du kan kallt räkna med att du träffar någon, sen av det man kan utläsa i de flesta trådar så kan om du inte har barn stå lite högre i kurs hos damerna. Ja gäller naturligtvis inte alls alla men ja snoka runt lite här på familjeliv så blir du glad i hågen. Sen har man blivit dumpad så har väl egot fått sig en liten törn, dock får man se det som så att det är bara ens syn på dig och kring dig, alla andra damer kanske ser dig som världens kap. Ja jag läste att hon inte kunde he 100% men fortfarande så handlar det ju om dig där av jag skrev det ovanstående. Så du kan lugnt luta dig tillbaka, plötsligt kommer det en dam och vänder uppochner på allt och du står där med ungar och hela köret!

    Kör hårt!


    Tack :D

    Ja en liten törn har den allt fått, känner sig inte lika snygg när man tittar sig i spegeln :P

    Så jag funderar på att göra nått med mitt utseende, kanske raka skallen sen om det gör det bättre eller inte så blir det iaf nått nytt :)

    Hon som vänder upp och ner på min värld är mer än välkommen !
  • Inchthing
    Anonym (Ragg?) skrev 2015-04-26 15:19:23 följande:

    Hur gammal är du, btw? Känner igen dig så väl, faktum är att du ser ut som en kille som raggade på mig för några månader sedan.


    Är 37..

    Jaså? Världen är liten då tydligen :)
  • Anonym (Ragg?)
    Inchthing skrev 2015-04-26 20:31:14 följande:
    Är 37..

    Jaså? Världen är liten då tydligen :)
    Aha, då är vi lika gamla. Men nej, då var det inte du. Killen ifråga var 29.
Svar på tråden Precis blivit singel