• meandme

    galen fantasi, behöver er!

    Hej.. för ett tag sedan när jag onanerade (är kvinna) så ploppade en annorlunda fantasi

    upp i mitt huvud med min sons morfar, alltså mitt ex pappa. Alltså jag mår så psykiskt dåligt av detta. Jag skulle aldrig ha sex med honom irl! Aldrig! Men när jag låg där och bilden ploppade upp så lät jag bilden vara kvar ett tag och i fantasin var det ok. Jag vet inte hur jag ska se på det hela? Har jag svikit min son eller om min son skulle få veta min fantasi så kanske han avvisar mig. Är så ångestfylld och rädd. Allt var ju bara en fantasi. Men nu mår jag inte bra. Ångrar att jag gav fantasin utrymme.

    Jag känner att jag inte vil leva mer, men älskar ju min son och vill finnas för honom här.

  • Svar på tråden galen fantasi, behöver er!
  • Anonym (herr G)

    Ja usch va hemskt. Tänk att du har helt vanliga normala fantasier som alla vi andra. Det går ju verkligen inte för sig. Fy på sig.

  • Anonym (t)

    Lugna ner, inget att känna skuld för. Många har sexuella fantasier som inte har någon förankring till verkligheten. Finns dom som fantiserar om våldtäckt, partnerbyte men det är inget dom vill uppleva på riktigt. Vet att jag själv har fantiserat om killar som i verkliga livet är långt ifrån min smak, nästan motbjudande. Även tjejfantasier som aldrig skulle hända i verkliga livet.

  • AnnaZL
    Anonym (t) skrev 2015-04-26 11:38:07 följande:

    Lugna ner, inget att känna skuld för. Många har sexuella fantasier som inte har någon förankring till verkligheten. Finns dom som fantiserar om våldtäckt, partnerbyte men det är inget dom vill uppleva på riktigt. Vet att jag själv har fantiserat om killar som i verkliga livet är långt ifrån min smak, nästan motbjudande. Även tjejfantasier som aldrig skulle hända i verkliga livet.


  • Giovanna

    Varför skulle du berätta om dina sexfantasier för din son? Du får fantisera om vad du vill, tanken är fri.

  • Anonym (Dagus)
    meandme skrev 2015-04-26 09:12:05 följande:

    Hej.. för ett tag sedan när jag onanerade (är kvinna) så ploppade en annorlunda fantasi

    upp i mitt huvud med min sons morfar, alltså mitt ex pappa. Alltså jag mår så psykiskt dåligt av detta. Jag skulle aldrig ha sex med honom irl! Aldrig! Men när jag låg där och bilden ploppade upp så lät jag bilden vara kvar ett tag och i fantasin var det ok. Jag vet inte hur jag ska se på det hela? Har jag svikit min son eller om min son skulle få veta min fantasi så kanske han avvisar mig. Är så ångestfylld och rädd. Allt var ju bara en fantasi. Men nu mår jag inte bra. Ångrar att jag gav fantasin utrymme.

    Jag känner att jag inte vil leva mer, men älskar ju min son och vill finnas för honom här.


    Fy helveetet. 
  • Giovanna
    Anonym (Dagus) skrev 2015-04-26 16:34:59 följande:
    Fy helveetet. 
    Var det en konstruktiv kommentar? Fantisera får du faktiskt göra om vem du vill och tur är väl det.
  • Anonym (Dagus)
    Giovanna skrev 2015-04-26 16:40:12 följande:
    Var det en konstruktiv kommentar? Fantisera får du faktiskt göra om vem du vill och tur är väl det.
    Jag höll på kräkas upp mitt fika när jag läste denna sjuka kvinnas fantasi. 
  • Anonym (ingen fara)

    Fantisera på! Fria tanken är underbar, allt vi är och har och ingen kan ta oss den i från!

    Jag har rätt fuckt up fantasier men jag lovar dig, om jag hade stött bort dem och låtit mig skämmas över dem hade jag aldrig utvecklats. Mina fantasier har fört mig fram och även gjort mig till den jag är idag!
    Plus att dem gör mig kåta.

    Skäms IKKE! Dina fantasier kan inte skada dig om du bejakar dem, kämpar du emot så blir det inte bra.

    Sen tänker jag att fantasier om "förbjudna" relati0oner tex tillåter oss ju gå igenom en fiktiv relation med någon i lugn och ro, många förbjudna jag har fantiserat av har jag efter en viss tid lämnat bakom mig, för vi är liksom klara med varandra. Och sóm någon skrev här uppe, i verkliga livet är man inte ens i närheten av att vilja ha den slags kontakt med den personen.

    Sen kan man ju bli lite nyfiken och undra om det ligger lite därtill varför det är just han som kommer upp?! Om du vill utveckla...

  • Giovanna
    Anonym (Dagus) skrev 2015-04-26 16:45:46 följande:
    Jag höll på kräkas upp mitt fika när jag läste denna sjuka kvinnas fantasi. 
    Usch vad jobbigt. Själv brukar jag avvärja det problemet med att inte äta samtidigt som jag läser sex-trådar. Förövrigt har jag svårt att förstå hur det kan vara såå känsligt men vi är alla olika förstås. Har du aldrig "råkat" fantisera om något förbjudet?
  • SchaefferBoy

    Sätt på farfar och ge honom en riktigt skön upplevelse. Dela med dig och öppna ditt hjärta! Kommer bli en fantastisk upplevelse. Blir det inte så fantastiskt så behöver du ju inte göra det fler gånger.

  • Anonym (ingen fara)

    Förresten, är du tillsammans med din sons pappa och vad har du för kontakt med din sons pappas far?

  • Pussan
    Anonym (Dagus) skrev 2015-04-26 16:45:46 följande:
    Jag höll på kräkas upp mitt fika när jag läste denna sjuka kvinnas fantasi. 
    Halledudane då. Läs Bamse och Lille Skutt i stället för en sexchatt tycker jag.
  • In trouble
    Pussan skrev 2015-04-26 22:18:11 följande:

    Halledudane då. Läs Bamse och Lille Skutt i stället för en sexchatt tycker jag.


    Hahaha Bästa kommentaren på länge.
  • Mamori

    Du skriver att det är ditt ex pappa och du skulle aldrig göra det irl, låter inte det minsta hemskt för mig. Hade kanske varit mer känsligt om ni var ihop fortfarande men inte ens då är det så farligt. Men berätta inte dina sexfantasier för ditt barn, det låter som det värsta i detta...

Svar på tråden galen fantasi, behöver er!