• Pankan99

    Komma i hennes mun?

    Rakt på sak, när jag kollat på porr, läst erotik och pratat med vänner har jag förstått att det på något sätt skulle vara trevligt för mannen att komma i kvinnans mun (alltså spruta sin sperma i hennes mun). Jag själv har aldrig gjort det eftersom jag tycker det känns lite nedlåtande och inte särskilt feministiskt (fråga mig inte - bara det intrycket jag får). Det jag undrar över är varför? Varför vill mannen göra detta? Varför går kvinnor med på det, är det för att tillfredsställa mannen eller har det något att "vinna" på det? 

  • Svar på tråden Komma i hennes mun?
  • Jonte71

    För mig har det inget med dominans att göra, jag slickar gärna tjejen så att hon kommer också.

    Att bli sugen av en tjej som gillar att suga är en grymt skön känsla, känna läppar, tunga och händer ge mig njutning. Att komma i munnen är själva avslutningen och det är inte lika skönt att "bara" bli smekt sista stunden. Om hon sedan spottar ut det eller sväljer påverkar inte njutningen.

    För mig är en avsugning en krydda i sexlivet vilket även ett handjobb är bara det att avsugningen är som ett handjobb i superdelux förpackning!

  • Pankan99
    Jonte71 skrev 2015-04-26 12:21:19 följande:

    För mig har det inget med dominans att göra, jag slickar gärna tjejen så att hon kommer också.

    Att bli sugen av en tjej som gillar att suga är en grymt skön känsla, känna läppar, tunga och händer ge mig njutning. Att komma i munnen är själva avslutningen och det är inte lika skönt att "bara" bli smekt sista stunden. Om hon sedan spottar ut det eller sväljer påverkar inte njutningen.

    För mig är en avsugning en krydda i sexlivet vilket även ett handjobb är bara det att avsugningen är som ett handjobb i superdelux förpackning!


    Tänker nog mer på de gångerna man haft vaginalt sex och sedan när han kommer 'ska' hon skynda sig ner för att fånga upp sperman om du förstår.

    Själva avsugningsmomentet och att det kan vara trevligt att hon fångar upp det kan jag väll förstå antar jag men just när munnen inte varit inblandad i att få honom att komma förstår jag inte varför han vill att den ska fånga upp sperman.

    Försöker verkligen skriva så det ska gå fram vad jag menar men det går lite sisådär hahah hoppas ni fattar i alla fall.
  • Kolibri12

    De män jag träffat vill göra det för att det är skönt. Det är väl nästan självklart att det är skönast att bli sugen hela vägen? Jag skulle bli tokig om han slutar slicka precis innan jag kommer. Jag vill att han kommer i min mun för att jag gillar att han gör det, jag njuter av att han njuter. Grymt tändande för mig om jag ska vara ärlig. Det handlar inte om att jag " går med på det" utan jag vill själv. Jag skulle bli besviken om jag skulle hamna i säng med en man som inte vill bli avsugen hela vägen genom orgasmen. Men det har aldrig hänt .

  • Kolibri12
    Pankan99 skrev 2015-04-26 12:31:45 följande:
    Tänker nog mer på de gångerna man haft vaginalt sex och sedan när han kommer 'ska' hon skynda sig ner för att fånga upp sperman om du förstår.

    Själva avsugningsmomentet och att det kan vara trevligt att hon fångar upp det kan jag väll förstå antar jag men just när munnen inte varit inblandad i att få honom att komma förstår jag inte varför han vill att den ska fånga upp sperman.

    Försöker verkligen skriva så det ska gå fram vad jag menar men det går lite sisådär hahah hoppas ni fattar i alla fall.
    Ok. Tja, det händer ju och de gångerna har mannen helt enkelt bara känt för just den avslutningen, han har tänt på det visuella i det hela.
  • Anonym (Hanna)

    Jag tycker oralsex är jättemysigt och tycker både im att bli slickad eller att ge min kille avsugningar. I början kom han i min mun, men tycker att sperman smakar äckligt. Annars har jag inget emot tanken att han får komma i min mun.

  • j a d e d

    Varför kvinnor går med på det? Sannolikt för att de tänder på det. Är väl inte så svårt att förstå?

    Hur man har sex har väl rätt sällan särskilt mycket med feminism att göra.

  • Jonte71
    Kolibri12 skrev 2015-04-26 12:32:08 följande:

    De män jag träffat vill göra det för att det är skönt. Det är väl nästan självklart att det är skönast att bli sugen hela vägen? Jag skulle bli tokig om han slutar slicka precis innan jag kommer. Jag vill att han kommer i min mun för att jag gillar att han gör det, jag njuter av att han njuter. Grymt tändande för mig om jag ska vara ärlig. Det handlar inte om att jag " går med på det" utan jag vill själv. Jag skulle bli besviken om jag skulle hamna i säng med en man som inte vill bli avsugen hela vägen genom orgasmen. Men det har aldrig hänt .


    I förra inlägget försökte jag beskriva en kvinna som gillar oralsex, ett exempel visar Kolibri12 i sitt inlägg. Oralsex är för mig en del av njutningen och den som behärskar tekniken kan ge helt otrolig orgasm till sin partner.

    Jag kommer inte av att slicka kvinnan och jag tror inte att hon kommer av att suga mig men det är upphetsande att ge njutning till någon man älskar eller om det är en kk man gillar!
  • Jonte71
    Pankan99 skrev 2015-04-26 12:31:45 följande:
    Tänker nog mer på de gångerna man haft vaginalt sex och sedan när han kommer 'ska' hon skynda sig ner för att fånga upp sperman om du förstår.

    Själva avsugningsmomentet och att det kan vara trevligt att hon fångar upp det kan jag väll förstå antar jag men just när munnen inte varit inblandad i att få honom att komma förstår jag inte varför han vill att den ska fånga upp sperman.

    Försöker verkligen skriva så det ska gå fram vad jag menar men det går lite sisådär hahah hoppas ni fattar i alla fall.
    Nu har det inte framkommit om du är man eller kvinna. Är du kvinna ska du inte ta sperman i munnen om du inte vill, det är bland det osexigaste som finns enligt mig att göra något för att man känner sig tvingad.

    Är du man så kan det hända att tjejen märker att du är på G att komma och att hon då tar dig i munnen och suger. Händer det så njut av det för det är härligt att känna hennes mun, hon ville tydligen få satsen i munnen, kanske ger henne en kick att känna dig spruta!

    Sex ska vara njutningsfullt!
  • Kolibri12
    Jonte71 skrev 2015-04-26 13:06:30 följande:
    I förra inlägget försökte jag beskriva en kvinna som gillar oralsex, ett exempel visar Kolibri12 i sitt inlägg. Oralsex är för mig en del av njutningen och den som behärskar tekniken kan ge helt otrolig orgasm till sin partner.

    Jag kommer inte av att slicka kvinnan och jag tror inte att hon kommer av att suga mig men det är upphetsande att ge njutning till någon man älskar eller om det är en kk man gillar!
  • Pankan99
    j a d e d skrev 2015-04-26 12:53:23 följande:

    Varför kvinnor går med på det? Sannolikt för att de tänder på det. Är väl inte så svårt att förstå?

    Hur man har sex har väl rätt sällan särskilt mycket med feminism att göra.


    Menar verkligen inte att feminism ska styra hur man har sex försökte bara beskriva varför och hur det är jag känner - inte sagt att det jag tycker är rätt. Vill försöka förstå varför det är tändande för både mannen och kvinnan. I min åsikt ser det bara väldigt - jag vet inte men typ.. - nedlåtande när kvinnan i porren står på knäna och mannen tittar ner på henne och sprutar en "äcklig sörja" på henne. Inte sagt att sex i porr är samma som sex i verkligheten.

    Har också svårt att se att det skulle vara okej för de flesta män om kvinnan ville att han skulle "äta" hennes fittsaft. Men vad vet jag, har aldrig frågat.
Svar på tråden Komma i hennes mun?