• Anonym (jobbig situation för mig)

    Min sambo väljer att fortsätta att umgås med min familj trots att jag själv har valt att bryta helt med min familj!

    Jag valde för ett tag sen att bryta helt med min familj.

    Det som är att min sambo fortsätter trots det att umgås med dom som ingenting har hänt.

    Han ska t.ex nästa helg resa bort med dom.

    Jag behöver råd angående hur jag undviker att min familj fortsätter att ta kontakt med mig.

  • Svar på tråden Min sambo väljer att fortsätta att umgås med min familj trots att jag själv har valt att bryta helt med min familj!
  • Anonym (ö)

    Varför valde du att bryta med dom? Lättare att ge konkreta tips om man vet bakgrund till uppbrottet.

    Har du pratat med din sambo Om det? Har ni barn?

  • Anonym (??)

    Låter ju osolidariskt av honom, men det är ju förstås lättare att ge råd om du är lite mer utförlig.

  • Anonym (jobbig situation för mig)
    Anonym (??) skrev 2015-04-26 20:17:57 följande:

    Låter ju osolidariskt av honom, men det är ju förstås lättare att ge råd om du är lite mer utförlig.


    Jag valde att bryta med min familj då jag tycker att dom behandlar mig på ett oschysst sätt.

    Att prata med dom om det hjälper dessvärre inte alls.

    Nästa fredag ska han åka bort med dom till Gkås och shoppa.

    Gör han fel mot mig?
  • Anonym (ö)
    Anonym (jobbig situation för mig) skrev 2015-04-27 00:23:12 följande:

    Jag valde att bryta med min familj då jag tycker att dom behandlar mig på ett oschysst sätt.

    Att prata med dom om det hjälper dessvärre inte alls.

    Nästa fredag ska han åka bort med dom till Gkås och shoppa.

    Gör han fel mot mig?


    Men har du pratat med HAN om det? Varför väljer han att följa med? Det känns ju mer Aktuellt att du ska prata med han om det och då inte din familj.
  • Anonym (jobbig situation för mig)
    Anonym (ö) skrev 2015-04-27 00:34:08 följande:

    Men har du pratat med HAN om det? Varför väljer han att följa med? Det känns ju mer Aktuellt att du ska prata med han om det och då inte din familj.


    Ja,jag pratade med honom igår om det och fick då som svar att han har rätt att träffa min familj,att det var länge sen han träffade dom,

    Han ska vara hos dom tidigt på fredag morron för att sedan resa med dom till Gkås
  • Lindsey Egot the only one
    Anonym (jobbig situation för mig) skrev 2015-04-27 00:38:33 följande:
    Ja,jag pratade med honom igår om det och fick då som svar att han har rätt att träffa min familj,att det var länge sen han träffade dom,

    Han ska vara hos dom tidigt på fredag morron för att sedan resa med dom till Gkås
    Är han korkad, svagbegåvad eller helt enkelt en idiot? Vet han inte varför du brutit och hur du mår känslomässig? Låter som om han helt skiter i dig och ditt mående och verkar vara emotionellt handikappad gentemot dig.
  • Fiona M
    Anonym (jobbig situation för mig) skrev 2015-04-27 00:23:12 följande:
    Jag valde att bryta med min familj då jag tycker att dom behandlar mig på ett oschysst sätt.

    Att prata med dom om det hjälper dessvärre inte alls.

    Nästa fredag ska han åka bort med dom till Gkås och shoppa.

    Gör han fel mot mig?
    håller han med om att de behandlar dig oschysst?
  • Anonym (jobbig situation för mig)
    Lindsey Egot the only one skrev 2015-04-27 00:42:40 följande:

    Är han korkad, svagbegåvad eller helt enkelt en idiot? Vet han inte varför du brutit och hur du mår känslomässig? Låter som om han helt skiter i dig och ditt mående och verkar vara emotionellt handikappad gentemot dig.


    Jag har förklarat för honom varför jag har valt att bryta med min familj.

    Det verkar vara viktigare för honom vad han själv känner än vad jag känner.

    Han åker tidigt på fredag morron och kommer hem på lördag någon gång,
  • Anonym (jobbig situation för mig)
    Fiona M skrev 2015-04-27 00:42:57 följande:

    håller han med om att de behandlar dig oschysst?


    Som jag har förstått det gör han det.
  • Anonym (B)

    Är han tänd på någon i din familj? ( som inte är du )

    Eller bara korkad?

Svar på tråden Min sambo väljer att fortsätta att umgås med min familj trots att jag själv har valt att bryta helt med min familj!