• Anonym (Tröttsamt!!!)

    Jag hatar killar! Handlar det BARA om sex???

    Ja, jag hatar killar. Säkert inte alla, men de jag har råkat på har varit totala sexfixerade idioter! Hur ska jag kunna få en kille om alla jag råkar på pratar om sex/ger inviter/skickar bilder på deras k*kar innan man knappt vet varandras namn? Jag tänker ibland att jag har mig själv att skylla. Killar ser på mig som ett sexobjekt, med silikonbröst och pumpade läppar. Det var två misstag jag gjorde när jag var 18. Jag är 22 idag och ångrar mig. Känns som jag aldrig kommer få en kille som ser förbi det yttre. Killars tänk är enligt mig "åh en snygg tjej! Henne vill jag sätta på!" Det är iallafall min erfarenhet. Jag är så ledsen. Jag vill ha mer än så! Jag vill ha en kille som är mogen, snäll, rolig, omtänksam och inte bara tänker på sex. Finns det såna? Vart fan finns dom?? Utseendet kan vara viktigt för en del, och det är okej till viss del. Men det kan inte vara det enda man ser på hos en tjej. Eller? Hur tänker killar?

  • Svar på tråden Jag hatar killar! Handlar det BARA om sex???
  • Anonym (tsktsk)

    Varför visar du att du har bröst då?

    Ett förslag är att inte skicka/visa bild fören ni har pratat i alla fall 2-3 timmar. Om han bara vill ha ett knull så orkar han förmodligen inte snacka så länge för att få det.
    Det är så jag har eliminerat de flesta idioter när jag dejtade. Om han inte kan vänta med att se mig är han bara utseendefixerad, och samma går åt andra hållet, jag måste inte se hur han ser ut som jag snackar med.
    Och om samtalet inte fungerar/ ni har inget att snacka om så har ni iallafall testat det på ett intellekt plan.

  • Anonym (irl)
    Anonym (tsktsk) skrev 2015-04-25 14:24:27 följande:
    Varför visar du att du har bröst då? Ett förslag är att inte skicka/visa bild fören ni har pratat i alla fall 2-3 timmar. Om han bara vill ha ett knull så orkar han förmodligen inte snacka så länge för att få det. Det är så jag har eliminerat de flesta idioter när jag dejtade. Om han inte kan vänta med att se mig är han bara utseendefixerad, och samma går åt andra hållet, jag måste inte se hur han ser ut som jag snackar med. Och om samtalet inte fungerar/ ni har inget att snacka om så har ni iallafall testat det på ett intellekt plan.

    Det har inte slagit dig att ts kanske träffar folk på riktigt?
  • Anonym (???)

    Till viss del är det ju ni kvinnor som satt standarden eftersom ni ofta hellre vill ha tillfälliga kk-förhållanden, medans ni ratar de stackars killar som törstar efter kärlek och vill ha en kvinna att leva med och dela allt med. Att först slänga de icke- sexfixerade killarna på sophögen för att sedan gnälla över att killar är just sexfixerade är inte så lite inkonsekvent.

    Som man sår får man oftast skörda.

  • Anonym (tsktsk)
    Anonym (irl) skrev 2015-04-25 14:32:36 följande:

    Det har inte slagit dig att ts kanske träffar folk på riktigt?
    Nej, det tänkte jag inte på.. :D  Testa bruka?
  • Anonym (tsktsk)
    Anonym (tsktsk) skrev 2015-04-25 14:48:15 följande:
    Nej, det tänkte jag inte på.. :D  Testa bruka?
    burka* skulle det stå.
  • Anonym (Tjej)

    För mig har det varit precis tvärtom. Har bara träffat killar som efter 2-3 dejter av att lära känna varandra har blivit jättekära och vill ha ett seriöst förhållande. Visst har de gillat sex men det har varit helt sekundärt till att skicka gulliga kärleks-sms. Jag har inte ens fått intima bilder skickade till mig. Har inte alls stött på någon kille som är som TS beskriver även fast jag hört det överallt att folk gör. Förstår inte heller varför jag räknas som flickvänsmaterial för jag anspelar ganska mycket på sex, har korta kjolar, urringningar, högklackat, ibland blonderat hår etc.

  • Anonym (kille 25)
    Anonym (???) skrev 2015-04-25 14:41:16 följande:

    Till viss del är det ju ni kvinnor som satt standarden eftersom ni ofta hellre vill ha tillfälliga kk-förhållanden, medans ni ratar de stackars killar som törstar efter kärlek och vill ha en kvinna att leva med och dela allt med. Att först slänga de icke- sexfixerade killarna på sophögen för att sedan gnälla över att killar är just sexfixerade är inte så lite inkonsekvent.

    Som man sår får man oftast skörda.


    Tumme upp
  • Anonym (Ja)
    Anonym (Tröttsamt!!!) skrev 2015-04-25 14:08:20 följande:

    Ja, jag hatar killar. Säkert inte alla, men de jag har råkat på har varit totala sexfixerade idioter! Hur ska jag kunna få en kille om alla jag råkar på pratar om sex/ger inviter/skickar bilder på deras k*kar innan man knappt vet varandras namn? Jag tänker ibland att jag har mig själv att skylla. Killar ser på mig som ett sexobjekt, med silikonbröst och pumpade läppar. Det var två misstag jag gjorde när jag var 18. Jag är 22 idag och ångrar mig. Känns som jag aldrig kommer få en kille som ser förbi det yttre. Killars tänk är enligt mig "åh en snygg tjej! Henne vill jag sätta på!" Det är iallafall min erfarenhet. Jag är så ledsen. Jag vill ha mer än så! Jag vill ha en kille som är mogen, snäll, rolig, omtänksam och inte bara tänker på sex. Finns det såna? Vart fan finns dom?? Utseendet kan vara viktigt för en del, och det är okej till viss del. Men det kan inte vara det enda man ser på hos en tjej. Eller? Hur tänker killar?


    Ja ni är så pass värdelösa på allt annat så sex är det enda man tänker på. 
  • Jule98

    Jodå, det finns bra killar. Nånstans. Jag avskyr också killar som bara vill kn*lla. Om du som tjej inte gillar killar som bara tänker på sex, så finns det mååånga tjejer som inte heller gillar sexifiserade killar. Bingo, där har vi det... Nästan. Alltså, många tjejer vill inte ha killar som bara vill ha sex, då har tjejen någon personlighet. Skaffa en tjej, om du kan. Men du är säkert hetero, men om du var bi så finns det dubbelt så många personer att dejta och hålla på med! Hur funkar det igentligen, att de flesta tänder på någon av motsatt kön? För mig är det vilketsom, eftersom jag är bi. Men hoppas du hittar den rätte!

Svar på tråden Jag hatar killar! Handlar det BARA om sex???