• anonymK

    sexfantasier.

    Hej på er,singelkille här..som när jag onanerar,fantiserar om : Har en kvinnlig kollega..hon är 57 och ser helt ok ut. Jag fantiserar om att jag vill ha sex med henne OCH att hon har gått med på det men hon avbröt direkt "för du har sån liten snopp så jag känner ingenting" så hon knuffade av mig efter 10 sekunder..och hon säger,om en annan  kollega,vi kallar honom Gösta..han är 55-60 år? ,180 lång..HAN,säger hon,har en rejäl snopp,vi har tagit oss en snabbis 2 ggr ,det finns ett litet kontorsrum med 1 säng som ingen använder...där,har vi tagit oss 2 snabbisar..säger hon med ett leende..så,skaffa större snopp,lilla vän..osså skrattar hon..så,Gösta får ligga med henne,men inte jag..DET retar mig och jag får otroligt sköna utlösningar av att tänka på detta..detta vågar jag självklart inte berätta.
    Ja,det tänder mig i alla fall.

    Fantasi nr 2 om henne: Jag FÅR ligga med henne,MEN hon vill bestämma och hon vill sitta på mig och bestämma,jag får inte jucka,de sköter hon. Också tittar hon lugnt på mig med orolig blick,för då blir hon söt..när jag kommer,säger hon lugnt "är det dags nu..ja nu kommer du,det ser jag på dig..nuuu blir det varmt,spruta på,lilla vän.." med samma röst som när du pratar med 1 hundvalp. Jag får otroligt sköna utlösningar,de kittlar i snorren som aldrig förr och utlösningen sprutar..det är ju olika skönt för oss varje gång,och de sämsta är när vi inte känner nånting..men,dessa 2 fantasier..ojojoj.
    Det t o m ilar skönt snorren efteråt..
    Detta är väl inte så sjuka fantasier,huvudsaken är väl att jag får himmeskt sköna utlösningar,de pirrar o kittlar som aldrig förr i snorren när ja kommer...men ja vågar faan inte berätta det för henne.Ja ligger lågt.

  • Svar på tråden sexfantasier.
  • Anonym (Tjej)

    Inget fel på fantasierna men två regler som är bra att följa är:

    1. Berätta bara fantasier som rör personen i fråga om ni har en sexuell relation
    2. Berätta bara fantasier som inte rör personen i fråga om ni är mycket nära vänner.

  • anonymK

    Denna 57-åriga kvinna är 170 har långa smala ben,smärt rumpa..ojj,vad jag får puls  när hon letar efter ngt  i nedersta skrivbordslådan och sitter på huk..men i mina fantasier duger bara stora rejäla karlar på minst 180 åt henne..jag har spenslig kropp och är 171.

Svar på tråden sexfantasier.