• David87

    Fler som har sökt till medicinsk sekreterare?

    Hej!

    Undrar bara kort och gott om det finns fler här som har sökt in till utbildningen till medicinsk sekreterare? Själv har jag sökt ett antal skolor och hoppas på att komma in på någon av dessa. Glad

    Ha en fortsatt bra kväll!

    //David

  • Svar på tråden Fler som har sökt till medicinsk sekreterare?
  • 1Familj
    David87 skrev 2015-04-26 17:38:30 följande:

    Hej!

    Undrar bara kort och gott om det finns fler här som har sökt in till utbildningen till medicinsk sekreterare? Själv har jag sökt ett antal skolor och hoppas på att komma in på någon av dessa. Glad

    Ha en fortsatt bra kväll!

    //David


    Skulle göra göra webbprov till ansökan för Campus Nyköping men kom inte ens in på peovsidan, hoppas på en ny chans då flera hade samma problem. Kanske även du?
  • David87
    1Familj skrev 2015-04-26 21:31:14 följande:
    Skulle göra göra webbprov till ansökan för Campus Nyköping men kom inte ens in på peovsidan, hoppas på en ny chans då flera hade samma problem. Kanske även du?
    Jajamen. Hade förberett mig hela dagen och sen när jag väl skulle göra provet gick det inte. Lite surt. Obestämd Men jag hoppas att det kommer ett nytt tillfälle snart.

    Får man fråga om du har sökt fler skolor? Själv har jag som sagt sökt en hel del och den som jag har störst chans att komma in på verkar vara Vimmerby folkhögskola.

    Ha det fint!
Svar på tråden Fler som har sökt till medicinsk sekreterare?