• Anonym (Alma)

    Kan jag kräva att han tar bort tatuering?

    Har varit tillsammans med min kille i ett år, Innan min kille träffade mig var han tillsammans med sitt ex i 5 år, hon var otrogen mot honom och han gjorde slut. På hela hans bröst har han intatuerat datumet de blev tillsammans. I början när vi träffades sa han att datumet stod för något annat men när vi dejtat ett tag sa han att det var för henne och att han hade menat att ta bort de eller täcka de men inte gjort de. Sen brydde inte jag mig om de.. Men nu på senaste tiden så tänker jag på dem så fort jag ser den och mår as dåligt av att se den. Kan jag "kräva" att han tar bort den? Mår skit av att se den kan inte ens ha sex längre när jag ser den.

  • Svar på tråden Kan jag kräva att han tar bort tatuering?
  • Anonym (Alma)
    helene 355 skrev 2015-04-25 21:04:17 följande:

    nej du kan inte begära de av honom. Hans kropp, hans val.


    Ja klart det är hans val, men varför skulle han vilja ha kvar den?
  • Momalicious

    Klart du inte kan "kräva" det. Men du kan ju säga som det är till honom. Konstigt att du börjat störa dig på det nu. Om han ändå tänkt täcka över den lär han ju bara se det som en push.

  • Anonym (Hanna)
    Anonym (Alma) skrev 2015-04-25 21:05:59 följande:

    Ja klart det är hans val, men varför skulle han vilja ha kvar den?


    Del av hans liv som har gjort honom till den han är idag?
  • Kolibri12

    Vad, vill du inte bli påmind om att han haft ett liv innan du kom in i hans? Personligen skulle jag tycka att en sådan osäkerhet är avtändande.

    Klart du kan kräva men bör du? Du kan ju be honom och se vad han säger.

  • Anonym (Alma)
    Momalicious skrev 2015-04-25 21:06:33 följande:

    Klart du inte kan "kräva" det. Men du kan ju säga som det är till honom. Konstigt att du börjat störa dig på det nu. Om han ändå tänkt täcka över den lär han ju bara se det som en push.


    Hur ska jag säga de?
  • Anonym (Alma)

    [quote=75211118][quote-nick]Kolibri12 skrev 2015-04-25 21:08:44 följande:[/quote-nick]Vad, vill du inte bli påmind om att han haft ett liv innan du kom in i hans? Personligen skulle jag tycka att en sådan osäkerhet är avtändande.

    Klart han har ett past det har vi alla, de handlar inte om en osäkerhet utan mer att de känns som om han är hans med den, och att han varje gång han ser sig själv påminns om henne.

Svar på tråden Kan jag kräva att han tar bort tatuering?