• Anonym (:-))

    Frivilligt barnfria! Hur kommer eran sommar att se ut?

    Ja, vad ska ni hitta på i sommar?

    Själv ska jag inte vara ledig så mycket. Men i maj drar jag till Barcelona och sen kryssning i Medelhavet. I sommar blir det beroende på om vi får båten såld eller inte båtsemester en vecka kring höga kusten.

  • Svar på tråden Frivilligt barnfria! Hur kommer eran sommar att se ut?
  • Anonym (Tess)

    För vår del blir det en roadtrip i USA 4 veckor, bara jag och sambon. Längtar som bara den. Låter härligt med Barcelona, det är också en resa jag kan tänka mig i framtiden. ==)

  • Zerafina

    Jobb hela sommaren (ser dock fram emot det) och sedan en vecka på Korfu, bara jag och sambon! En kanonsommar!

  • Anonym (Q)

    Första riktiga semestern! Förut har jag tagit typ två veckor på sommaren eftersom jag bodde i England och ville ha semester andra tider på året så jag kunde åka hem fler gånger. Sen har jag pluggat ett tag.

    Fem veckors semester alltså. Två första veckorna blir väl här i Sthlm, de andra tre hemma på Gotland. Bara slappa! Första veckan kanske jag och sambon hittar på nåt.

    Dessutom jobbar jag bara varannan vecka så det blir en hel del mer ledighet.

  • Anonym (:-))
    Zerafina skrev 2015-04-25 20:40:26 följande:

    Jobb hela sommaren (ser dock fram emot det) och sedan en vecka på Korfu, bara jag och sambon! En kanonsommar!


    Jag ska jobba nästan hela sommaren. Men bara högst 50% så det blir massor av tid över till bad och häng på stadens uteserveringar.
  • Anonym (:-))
    Anonym (Tess) skrev 2015-04-25 20:24:27 följande:

    För vår del blir det en roadtrip i USA 4 veckor, bara jag och sambon. Längtar som bara den. Låter härligt med Barcelona, det är också en resa jag kan tänka mig i framtiden. ==)


    Va mysigt Blir det västkusten?

    Jag har hört mycket bra om Barcelona. Ska tydligen vara väldigt bra shopping.
  • Anonym (:-))
    Spagettimonstret skrev 2015-04-25 20:49:46 följande:

    Jag ska jobba utomlands halva sommaren. Sen ska jag iväg på några veckors träningsläger samt bara vara hemma ett par veckor.


    Vad ska du jobba med?
  • Kereza

    Jobb, jobb och mer jobb - sen ska vi göra den oootroligt exotiska resan till Sverige i en vecka. Sen är det slut på semesterdagar, eftersom vi jobbar olika skift och ibland använder dagar för att alls hinna träffas, och barnfrihet tyvärr inte gör resten av livet till en dans på rosor. Men det blir nog bra :) 

  • Anonym (Tina)

    Jag ska troligtvis sommarjobba på 50% som städare. Ska åka till Danmark en helg med min mamma och syster. Annars ska jag vara hemma och ta det lugnt, vara i skogen med vovven och vovven ska få bada i sjön.  

Svar på tråden Frivilligt barnfria! Hur kommer eran sommar att se ut?