• laady1991

    Övervakningskamera ,fynfan hjälp

    Hej

    Tar de lite kort då texten försvann,typiskt!

    Ja jobbar som städare i ett företag.

    Skulle städa en ganska stor villa typ 3 våningar med 4-5 rum per våning.

    Jag är lite "tokig" i att ta kort på mig så ja typ spegla mig i spegeln o fota * pinsamt liksom....

    Klappade även katten...

    Men inget ja tänkte på förens nu när ja berätta för en vän o hon bara men tänk om de har kremera?

    Men de kan väl inte ha kamera i varje rum slltså skulle bli 10-12 kameror vilket skulle vara märkligt..?

    Ja fattar om de har vid entré eller utanför men liksom 10 rum kan väl inte stämma.

    Fan va läskigt,trösta mig

    Skulle vara läskigt i såfall för de va liksom i ET utav sovrummen men ja kan inte liksom stämma oron hahhaa samtidigt som ja tänker nej de är inte sant man kan ha larm o sånt i entre

  • Svar på tråden Övervakningskamera ,fynfan hjälp
  • Mamori

    Mest troligt har de inga kameror inuti huset och även om de skulle ha det så tror jag inte att de skulle bry sig så mycket, kanske fnissa lite åt ditt fotande men inte tänka mer på det sedan. Det skulle iaf inte jag göra om jag hade sett att min städare skulle göra som du. Att du klappade katten var väl bara gulligt och mänskligt.

  • laady1991
    Mamori skrev 2015-04-25 23:49:46 följande:

    Mest troligt har de inga kameror inuti huset och även om de skulle ha det så tror jag inte att de skulle bry sig så mycket, kanske fnissa lite åt ditt fotande men inte tänka mer på det sedan. Det skulle iaf inte jag göra om jag hade sett att min städare skulle göra som du. Att du klappade katten var väl bara gulligt och mänskligt.


    Jo men ja tänkte att de vore ovanligt och konstigt stt ha minst 10 kameror liksom vanligt med ute o kanske i hallen men inte i vardagsrum,kök,sovrum liksom 10 rum + haha vore konstigt

    De va bara en diskussion med en vän
  • Frontline