• laady1991

    Övervakningskamera ,fynfan hjälp

    Hej

    Tar de lite kort då texten försvann,typiskt!

    Ja jobbar som städare i ett företag.

    Skulle städa en ganska stor villa typ 3 våningar med 4-5 rum per våning.

    Jag är lite "tokig" i att ta kort på mig så ja typ spegla mig i spegeln o fota * pinsamt liksom....

    Klappade även katten...

    Men inget ja tänkte på förens nu när ja berätta för en vän o hon bara men tänk om de har kremera?

    Men de kan väl inte ha kamera i varje rum slltså skulle bli 10-12 kameror vilket skulle vara märkligt..?

    Ja fattar om de har vid entré eller utanför men liksom 10 rum kan väl inte stämma.

    Fan va läskigt,trösta mig

    Skulle vara läskigt i såfall för de va liksom i ET utav sovrummen men ja kan inte liksom stämma oron hahhaa samtidigt som ja tänker nej de är inte sant man kan ha larm o sånt i entre

  • Svar på tråden Övervakningskamera ,fynfan hjälp
  • Mamori

    Mest troligt har de inga kameror inuti huset och även om de skulle ha det så tror jag inte att de skulle bry sig så mycket, kanske fnissa lite åt ditt fotande men inte tänka mer på det sedan. Det skulle iaf inte jag göra om jag hade sett att min städare skulle göra som du. Att du klappade katten var väl bara gulligt och mänskligt.

  • laady1991
    Mamori skrev 2015-04-25 23:49:46 följande:

    Mest troligt har de inga kameror inuti huset och även om de skulle ha det så tror jag inte att de skulle bry sig så mycket, kanske fnissa lite åt ditt fotande men inte tänka mer på det sedan. Det skulle iaf inte jag göra om jag hade sett att min städare skulle göra som du. Att du klappade katten var väl bara gulligt och mänskligt.


    Jo men ja tänkte att de vore ovanligt och konstigt stt ha minst 10 kameror liksom vanligt med ute o kanske i hallen men inte i vardagsrum,kök,sovrum liksom 10 rum + haha vore konstigt

    De va bara en diskussion med en vän
  • Frontline

    Nu vet ju inte jag vad för kameror dom har, men vi har kameror och dom aktiveras vid larm enbart och vad som händer annars skiter ju jag i...


    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • viseversa

    Jag hade också klappat katten. Jag hade till och med gosat med katten. Kan inte låta bli för dom är så söta. Vad är du orolig för? Du har ju inte misshandlat katten som den dör filmen som sprider sig på fb där familjens inneboende misshandlade deras katter illa när familjen inte var hemma.

  • ohhello

    När jag jobbade på en städfirma och utförde hemstädningar så städade jag hos en familj som "gömde" kameror i varje rum. Eftersom jag städade och torkade damm överallt såg jag ju naturligtvis dessa (de fanns i alla rum utom toaletter), men de hade ett barn i mellanstadieålder som kom hem ensam eller med kompisar efter skolan så jag tror det var mer något om att övervaka barnen än att övervaka städerskan.

    Eftersom jag VISSTE att de hade kameror så gjorde jag inget märkligt heller, vi jobbade oftast i par och pratade mycket men tillochmed det slutade vi med i detta hus.

    Så visst finns det vanligt folk med övervakningssystem, i alla rum.

  • laady1991

    Okej? Men måste vara konstigt om de spelar in 24/7?

    Liksom kamera skulle vara på när de äter,pratar,knullar,ja allt...

    För vi låste upp dörren själva,vi hade redan deras nycklar så se är som om de själva kommit in liksom,de larmas av isåfall om de inte är inbrott lilsom?

    Ja fattar inget haha inget stort men ändå jag tänkte på de hela tiden för ja menar vem är de som övervakar? De övervakar väl inte hela filmen om de jobbar liksom? De går väl automatiskt på något sätt ifall de är inbrott man kan väl inte spela in hela dagarna och kolla sedan vem fan har tid om de är så upptagna med alllt jobb...

    Aja jag skiter i det nu haha

    Kan inte tro iallafall att de skulle ha minst 10 kameror

  • audio

    A men du har väl en kamera på din mobil och den tar kopior på allt du tar kort på.


    Gå och dö. Ärligt talat jag bryr mig inte (Ta det inte personligt)
  • laady1991
    audio skrev 2015-04-26 12:53:54 följande:

    A men du har väl en kamera på din mobil och den tar kopior på allt du tar kort på.


    Va har mobil med övervakning och göra?:)
  • yodi

    men även om övervakningen är på så har du inte gjort något fel, tvivlar starkt på att dom tar illa upp för att du klappar katten, och att du fotat dig själv kan väl som värst ses som en lite udda grej.

Svar på tråden Övervakningskamera ,fynfan hjälp